- Файл
Наталія
Бухгалтер з первинної документації, обліковець
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9987159/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Бухгалтер з первинної документації, ведення внутрішнього обліку
Досвідчена фахівчиня з понад 20-річним стажем у сфері обліку, первинної документації,
адміністративного та операційного супроводу. Маю глибоку експертизу у роботі з великими масивами
документів, формуванні фінансових пакетів, веденні обліку у 1С та організації внутрішніх процесів
компанії. Відзначаюсь високим рівнем відповідальності, точності, системного мислення та здатністю
забезпечувати безперебійний документальний та операційний потік. Легко адаптуюсь до нового
функціоналу, ефективно взаємодію з підрозділами та демонструю стабільну працездатність у
динамічному середовищі.
Персональна інформація: Вища освіта:
Місто: Здолбунів Вересень 1997 - Червень 2002:
Телефон: [
E-mail: [
Сімейний статус: незаміжня (дітей немає) Спеціальність: Початкове навчання та укр. мова і
література
Досягнення:
- Оптимізувала процес формування та відправки пакетів документів замовникам, скоротивши час
підготовки до відправки .
- В МВ-Трансбуд упорядкувала архіви, створила зрозумілу систему зберігання документів, що дозволило
скоротити час пошуку.
- Впровадила структурований контроль за поверненням оригіналів документів.
- Підвищила якість взаємодії між бухгалтерією, логістами та менеджерами завдяки структурованому
супроводу ТТН/ЦМР і своєчасній передачі документів.
Досвід роботи:
Вересень 2023р. - Дотепер - ТОВ «РВ ДАФ+» - Обліковець, бухгалтер з первинної документації
Функціональні обов’язки:
- формування, підготовка, реєстр та архівація вхідної/вихідної документації;
- обробка та аналіз заявок на послуги від замовника;
- формування та підготовка заявок на послуги для перевізника/експедитора;
- підготовка та реєстр договорів з перевізниками;
- виставлення рахунків, довідок та актів виконаних робіт для замовників;
- формування пакету документів (згідно виставлених рахунків та актів) для відправки замовнику;
- внесення експедиційних послуг в 1С.
Липень 2022р. - Вересень 2023р. - ТОВ «МВ-Трансбуд» - Обліковець
Функціональні обов’язки:
- Робота з поштою: отримання; формування, підготовка та реєстр вихідної документації;
- відправка документів поштою та реєстр вихідного номера в таблиці XL;
- щоденний контроль отриманих замовником документів.
- Робота з ТТН і ЦМР:
- контроль надходження ТТН і ЦМР згідно таблиці логіста «Загрузка/вигрузка»;
- реєстр наявних ТТН та ЦМР в таблиці;
- формування пакету документів (згідно виставлених бухгалтером рахунків та актів) для відправки
замовнику.
- Робота з первинною документацією:
- ведення папки з документами по роботі із замовниками (повернення оригіналів надісланих
документів із підписами та печаткою + наявність усіх ТТН і ЦМР);
- проведення прихідних документів в 1С (товарів та послуг);
- контроль наявності і замовлення канцелярії та господарських товарів для офісу;
- опрацювання прихідних документів по запчастинах і внесення на прихід в 1С.
- Допомога бухгалтеру експедиції:
- прийом та обробка вхідної документації (частково) та внесення експедиційних послуг в 1С;
- збір та підготовка ТТН згідно рестрів для формування пакету документів замовникам (по запиту
бухгалтера експедиції);
- збір та хронологічне впорядкування первинних документів (рахунки, акти, ТТН, ЦМР) по папках
«Постачальники» і «Покупці»
- Робота в 1С:
- проведення прихідних документів в 1С (товари і послуги); внесення на прихід в 1С страховок.
- переміщення товарів по складу (ЗПЧ); списання товарів зі складу;
- нумерація в 1С та друк касових документів (прибуткові/видаткові ордери, касова книга);
- друк та заповнення авансових звітів по водіях.
- Господарська частина: контроль за наявністю та замовлення канцелярії; господарських товарів для
офісу; обслуговування функціонування офісу.
Травень 2021р. - Січень 2022р. - ТОВ “Ескада-М” - Технічний менеджер, обліковець
Функціональні обов’язки:
- Виконання завдань від менеджерів на прорахунок вартості замовлень
- Опрацювання даних з Базис-Меблевик у форматі ( progect ) та вносення в програму Гіблаб
- Здійснення прорахунків та робота в 1С
- Подання інформації на виробництво
Листопад 2020р. - Квітень 2021р. - компанія “Ліберті Авто” - Менеджер відділу оптового продажу
Функціональні обов’язки:
- робота із сайтами по продажу авто;
- формування клієнтської бази (“холодні” дзвінки); робота по залученню нових клієнтів;
Червень 2020р. - Листопад 2020р. - КК “Вердикт” - Операціоніст інвестиційного відділу
Функціональні обов’язки:
– робота з комп'ютером (внутр. система компанії);
– оцінка майна (рухоме/нерухоме); обробка та корекція договорів.
Вересень 2009р. - Травень 2020р. - ПП “ПРОАВТО” - Аналітик-Обліковець
Функціональні обов’язки:
– ведення та обробка первинної документації;
– аналітика та звітність по товарообігу, а також по роботі майстрів СТО та шиномонтажу.
– місячна звітність відділу продажів;
– управління касовим обігом та розподіл витратної частини;
– інвентаризація складу; аналітична робота в 1С;
Грудень 2003р. - Вересень 2009р. - Компанія “ЮГКОНТРАКТ”(сфера мобільного зв'язку) – Менеджер,
обліковець
Функціональні обов’язки:
– робота з клієнтами/постачальниками із документальним супроводом;
– аналіз ринку мобільного зв'язку та цінової політики; аналітика та звітність по товарообігу;
– місячна звітність відділу продажів; контроль та ведення фінансової та документальної частин;
– управління касовим обігом та розподіл витратної частини.
Вересень 2002р. - Грудень 2003р. - Гуманітарна гімназія м.Здолбунів - вчитель української мови
Професійні навички:
– вільний користувач ПК;
– досвід документального супроводу діяльності організації;
– вільний користувач Word, Excel;
– досвід роботи в 1С;
– знання мов: українська та російська - вільно володію (усна та писемна форма);
– Проведення конструктивних бесід у стресових ситуаціях.
Особисті якості:
– відповідальність;
– аналітичне мислення;
– надійність;
– пунктуальність;
– дисциплінованість;
– етичність;
– бажання навчатись;
– вміння працювати в команді;
– гарне почуття гумору.
– уважність до деталей;
– самокритичність;
Додаткова освіта (тренінги, семінари, курси):
– онлайн- курси по психології / психосоматики ( самоосвіта );
– курси з англійської мови;
Другие резюме этого кандидата
Ровно, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Технічний менеджер, обліковець, ТОВ "Ескада-М", 3 месяца
- Адміністратор, салон-ательє “Шарм”, 5 месяцев
Ровно
Высшее образование · Полная занятость
- Технічний менеджер, обліковець, ТОВ "Ескада-М", 3 месяца
- Адміністратор, салон-ательє “Шарм”, 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер з первинної документації
Ровно -
Бухгалтер з первинної документації
Ровно, Днепр , еще 5 городов -
Бухгалтер з первинної документації
Ровно, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
20000 грн, Ровно, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
Ровно