- Файл
Вячеслав
Керівник юридичного відділу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9956907/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Кірієнко Вячеслав Олександрович
Дата народження: 23 червня 1976 р
Сімейний стан: одружений
діти: 3
Адреса проживання м. Київ, вул. Ореста Васкули
Мобільний телефон: [
Електронна пошта: [
Мета:
Отримання посади керівника, державного службовця.
Освіта:
1993-1998г. Донецький державний університет. Спеціальність - правознавство, юрист, диплом з відзнакою.
2018 р. Харківський національний університет внутрішніх справ МВС України. Кандидат юридичних наук / доктор філософії.
Досвід роботи:
Період
Організація / підприємство, посада
Місце знаходження
01.1996 - 08.1996
Управління у справах захисту прав споживачів Донецького обл. ради
Провідний спеціаліст економіко-правового відділу
м Донецьк
08.1996 - 06.1998
ТОВ «VIK SYSTEM» (поставки магнезиту, вогнетривів, металу)
Юрисконсульт
м Донецьк
06.1998 - 05.1999
Військова служба
старшина
м Донецьк
05.1998 - 10.2001
ТОВ «VIK SYSTEM» (поставки магнезиту, вогнетривів, металу)
Юрисконсульт
м Київ/ Донецьк
10.2001 - 05.2003
ТОВ «Схід» (будівництво АЗК / нафтобаз, торгівля / транспортування ПММ)
Начальник юридичного відділу
м Київ/ Донецьк
05.2003 - 11.2003
Донецьке обласне управління юстиції, стажист нотаріуса Сьомий державної нотаріальної контори
м Донецьк
03.2003 - 05.2008
Приватний нотаріус
м Донецьк
05.2008 - 11.2014
Донецький окружний адміністративний суд
Суддя
м Донецьк
11.2014 по 08.2018
Донецький окружний адміністративний суд
Голова суду
м Слов'янськ
09.2018 по 09.2020
Донбаська державна машинобудівна академія, доцент кафедри обліку і аудиту (з 10.2018 за сумісництвом)
м. Краматорськ
10.2018 по 08.2020
Покровська міська рада Донецької області, заступник міського Голови
м. Покровськ
08.2020 – 09.2021
Приватна юридична практика
м. Київ
09.2021 по 05.2023
Начальник відділу промисловості та соціально-трудових відносин департаменту економічного розвитку Дніпропетровської ОДА/ВЦА
м. Дніпро
05.2023 по 10.2023
Приватна юридична практика
м. Київ
10.2023 по теперешній час
Міністерство оборони України: Управління представництв замовника/ Головне управління технічного оцінювання та контролю якості озброєння та військової техніки, головний спеціаліст/ уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
м. Київ
Додаткові відомості:
У період 01.2001 - 05.2008 курирував юридичним напрямом/близько 30 підлеглих осіб (член наглядової ради ЗАТ «ВІК ОІЛ») діяльності групи компаній VIK OIL/УКРТАТНАФТА Схід, м. Київ (земельне / податкове / патентне / морське / корпоративне / антимонопольне / міжнародне / цивільне / процесуальне право). Напрями діяльності групи компаній: зовнішньоекономічна діяльність, крупнооптова / дрібнооптова (більш 20 нафтобаз) / роздрібна торгівля (близько 250 АЗК) / транспортування ПММ( більш 50 бензовозів), будівництво та реконструкція (180 АЗК), землевідведення(близько 60 земельних ділянок Під АЗК та нафтобази).
У період 2002 - 2005 рр. курирував юридичним напрямом діяльності холдингу «Міжрегіональний інвестиційний союз», м. Київ: група компаній VIK OIL (див. вище), ТОВ «Ліси Волині» (оптова заготовка / продаж ягід / грибів), мережа салонів краси DESSANGE, підприємства з виробництва будматеріалів, ТОВ «ЛАЗЕР ПЛЮС» (мережа офтальмологічних клінік), морські та авіа перевезення, виробництво фіточаїв (ТМ Доктор +) і ін.
У період 12.2006 - 05.2008 курирував напрямок розвитку групи компаній VIK OIL/УКРТАТНАФТА Схід, м .Київ (юридичний супровід, логістика, будівництво).
У період з 05.2008 – 08.2018 суддя, голова Донецького окружного адміністративного суду(60 суддів та 180 працівників апарата). Напрям діяльності: здійснення правосуддя, організація та здійснення переміщення працівників суду (230 осіб)/всіх особових справ та бухгалтерських документів з міста Донецьк в м. Слов’янськ, пошук та повна реконструкція нового приміщення (м. Слов'янськ, вул. Добровольського, 1, більш 2000 кв. м), робота щодо виділення додаткових коштів (більш 78 млн. грн. на закупівлю нової оргтехніки/ПК/меблі, повну реконструкція приміщення суду та закупівля квартир працівникам тощо), координування відновлення втрачених проваджень (більш 5 тисяч справ), робота з центральними органами влади щодо виділення коштів для закупівля житлових приміщень для працівників суду (близько 60 квартир), налагодження роботи з місцевими органами влади в тому числі з Донецькою військово-цивільною адміністрацією, правоохоронними органами та ін.
Починаючи з 09.2018 по 09.2020 – викладач Донбаська державна машинобудівна академія. За вересень 2018 року разом з асистентом були розроблені 4 робочих курса/програми з правових дисциплін (програми/номенклатура не були розроблені на кафедрі).
У жовтні 2018 році був запрошен на роботу до Покровської міської ради Донецької області на посаду заступника міського Голови. Питання роботи автотранспорту, містобудування та архітектури, земельні питання, питання екології, оборонної та мобілізаційної роботи, державного контролю за додержанням законодавства про працю та охорони праці, зв’язку, координація діяльності комунальних установ «Агентство розвитку громади» та комунального підприємства «Муніципальна служба правопорядку», з початку лютого 2020р. був куратором кадрової роботи, фінансово-господарської діяльності виконкому, канцелярії, загального відділу, управління капітального будівництва (з травня 2020р).
З грудня 2018 р. по березень 2019 р. ініціював створення та запустив роботу 4 нових установ: відділ транспорту, відділ екології, клімату та енергозбереження ,комунальна установа «Агентство розвитку громади», комунальне підприємство «Муніципальна служба правопорядку». Наприкінці грудня 2018 р. ініціював впровадження єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту загального користування в м. Покровську, на початку липня 2019 р. система компанії Дозор-Україна була налаштована та почала працювати. Починаючи з березня 2019 займався впровадженням проекту «Безпечне місто», який включає у себе сукупність архітектурних рішень, апаратного комплексу, програмного забезпечення, каналів зв’язку, серверного обладнання, центру моніторингу та/або єдиного штабу прийняття рішень. З березня 2019 був керівником з розробки Проекту централізованого програмного комплекса для автоматизованого обліку та системної відпрацювання проблемної заборгованості по комунальних платежам від моменту настання прострочення до моменту повного погашення, включаючи при необхідності проходження досудовой, судової та ДВС стадії. Результатом роботи став розроблений та впроваджений алгоритм на базі ЦЄЗ (результат збір коштів за переданою комунальними підприємствами проблемною заборгованістю зріс на 400 %). Ініціював розроблення/тестове впровадження електронного документообігу E-doc в Покровській міській раді та з липня 2020р. займався впровадженням програмного комплексу з подальшим масштабуванням на усі комунальні заклади та підприємства. Починаючи з вересня 2019 по липень 2020 р. займався втіленням проекту «Епіцентр», результат земля оформлена, початок будівництва. З вересня 2019 був керівником з розробки технічної та юридичної документації, здійснив пошук інвесторів під будівництво сучасних зупиночно-торгівельних комплексів в місті Покровську. З січня по квітень 2020р. був керівником групи по впровадженню програмного комплексу IS-pro (бухгалтерія), була запроваджена. З березня 2020 був керівником Штабу з ліквідації наслідків НС (COVID-19).
З вересня 2021р по травень 2023р працював в Дніпропетровський ОДА/ОВА. Розробив нову структуру Департаменту економічного розвитку, підготував та надав її презентацію.
З листопада 2021 року був залучен до роботи з Відділом консультативної допомоги та забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування. Керував напрямком запуску відділу (була розроблена та затверджена номенклатура справ відділу, з лютого 2022р. вперше був започаткован процес виїзних/камеральних перевірок ОТГ Дніпропетровської області, розробив та надав керівництву ОДА Положення про робочу групу з опрацювання та контролю за виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень). Був куратором непланової виїзної перевірки всіх напрямків діяльності Дніпровського РДА Дніпропетровської області, результатом якої були виявлені суттєві порушення (підготував матеріали та надав інформацію щодо нераціонального використовування бюджетних коштів посадовими особами), та здійсненні кадрові змини Дніпровського РДА. Провів перевірку роботи департамента охорони здоров’я з питання вжиття заходів, щодо виплат медпрацівникам/родичам виплат у разі захворювання/смерті медпрацівників у зв’язку з COVID-19, була підготовлена аналітична інформація, виявленні суттеві порушення, інформація надана керіництву ОДА. Провів перевірку виплат пільг (в тому числі податкових) Департаментом соціального захисту населення, була підготовлена аналітична інформація, виявленні порушення, інформація надана керііництву ОДА.
З другої половини березня 2022 р. був задіян в процесі примусового відчуження/вилучення/повернення майна в умовах правового режиму воєнного часу (підготував методрекомендації, аналітичну інформацію нормативно-правових документів).
З жовтня 2023 року по теперешній час працюю в Головному управлінні технічного оцінювання та контролю якості озброєння та військової техніки – орган військового управління Міністерства оборони України (далі Головне управління) головний спеціалістом/ уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції. Основний напрямок – повний юридичний супровід діяльності Головного управління напрямку державного гарантування якості, перевірки спроможності підприємств, стандартизації, контролю якості озброєння та військової техніки, кадрової та стройової служби, запобігання та виявлення корупції. Запустив напрямок антикорупційної роботи Головного управління (розробив Положення про підрозділ запобігання та виявлення корупції Головного управління, Порядок організації роботи з повідомленнями про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», Порядок організації роботи щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності військовослужбовців, працівників, форму Інструктажу для призначення працівника/військовослужбовця на посаду уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції щодо основних положень антикорупційного законодавства (обмежень, заборон), а також правил етичної поведінки для новопризначених працівників – суб’єктів, на які поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» та інше).
ПК-користувач (ОС Windows, програми MS Word, Excel, Liga, Internet).
Знання англійської мови (розмовний).
На даний момент проживаю в м. Київі. Готовий до переїзду в інше місто (за потребою).
Наявність автомобіля (стаж керування автомобілем з 1993 р).
Хобі: читання, музика, багі-тріал, дайвінг, силові тренування, приготування їжі.
Особисті якості:
Здатний до навчання та розвитку, цілеспрямований, вмію вистроювати для себе особисто та для команди обмеження/мотивацію необхідні для досягнення спільної цілі, відповідальний, товариський, вмію долати труднощі та знаходити спільну мову.
Похожие кандидаты
-
Юрист
Киев, Винница , еще 7 городов -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Киев, Днепр , еще 6 городов -
Керівник відділу
Киев -
Адвокат, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, кадрів, безпеки, виконавчий директор
40000 грн, Киев -
Керівник юридичного відділу
50000 грн, Киев