Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Михайло

Фінансовий директор

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ВАВРЕНЧУК МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ

Особисті дані:
Дата народження: 17 травня; адреса: м. Київ,
тел. моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
https://t.me/MihailVavrenchuk
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійний досвід:

Листопад 2021 р. - по теперішній час
Група компаній « DIM » девелопмент – Керівник проекту / Керівник кредитного
департаменту
Основні обов’язки:
• Створення департаменту кредитування;
• Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод;
• Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування;
• Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії;
• Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту;
• Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація);
• Навчання співробітників call center, що до кредитних програм;
• Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
• Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод;
• Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів);
• Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками;
• Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування;
• Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні;
• Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом;
• Фінансова та інша звітність;

Червень 2020 р. – Листопад 2021 р.
ТОВ «Інвестмент Фінанс Груп»; «Центр іпотечного кредитування» - заступник директора; (функції – виконавчого директора, керівника кредитного департаменту, відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу)
Основні обов’язки:
• Керівництво, координація роботи – «Центр іпотечного кредитування»;
• Кредитування фізичних осіб, усіх жилих комплексів партнерів, для збільшення об’ємів продажу за рахунок кредитних угод;
• Налагодження взаємовідносин та активна робота з банківським сектором та фінансовими компаніями;
• Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії;
• Робота з банками в площині отримання кредитів, для юридичних та фізичних осіб, для придбання об’єктів нерухомості;
• Робота з банками, що до кредитування підприємства, та обслуговування вже отриманих кредитів.
• Розробка, адаптація, впровадження кредитних програм;
• Розробка фінансових моделей діяльності підприємства пов’язаних з кредитуванням фізичних осіб;
• Організація роботи Іпотечного центру - кредитування фізичних та юридичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
• Координація, контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами в рамках затверджених кредитних програм;
• Підбір, навчання та адаптація персоналу. Проведення навчання персоналу, питанням пов’язаним з державним фінансовим моніторингом;
• Управління проектами партнерських продаж через кредитування та активна робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів;
• Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами;
• Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії, робота з відділом по дебіторській заборгованістю (фізичні особи за надані кредити);
• Проведення переговорів. Підписання кредитних угод; Проведення нотаріальних дій пов’язаних з угодами.
• Активна робота з агенціями нерухомості, що до залучення партнерів та клієнтів;
• Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання, посада відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу);
• Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
• Ідентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції, робота з РЕР;
• Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризик-орієнтованого підходу;

Квітень 2019 р. – Листопад 2019 р.
ТОВ «Олімпіас Груп»; ДП «Конярство України» - Заступник фінансового директора, Рroject manager;
Основні обов’язки:
• Стратегічне управління проектом, координація роботи з підрозділами;
• Планування та аналіз роботи проекту. Аналіз результатів роботи проекту;
• Оперативний аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат;
• Розробка, узгодження фінансових моделей роботи. Проведення, структурування фінансових угод по проекту та підприємству;
• Участь у загальній плановій роботі, довгострокове і короткострокове фінансове планування;
• Робота з фінансовими потоками. Робота з платежами, проведення валютних угод;
• Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами;
• Структурування ризиків, оптимізація витрат підприємства;
• Аналіз стану фінансових ринків, для залучення інвестицій;
• Робота з банками, проведення переговорів, що до отримання та обслуговування отриманих кредитів;
• Координація роботи підрозділів підприємств відповідно до проекту;
• Робота з партнерами, підрядними організаціями, в розрізі проекту. Підготовка, узгодження, підписання договорів та угод. Активна робота з продажу аграрної продукції. Планова робота з елеваторами;
• Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та продаж с/г продукції.
• Контроль виконання оплати за угодами та договорами;
• Інформування керівництва про результати діяльності роботи підприємства в розрізі проекту;
• Робочі відрядження на агро підприємства у різні регіони України. Переговори з керівництвом, узгодження плану робіт, підписання угод.
• Звітність, фінансова, а також інший функціонал відповідно до роботи проекту;

Квітень 2017 р. – Березень 2019 р.
ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп» - Директор;
ТОВ «Фінансова компанія «Толока» Фонд фінансування будівництва - керівник Бек-офісу; Координатор роботи відділів продаж;
Основні обов’язки:
• Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»;
• Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
• Організація роботи відділу кредитування, розроблення основних бізнес процесів.
• Навчання. контроль персоналу, що до проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень;
• Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому;
• Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими компаніями;
• Проведення оперативної та планової роботи пов’язаної з державним Фінансовим моніторингом;
• Робота з Кампанією по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;
• Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності);
• Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ);
• Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод;
• Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями;
• Організація роботи відділу продажу, управління продажами;
• Організація та контроль роботи Бек-офісу;
• Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування;
• Впровадження стандартів для відділів продаж ЖК, організація проведення бізнес навчання для співробітників.

Жовтень 2016 р. – Квітень 2017 р.
Компанія «OLEROM» - Директор, керуючий офісом м. Київ.
• Оперативне управління діяльністю підприємства;
• Просування компанії на ринку в сегменті - бізнес навчання;
• Проведення переговорів, бізнес зустрічей;
• Участь та виступ у форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах;
• Координація роботи усіх структурних підрозділів;
• Організація та контроль роботи: відділу продаж (Call Center) та бек офісу;
• Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи;
• Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
• Фінансове планування, робота з фінансовим потоками;
• Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання;
• Нагляд та оптимізація бізнес-процесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому;
• Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;
• Аналіз проблемних ситуацій та втілення рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності;
• Організація, контроль проведення Forum One Ukraine;
• Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії.

Березень 2015 р. – Вересень 2016 р.
Міжнародна фінансово інвестиційна компанія - Виконавчий директор, Фінансовий директор, Керуючий центральним офісом. м. Київ Основні обов’язки:
• оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
• управління діяльністю підприємства;
• складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень;
• контакти з інвесторами; фінансове консультування;
• відкриття та організація роботи Головного офісу з нуля;
• відкриття, контроль роботи регіональної мережі;
• формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря;
• формування звіту про рух грошових коштів та іншої консолідованої звітності;
• аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат;
• планування та контроль руху готівкових грошових коштів;
• складання бюджетів по фондах оплати праці;
• виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками;
• адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріально-технічне забезпечення).

Квітень 2010 р. - Травень 2014 р.
ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива» - Начальник Хмельницького відділення № 6
Основні обов’язки:
• Фінансово-господарське управління відділенням, фінансове планування.
• Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів.
• Підбір та навчання персоналу.
• Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони, співпраця з страховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою.
Участь в розробці нових продуктів.
• Укладання договорів від імені банку.
• Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України.

Червень 2007 р. – Жовтень 2008 р.
ВАТ КБ «Хрещатик» - Директор Хмельницької філії. м. Хмельницький.
Основні обов’язки:
• ведення фінансово-господарської діяльності;
• організація діяльності філіалу;
• виконання фінансових показників роботи філії;
• керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу;
• адміністрування роботи регіональної мережі;
• прийняття заходів щодо діяльність філії та ефективних методів і технологій роботи банку;
• організація, здійснення та контроль прямих продажів корпоративним та роздрібним клієнтам; організація здійснення та контроль кредитування юридичних, фізичних осіб;
• організація роботи з розроблення та впровадження планів розвитку мережі на території, закріпленій за філіалом банку;

Освіта:
Вища економічна. Тернопільська Академія народного
господарства, спеціальність: «Фінанси та кредит»;
кваліфікація: економіст. (1997 р. - 2000 р.);
Державний заклад освіти "Академія фінансового моніторингу" Київ,
Посада відповідального працівника за проведення фін. моніторингу (Жовтень, 2020 р.);
Вищий навчальний заклад "Київський міжгалузевий інститут" Київ,
Отримання дозволу обіймати посаду керівника фінансової установи (Липень, 2016 р.);
Знання мов: Українська (рідна), російська (вільно), англійська (середній рівень)
Володіння ПК: Рівень користувача (Word, Excel). Знання багатьох банківських
програмних комплексів та інших ПК програм.
Відсутній досвід роботи в 1C 8.2;

Професійні якості:
- Високій рівень працездатності, відповідальності;
• Досвід проведення переговорів;
• Здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
• Вміння планувати і прогнозувати;
• Досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;
• Прагнення до самореалізації та вдосконалення.

Особисті якості:
Комунікабельність, наполегливість, чесність, стійкість в стресових ситуаціях;
Ініціативність, володію організаторськими здібностями, вмію швидко приймати рішення; Креативність та винахідливість; Маю здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях; Порядність, неординарність.
Маю здатність бачити "загальну картину" що до цілей, яких потрібно досягти;

Інше: - водійські права категорії «В», без стажу водіння;
• готовність до відряджень;
• наявність закордонного паспорта.
Захоплення: Психологія, історія;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: