Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Инна

Онлайн-консультант

Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Довгаль Інна Іванівна
Дата народження: 3 березня 1988р.
Адреса: Україна, м. Київ, пр. Георгія Гонгадзе, 9/86
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: одружена, маю сина.

Освіта:
2006-2011 Донецький університет економіки та права
Спеціальність: 8.050104 «Фінанси і кредит», рівень кваліфікації - магістр.

Досвід роботи:
Жовтень 2016 – грудень 2021, Фінансове управління Авдіївської міської
військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області
Посада: головний спеціаліст бюджетного відділу.
Обов'язки: опрацювання документів, що надходять до бюджетного відділу фінансового управління, підготовка відповіді на них; підготовка Департаменту фінансів обласної державної адміністрації звітів по енергоносіям бюджетних установ; участь у розробці квартальних та місячних планів роботи бюджетного відділу; участь у складанні проекту міського бюджету та надання його на розгляд ВЦА; облік змін, які вносяться в установленому порядку в річний розпис по видаткам в програмному комплексі ІАС «Місцеві бюджети»; виконання окремих доручень свого безпосереднього керівника та начальника фінансового управління.
Кількість працівників: 14 осіб.

Серпень 2015 – жовтень 2016, Фінансове управління Авдіївської міської ради
Посада: головний спеціаліст бюджетного відділу.
Обов'язки: опрацювання документів, що надходять до бюджетного відділу фінансового управління, підготовка відповіді на них; підготовка Департаменту фінансів обласної державної адміністрації звітів по енергоносіям бюджетних установ; участь у розробці квартальних та місячних планів роботи бюджетного відділу; участь у складанні проекту міського бюджету та надання його на розгляд міській раді; облік змін, які вносяться в установленому порядку в річний розпис по видаткам в програмному комплексі ІАС «Місцеві бюджети»; виконання окремих доручень свого безпосереднього керівника та начальника фінансового управління.
Кількість працівників: 14 осіб.

Листопад 2014 – травень 2015, ТОВ «Металіст» (загальна система оподаткування + Спеціальний режим ПДВ)
Посада: головний бухгалтер за сумісництвом.
Обов'язки: Перевірка і прийом первинних документів, облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, впровадження результатів економічної та фінансової діяльності, розрахунків з постачальниками і замовниками, нарахування та виплата заробітної плати, інвентаризація активів, формування та подання звітів, робота з M.E.doc (реєстрація податкових накладних, формування відправка звітів).
Кількість працівників: 30 осіб, адміністрація - 5 чоловік.

Вересень 2014 – травень 2015, ТОВ «Агрокомплекс» (загальна система оподаткування + Спеціальний режим ПДВ)
Посада: головний бухгалтер.
Обов'язки: Перевірка і прийом первинних документів, облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, впровадження результатів економічної та фінансової діяльності, розрахунків з постачальниками і замовниками, нарахування та виплата заробітної плати, інвентаризація активів, формування та подання звітів, робота з M.E.doc (реєстрація податкових накладних, формування відправка звітів).
Кількість працівників: 150 осіб, адміністрація - 7 чоловік.

Квітень 2012-серпень 2014 р ТОВ «МЧП» (загальна система оподаткування + ПДВ).
Посада: економіст.
Обов'язки: робота з клієнт банком, перевірка і прийняття первинних документів, ведення звітів про витрати; прийом і відправка кореспонденції, прийом та звільнення працівників, інвентаризація та списання товарів, облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, впровадження результатів економічної та фінансової діяльності, розрахунків з постачальниками і замовниками, нарахування та виплата заробітної плати, ведення касси,інвентаризація активів, формування та подання звітності, робота з M.E.doc (реєстрація податкових накладних, формування відправка повідомлень, подання звітності).
Кількість працівників: 300 осіб, адміністрація - 12 осіб.

Листопад 2011 - січень 2012, Агентство нерухомості ТОВ «Мегаполіс».
Посада: агент з нерухомості.
Обов'язки: Пошук клієнтів, що бажають придбати і продати нерухомість, збір і обробка всіх необхідних документів і проведення операцій. Необхідність пояснювати клієнтові всі плюси і мінуси угоди.

Знання мов: Російська – рідна, українська – вільно.

Навички: Microsoft Office 2003-2007-2010-2016, Internet на рівні досвідченого користувача; OPZ; 1С 7.7 та 1С 8.2; M.E.Doc; ІАС «Місцеві бюджети».

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, точність, комунікативні навички, чесність, вміння працювати в команді, аналітичне мислення, здатність встановити цілі і досягнення послідовного та логічні дії. Бажання розширити свої професійні знання. Відсутність шкідливих звичок.

Очікуваний рівень заробітної плати: 15000-20000 грн.
19.07.2022р.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: