Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 марта 2024 Файл

Andrii

Финансовый директор, CEO, CFO

Возраст:
48 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Львов, Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ПІБ: Коломійченко Андрій Іванович
Дата народження: 21 лютого 1975року
Сімейний стан: Одружений, 2 сини
Адреса: м. Київ, бул. Висоцького В., буд.7, кв. 114
Телефон: конт.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
LinkedIn page: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Розробка та контроль за реалізацією стратегії розвитку компанії в цілому та основних бізнесів.
Трансформація бізнес-моделі, системи фінансового менеджменту, контролю та аудиту через
забезпечення міжнародних практик звітності, прозорості прийняття управлінських рішень
використовуючи власний досвід структуризації диверсифікованих бізнесів.
ОСВІТА AUK» (Американський Університет Київ), МВА за учбовою програмою «Глобал менеджмент» спільно з
2023-2024пл. Арізона Стейт Університет, США.
КНУ (Київский Національний Університет ім.Т.Г.Шевченка), друга вища юридична освіта, спеціалізація -
2005-2008 «Правознавство», спеціальність - юрист
КНЕУ (Київський Національний Економічний Університет), вища економічна освіта (MBA), за
1998-1999 Магістерською програмою "Менеджмент корпорацій", напрямок – фінансовий менеджмент
КНЕУ, вища економічна (базовий рівень - BBA), спеціальність менеджер виробничої сфери
1993-1998

2022 (9-12) UCGA&INSEAD Board Direction – сертифікований за програмою Корпоративне управління (UCGA –
2022A)
2009-2014 Сертифікація CIMA (дійсний член CIMA), DipIFR (член ACCA), підготовка до складання іспитів ICFE.
2010 Український інститут розвитку фондового ринку (ДКЦПФР) – кваліфікаційна програма по
управлінню активами, сертифікований керуючий активами.
2009-2010 Академія Ernst&Young – програма-практикум до складання іспитів та сертифікації DipIFR (ACCA)
2007-2008 Академія «Deloitte» - багатосесійна модульна програма-практикум «МСФЗ»
2002 Палата Аудиторів України – сертифікаційна програма підготовки аудиторів України (облік та аудит).
1997-1999 Міжнародний центр інвестицій та менеджменту, програма "Корпоративні фінанси",”Маркетинг”.
ДОСВІД РОБОТИ
з 10.2021р. по Член наглядової ради та голова комітету з аудиту АТ “Одеський припортовий завод»
теперішній час (виробництво та перевалка добрив і азотних сполук)
• забезпечення незалежного проведення аудиту за МСФЗ, системи внутрішнього контролю та аудиту;
• оцінка ефективності бізнесу та основних складових, бізнес-планування, організаційна реструктуризація;
• оцінка ефективності роботи (KPI) та параметрів винагороди вищого керівництва АТ, узгодження інтересів.
з 06.2017р. по Одноосібний директор (CEO) Fishing Company S.A. (БВА) (риболовецька державна компанія)
10.2021р. • управління операційною діяльністю компанії, здача в довгострокову оренду (бербоут-чартер) власних
океанічних траулерів та пов’язані з цим операції (крюїнг. технічний та сюрвеєрний супровід);
• юридична та бізнес-реструктуризація, підготовка до приватизації (МСФЗ звітність, дью діліженс);
• планування, затвердження та запуск нових бізнес-проектів та видів бізнесу (риболовецьких);
з 10.2016р. по Директор (CEO) та співзасновник (управляючий партнер) ТОВ ГОЛДБЕРІ (агробізнес,
11.2019р. вирощування та реалізація ягід) – неповна зайнятість
• бізнес-планування, презентація та запуск (з «0») ягідного агропроекту, ведення фін.та інвест політики;
• загальне керівництво (контроль) операційної діяльності та етапів (підготовка, посадка, збір, збут);
• відносини з МінАПК, підготовка та участь в програмах компенсації, планування інвестицій та розвитку.
з 10.2009р. по Голова Наглядової ради ПАТ “Київхліб» (група компаній, виробництво продуктів харчування,
05.2017р логістика, роздрібна торгівля).
• реструктуризація бізнес-структури холдингу, диверсифікація фінансової діяльності (інвестиційної
політики, запозичень, фінансової структуризації);
• формування наглядової функції в холдингу, представлення інтересів акціонерів;
• M&A угоди, формування нових центрів прибутку, управління КУА (фондами), виділення непрофільних
бізнесів; проведення емісії та розміщення облігацій, дроблення акцій, підготовчі роботи з пре-IPO;
• формування (виділення) та розвиток експортного та роздрібного напрямку, управління ТМ, виведення
нових ТМ, розширення продуктової лінійки;
з 02.2009р. по Фінансовий директор ТОВ “Балакком», Генеральний директор ТОВ ТД «Віртекс» (позиції за
09.2009р. сумісництвом, група текстильних компаній). Основні напрямки в рамках проекту:
• формування холдингової структури бізнесу: створення торгового дому, розведення комерційних ризиків и
володіння активами, виведення контролюючої групи за кордон (нерезиденти, Гонконг та Великобританія);
• залучення іноземного фінансування (понад 2млн.дол.), реструктуризація існуючого кредитного портфелю
(близько 10,5 млн.дол), проектне фінансування, управління собівартістю та робочим капіталом, переговори по
залученню зовнішнього фінансування (с іноземними та українськими інвест.фондами).
з 11.2006р. по В.о. Генерального директора – Голови правління, Директор по економіці та фінансам ЗАТ
12.2008р. «Росава» (шинне виробництво, нафтохімія),
Голова Наглядової ради ТД «Росава-Україна» та ТД «Росава» (м.Москва, РФ) ( комерція)
• структуризація бізнесу: консолідація шляхом поглинання та придбання, формування холдингової
структури, виділення функціональних та непрофільних бізнесів; проведення додаткової емісії акцій;
• управління робочим капіталом компаній, витратами та ліквідністю, реструктуризація
заборгованості та залучення іноземного кредитування (в т.ч. проектного на суму більше 20млн.долл.),
підготовка до Private Equity (preIPO), проведення Due Diligence та міжнародного аудиту Big4;
• управління службами: ПЕВ – 27чол., департаменту обліку та звітності – 34 чол., АСУП – 22 чол.,
аналітичного відділу - 9 чол., казначейства – 8 чол. прямо, а також фін.служб підприємств – всего більше 130
чол.

з 12.2004р. по Начальник департаменту фінансового контролінгу та казначейства ЗАТ «Київстар Дж.Эс.Эм.»,
11.2006р. ( мобільний зв’язок, телекомунікації)
• формування процедур бізнес-планування та внутрішньофірмового бюджетування, побудова системи
контролінгу та реагування по відхиленням на базі системи звітності, ведення проектів по
впровадженню (автоматизації) бізнес-процесів Фін.дирекції в ERP-систему (Oracle application, Oracle BI);
• розширення процесів збереження доходів (Revenue assurance) від мобільного зв'язку, управління
системними проектами: - SOX404 (ризик-менеджмент та фін.оцінка); -Financial Closed (швидке закриття
фін.періоду в МСФЗ), -MAE (Market Activity Evaluation - оцінки акцій на доходність компанії, контроль за
ефективністю маркетинг. активності; -EBM (Economy-Business Modeling – економічне моделювання).
• бізнес-планування нових (немобільних) проектів діяльності, постановка, формування пакету бізнес
показників (KPI) компанії та структурних одиниць, аналіз впливу KPI на ринкову капіталізацію.
• управління службами департаменту: відділ контролю та збереження доходів – 7чол., відділ
взаєморозрахунків – 13 чол., контролю за виконанням бюджету – 7чол., бюджетування та консолідації – 5
чол., Казначейство – 4 чол.

з 11.2000р. по Фінансовий директор холдингу «Брінкфорд», Директор Казначейства (банки, суднобудування,
11.2004р. цементне вир-во, металургія, нафтогазовий комплекс, сільське госп-во, торгівля, тяж.
машинобудування)
• побудова системи оперативного управлінського обліку на підприємствах холдингу: в розрізі бізнес-
одиниць, підприємств окремо, довгострокових проектів промислового будівництва та освоєння;
• побудова (стандартизація) єдиної системи бюджетування та контролінгу, формування
довгострокових інвестиційних програм розвитку бізнесів холдингу, реалізація проектів; формування
консолідованого бюджету холдингу, консолідованого грошового потоку (CCF);
• бізнес-планування нових проектів, впровадження системи моніторингу цільових ринків бізнесів
холдингу, оцінка вартості бізнесів, ведення інвестиційних процедур (купівлі-продажу бізнесів);
• управління фінансовими службами холдингу: казначейство (фін. відділ) – 12чол., внутрішнього
аудиту – 2 чол., інформаційно-технічної підтримки та моніторингу – 5 чол., інвестиційно-аналітичний –
7 чол., а також фінансові служби підконтрольних підприємств – більше 250 чол.
2.2001р. - Фінансовий директор мережі ресторанів групи компаній «XXI-століття»
11.2001р. (будівництво торг. центрів, ресторанів, розважальний послуг, вир-во продуктів харчування, Fast Food)

6.2000р. - Фінансовий менеджер холдингу УІСП «Венето» (різнонаправлене пром. Виробництво та торгівля).
2.2001р. Фінансовий директор ТОВ «Черкаський ДОК».

6.1998р.- Заступник директора по фінансам та коммерції ЗАТ "НІФАР" (побутова хімія, лакофарбове вир-во)
5.2000р. Фінансовий менеджер ЗАТ "НІФАР"
1997р. – Начальник відділу маркетингу та ЗЕД, Маркетинг-менеджер ЗАТ "НІФАР"
6.1998р.

Комп’ютерні володію ПК (Word, Excel, Power Point, Project Expert, , робота в Internet)
навички : знання облікових систем и ERP, стандартів П(с)БУ та IFRS/IAS

Володіння Українська, російська - рідні, English – upper-intermediate, Польска, Німецька – початковий рівень
мовами:

інше: водійські права категорії А, В, С
в період з 07.03.2022р. по 06.04.2023р. – мобілізований (як доброволець) в лави ЗСУ, учасник бойових
дій, близько 9-ти місяців брав безпосередню участь в складі регулярних формувань ЗСУ в складі 128ї
ОГШБр та 28ї ОМБр (артилерійська аеророзвідка), звільнений за станом здоров’я. На волонтерських
засадах беру участь в інструктажы по використанню БПЛА в бойових умовах.
RESUME
Name: Andrii I. Kolomiichenko
Date of birth: November 21, 1975
Marital status: Married, 2 children
Address: 7 Visotsky V. Str., apt.114, Kiev, Ukraine
Phone: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
LinkedIn page: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

KEY GOAL: Assimilating of proven own experience for development & controlling of the core business strategies of
the company. Financial and business restructuring, development and implementation of corporate
management procedures, IFRS reporting, business controlling and transparency of key management
decision based on my solid background in similar position as CEO, CFO of the large corporations.
EDUCATION
2023-2024f. AUK, (American University Kyiv), MBA Program “Global Management”, jointly with Arizona State
University, USA
2005-2008 KNU (National Taras Shevchenko University of Kyiv), second higher education, “Jurisprudence”, lawyer
1998-1999 КNUE (Kiev National University of Economy), MBA program "Management of corporations", specialty –
financial management of corporation
1993-1998 КNUE, Bachelor degree, specialty “Management of enterprises”

2022 (9-12) UCGA&INSEAD Board Direction, Certificated member in Corporate Governance (UCGA – 2022A)
2009-2014 CIMA Certificated (member of CIMA), Certification of ACCA.
2010 Ukrainian stock market development institute – progr.of asset managers, certificated asset manager (CAM)
2009-2010 Ernst&Young Academy - programe-practicum for sertificated DipIFR (ACCA)
2007-2008 The Deloitte Academy - multi-session programe-practicum “IFRS”
2002 Ukrainian Association of Auditors – certificated auditors program (accounting and audit).
1997-1999 International center of investment and management, certificated course “Corporate Finance”, “Marketing“.
WORK
EXPERIENCE
October 2021- Member of Supervisory Board and head of the of audit committee of the Board of SC “Odessa plant”
present time (chemical industry: production and transshipment of fertilizers and nitrogen compounds)
• ensuring of independent audit of IFRS reporting, internal controlling and internal audit procedures;
• assessment of business efficiency and core business streams, business planning and business restructuring;
• assessment of top-management efficiency (KPI) and their parameters of compensation, harmonizing of interests.

June 2017 – Sole Director (CEO) of Fishing Company S.A. (BVI) (shipowner, shipping company with governmental investments)
October 2021 • managing of operating activity of company, giving in the long-term rent own ocean fishing vessels, and all related
operations (crewing, insuring and technical maintenance etc.);
• legal and business restructuring (add.issuing share capital), preparation for the privatization (IFRS, Due diligence);
• planning, presentation and launching of new business streams and projects (new investment projects).

May 2017 – Director (CEO) and cofounder of Goldberry Ltd. (agricultural business, growing and sale of berries products)-part time
October 2019 • planning, presentation and launching of agricultural business (company), conducting of financial&investment policy;
• general managing (controlling) of operating activity (planting, growing, harvesting and commercial activity);
• relationship with governmental bodies, taking part in compensation programs (for agribusiness).

October 2009 – Chairman of Supervisory Board of JSC “Kyivkhlib” (Holding company, food industry)
May 2018 • leading of business restructuring activity, diversification of business (financial) activities (credit, invest.policy incl.);
• supervisory function formation in the holding (relationship with main shareholders);
• financial strategy formation, standardization of the accounting policy, budgeting & management reporting
procedures;
• asset management of the Investment Funds (as an investment business part of holding structure).

February 2009 Working under projects as: CFO, PTF“Balakkom”LLC and CEO Trading company “Virtex” (textile industry)
– October 2009 • business restructuring: diversification of business (and financial) activities, creating of trading company and forming
of Holding structure with foreign investments;
• business evaluation and financial modeling, ACS implementation based on 1S 8.0;
• management of the company`s working capital, restructuring of current companys debts (~$10mln.); project
financing (~$4,5mln.); foreign capital formation (~$1,5mln);
• due Diligence of activity; carrying out of negotiations with potential investors.
November CFO (Deputy CEO) of JSC “ROSAVA” (tire production, petrochemical industry),
2006 – • standardization of the accounting, planning and controlling procedures for the holding companies, implementation of
December 2008 IFRS reporting, business evaluation and financial modeling;
• management of the company`s working capital, cost and solvency controlling, debt capital management (incl.$20
mln. of foreign loans), company preparation for the Private Equity (preIPO), Intern.audit (by Big 4) endorsement;
• business restructuring: M&A activities, organization of holding structure, allocation of functional and non-profile
businesses, carrying out of issuing of additional stocks;
• planning of new business streams and projects, managing of ERP development (IT-technology);
• manage of fin.staff: Business Planning Unit – 27 empl., Budget &Controlling Department – 34 empl., Department of
Automatic Control Systems – 22 empl., Finance Analysis unit - 9 empl, Treasury – 8 empl.
December 2004 Head of Financial Controlling Department, JSC Kyivstar GSM (Telenor Group)
– November • finance structuring: identification of cost- and profit-centers and main processes (accounting, planning, controlling)
2006 according to defined structure;
• development of processes and internal procedures for business-planning and corp. budgeting, implementation of
budget controlling system; managing of ERP development (Oracle Business Suite);
• managing of following projects: -SOX404 (risk-management), -Financial Closed (smart financial reported),
segmentation of the business & marketing activities (EBM-project);
• business-planning of new non-mobile projects and marketing actions, new tariff-plans (fin.analyses, planning of their
influence on the core business and controlling of their execution).
• manage of financial staff: Revenue Assurance Controlling unit – 7 empl, Settlement Suppliers & Customers unit – 13
empl, Budget Controlling unit – 7 empl, Budgeting&consolidation unit – 5 empl.

November Finance Director of international Holding «Brinkford» (banking, heavy engineering, metallurgy, oil industry,
2001 – shipbuilding, cement industry)
November • implementation of management accounting system; development of consolidated strategic accounting, and
2004 consolidated reporting system;
• management according standards, development of policy on financial attractiveness to the foreign investors;
• reporting to shareholders, government, antimonopoly committee, tax administration, etc.;
• development of unified budgeting and cash management principles for all holding companies;
• management of budgeting processes, development and implementation of controlling system;
• business-planning, financial and investment analysis, carrying out M&A activities;
• manage financial staff of the holding: Treasury – 12 empl., Internal audit unit.– 2 empl., IT support unit - 5 empl.,
Investment analysis dep.– 7empl.

June 2000 - Finance Director of group of companies «XXI-century»
November (construction & development, supermarkets, restaurants, food industry)
2001

June 2000 – Director of finance & commerce, chairman of the budget committee SC "Nifar" (domestic chemistry plant)
May 1996 SC “Nifar”, Finance manager, executive chairman of the budget committee
SC "Nifar", Marketing and foreign activity manager

Language Skills Ukrainian - native, Russian – native, English – fluent, German - basic

OTHER Advanced computer literacy: office software, networking, ERP programs (1C, Oracle application, IT-technology, etc.)
Driving permit (category: A,B,C)
Hobbies: history, sports (football, running, tennis, hockey), travelling.
In the period from 07.03.2022 to 06.04.2023 - mobilized (as a volunteer) into the ranks of the Armed Forces of Ukraine, a
participant in hostilities, for about 14 months he took direct part in the regular formations of the Armed Forces of Ukraine, namely:
as part of the 128th Mountain Assault Brigade and the 28th Mechanized Brigade (artillery air reconnaissance), dismissed for
health reasons. On a voluntary basis, I instruct (teach) the use of FPV-drones in combat conditions.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: