Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 ноября 2023 Файл

Наталія

Бухгалтер

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Корец
Готов работать:
Гоща, Корец, Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Рой Наталія Василівна
Дата народження: 06.11.1986
Місто: Корець, Рівненської обл
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади.

Освіта:
• 2004 - 2005 рр.: учениця Корецького ВПУ-24. Здобула професію оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника.
• 2006 - 2010 рр.: здобула бакалавра філософії НУ «Острозька академія». Під час навчання проходила педагогічну практику в НВК «Корецька школа-ліцей».
• 2010 - 2011 рр.: студентка НУ «Острозька академія». Магістр релігієзнавства НУ «Острозька академія».
• березень – квітень 2010 р.: закінчила сертифікатну програму «Релігійна журналістика».
• 2011 - 2013 рр.: студентка спеціальності «Облік та аудит», заочної форми навчання Інституту післядипломної освіти НУВГП.

Досвід роботи:

Оператор ком'ютерного набору
2012 - 2015 рр. ФОП Бобров Ю. П., с. Гвіздів, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника.

Касир пункту надання фінансових послуг
2015 - 2018 рр., Філія № 19 Пост Фінанс, с. Гвіздів, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— ведення касової документації;
— робота з комп'ютерним програмним комплекосом UAPay.Retail — АРМ касира для проведення касових операцій, пов'язаних із здійсненням грошових переказів;
— здійснення вхідних/вихідних дзвінків;
— проведення інвентаризації готівки і касових документів;
— приймання, видача, облік та зберігання коштів;
— виконання доручень керівництва Філії та ТОВ «Пост Фінанс»;
— при необхідності виконання обов'язків завідуючого касою (старшого касира) ПНФП Філії ТОВ «Пост Фінанс».

Касир
2018 р. – лютий 2020 р., ФОП Бобров Ю. П., с. Гвіздів, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— здійснення операцій, пов'язаних із прийманням та видачею грошових коштів;
— робота з оргтехнікою;
— зберігання всіх прийнятих цінностей;
— ведення касової документації;
— здійснення вхідних/вихідних дзвінків;
— проведення інкасації;
— контроль чистоти і порядку в офісі.

Бухгалтер
2018 р. – квітень 2020 р.,ТОВ «Барвінок Полісся» м. Корець, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і здійснення дзвінків;
— прийом, обробка та контроль первинної документації;
— складання звітності в статистику;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації продукції;
— виконання обов'язків керівника на момент його відсутності.

Інспектор з кадрів
Липень 2021 р. – січень 2023, ТОВ «Горинь Агро» с. Забара, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— приймання, реєстрація кореспонденції, надсилання до структурних підрозділів підприємства, організація діловодства;
— прийом і здійснення дзвінків;
— прийом, звільнення, облік кадрів підприємства;
— ведення військового обліку;
— оформлення необхідних замовлень на постачання канцтоварів, товарів для офісу, інші послуги;
— виконання доручень керівника.

Менеджер із взаєморозрахунків
Січень 2023 р. – дотепер, ТОВ «Горинь Агро» с. Забара, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і здійснення дзвінків;
— прийом, обробка заяв та здійснення нарахувань орендної плати пайовикам;
— складання бюджету підприємства;
— ведення контролю різного виду нарахувань орендодавцям.

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office, знвання 1С: Підприємство, Медок;
— знання оргтехніки (копіювальний апарат, сканер, принтер);
— знання основ діловодства та документообігу;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— уміння працювати в команді:
— навички управління персоналом;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості:
Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, дисциплінована. Шкідливих звичок не маю.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: