Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 июня 2024 Файл

Олена

Офіс-менеджер, адміністратор

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Сабадаш Олена Володимирівна

Бажана посада: офіс-менеджер, корпоративний секретар,
особистий помічник керівника, адміністратор

Очікуваний рівень доходу: від 20 тис. грн..

Місце проживання: Київ
Сімейне положення: Заміжня, маю 2 дітей віком 15 та 17 років.
Водійське посвідчення: категорія «В» з 2013р.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета пошуку роботи:

Прагну знайти місце роботи з можливістю професійного та особистого розвитку, реалізувати свій не розкритий потенціал, отримання нових знань та досвіду, а також належного рівня доходу.

Досвід роботи:

• Назва компанії: ТОВ «СЕА Електронікс Україна», Київ

Посада: офіс-менеджер, секретар (відділ канцелярії)

Період роботи: з 05.2017р по нині (6 років)

Функціонал роботи:
- Підготовка документів загального характеру (листи, протоколи, звернення,
тощо);
- первинне консультування клієнтів з питань напрямків та особливостей роботи
компанії, відділів;
- матеріально-технічне забезпечення та адміністрування життєдіяльності офісу
(закупівля та розподіл витратних матеріалів для роботи інших працівників);
- облік та розподіл вхідної-вихідної кореспонденції, робота з міні-АТС (прийом та
перерозподіл вхідних дзвінків);
- ведення відповідних журналів та реєстрів;
- робота з кур’єрськими та поштовими службами;
- робота з Бізнес-кабінетами НП;
- організація різних корпоративних заходів, зустрічей;
- ведення первинного кадрового обліку.

• Назва компанії: ТОВ «Мікрокредит», Київ

Посада: старший менеджер по роботі з клієнтами

Період роботи: з 02.2015р. по 03.2017р.

Функціонал роботи:
- Підбір найвигіднішого строку кредитування;
- розрахунок відсоткової ставки по кредиту;
- видача, супровід та контроль клієнта до повного закриття кредиту;
- контроль за підлеглими (у кількості 2-х осіб)
- звітування перед керівництвом.

Освіта вища

• Навчальний заклад: ДУІКТ (Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій), Київ

Ступінь: бакалавр

Назва спеціальності: інформаційні мережі зв’язку

Період навчання: з 2000р. по 2004р.

• Навчальний заклад: Київський коледж зв’язку, Київ

Ступінь: молодший спеціаліст

Назва спеціальності: автоматичний електрозв’язок

Період навчання: з 1996р. по 2000р.

Вміння та навики:

• Досвідчений користувач ПК (робота з MS Office, Outlook, різні Internet браузери)
• Робота з різними типами електронних баз,
• Вільне володіння оргтехнікою, БФП.
• Навики роботи з міні-АТС
• Комп'ютерні навички.
• Робота з Бізнес-кабінетами НП.

Володіння мовами:

• українська – рідна, можу проходити співбесіду цією мовою
• російська – вільно
• польська – в процесі вивчення (курси онлайн)

Додаткова інформація

• Особисті якості.
- відповідальність, наполегливість, вміння працювати з «дедлайнами», логічне мислення, емоційна стійкість, вміння працювати в режимі багатофункціональності, розставляти пріоритети та концентруватися на них.
• Водійські права категорія «В»
• Закордонний паспорт.
• Рекомендації з останнього місця роботи готова надати під час співбесіди

З нетерпінням чекаю на своїх майбутніх роботодавців!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: