Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2024

Марія

Особистий помічник керівника, СЕО, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер проєктів

с 02.2024 по наст. время (4 месяца)
Citi Advertising, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Планування та управління проектами
• Встановлення завдань та контроль їх виконання
• Взаємодія з командою проекту та зацікавленими сторонами
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва
• Пошук конференцій, бізнес-івентів, форумів для спікера
• Адмін-панель сайту
• Повна комунікація з івент-менеджерами заходу
• Підготовка презентацій, комунікація із відеооператорами/фотографами, надання ТЗ та подальша комунікація із внутрішніми відділами компаніі щодо подальшого виступу та його висвітлення у соц.мережах
• Ведення календарю автора
• Ведення звітності щодо оплачених програм, вебінарів, книг
• Пошук платформ для продажу програм/книг
• Моніторинг ТВ/радіо для організаціі інтерв’ю автору

Особистий помічник СЕО

с 12.2020 по 06.2021 (6 месяцев)
FreySoft, Київ (IT)

• Робочий графік керівника.
• Участь у плануванні та організації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, нарад, телефонних переговорів.
• Систематизування процесів взаємодії між усіма відділами компанії та забезпечення єдиним інфополем між СЕО та командою.
• Контроль реалізації завдань, ініційованих керівником.
• Контроль своєчасного подання звітів від керівників підрозділів.
• Якісне та своєчасне виконання завдань, поставлених керівником.
• Організація поїздок для керівника
• Здійснення платежів самостійно або ставити завдання на оплату відділу фінансів.
• Організування виїзних заходів, за необхідністю.
• Контроль роботи кур'єрів та інших підрядників.
• Забезпечення офісу всім необхідним: закупівлею води, кави, чаю, канцелярських товарів, поліграфічної продукції та ін.
• Робота з документами: анкети, форми, відправка документів у графічних редакторах та ін.

Customer support manager

с 09.2019 по 12.2021 (2 года 3 месяца)
Regus, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- повна адміністративна підтримка клієнта (вхідні дзвінки, розподіл вхідної кореспонденції)
- порядок виставлення рахунків (виставлення рахунків, контроль платежів тощо)
- робота з постачальниками з обслуговування центру (замовлення продукції, контроль складських запасів, економія коштів)
- організація ділових зустрічей та поїздок (підготовка конференц-залів, кава-брейки, бронювання готелів, замовлення таксі тощо)
- контроль безнадійних боргів клієнтів (спостереження за боржниками)
- процедури в'їзду/виїзду клієнтів (відкриття офісу, організація IT/Telecom, контроль документації)
- Активний перепродаж переговорних кімнат - Активне просування та продаж продуктів та послуг Regus клієнтам
- Налаштування та підтримка інтернет / телекомунікаційних послуг

Особистий помічник керівника

с 06.2018 по 07.2019 (1 год 1 месяц)
CasaNostra, Київ (Роздрібна торгівля)

• збір, обробка, структурування матеріалу та інформації, необхідних керівнику
• переклад документів з/на англійську мову, ведення ділового листування (сортування, написання відповідей та переадресація) англійською, російською, українською мовами
• організація ділових та особистих поїздок Україною, закордонні відрядження
• організація та забезпечення життєдіяльності роботи офісу

Помічник менеджера ЗЕД

с 09.2016 по 05.2017 (8 месяцев)
Heateco, Київ (Енергетика)

• переклад документації з англійської на російську, українську
• складання документації на товар англійською, російською, українською мовами (договори, рахунки-фактури)
• пошук інформації, комунікації з контрагентами
• виконання персональних доручень керівника відділу
• ведення зведених та звітних таблиць

Репетитор англійської, французської мов

с 12.2013 по 09.2021 (7 лет 9 месяцев)
ФОП, Київ (Освіта, наука)

Репетиторство з дітьми шкільного віку англійської та французької мов, математики. Досвід роботи 8 років

Образование

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Переклад, Київ
Высшее, с 2012 по 2018 (6 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Комунікабельність Привітність Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Здатність до навчання Уміння користуватись оргтехнікою Оперативність Ведення CRM Знання офісних програм Клієнтоорієнтованість Сумлінність

Знание языков

  • Французский — начинающий
  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: