Resume from February 5, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10432329

Керівник відділу персоналу

City of residence:
Vinnytsia
Ready to work:
Remote, Vinnytsia

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Христина Котощук

Телефон Е-пошта
[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)

Про мене

Сфера обслуговування клієнтів вже давно є моєю сферою. Я завжди орієнтуюсь на високий результат і чітко
переконана у тому, що кожен повинен отримувати якісну консультацію чи послугу, незажаючи на сферу
діяльності або ж етап комунікації. Маю досвід роботи у сфері обслуговування клієнтів онлайн вже понад 10
років, з яких 7 - займаюсь менеджментом обслуговування клієнтів на гарячих лініях та інших каналах
звернень. Вважаю, що під час комунікації з потенційним клієнтом адміністратор являється обличчям
компанії і повинен максимально якісно та коректно надати ту чи іншу інформацію, починаючи від
грамотності, закінчуючи tone of voice. Саме тому постійно розвиваюсь та слідкую за тенденціями для
покращення своїх навичок.

Досвід Direct Call 2016 — теперішній час
Керівник Віддалено
Обов'язки:
Контролювати роботу гарячих ліній
Контролювати роботу офісу віддалено
Контролювати дотримання KPI
Організовувати та контролювати роботи з удосконалення
Робота в CRM, 1С
Робота з бюджетом
Удосконалювати якість послуг відділу, автоматизувати роботу спеціалістів, підвищувати рівень
задоволеності клієнтів
Розробляти внутрішні інструкції, регламенти та методичні матеріали для навчання співробітників
Взаємодіяти з іншими відділами компанії
Взаємодіяти із зовнішніми Замовниками та підрядниками

Досягнення:
1. Підвищення рівня задоволеності клієнтів з обслуговування, зростання рейтингу клієнтської підтримки.
2. Навчання та розвиток команди, покращення професійних компетенцій працівників відділу.
3. Зберегла відділ у повному складі з урахуванням 2х великих криз.
4. Крос-функціонально підтримувала процеси як Product Manager.
5. Успішний запуск проєктів та нових гарячих ліній

Orange Sky Finance березень 2022 — грудень 2023
спеціаліст з кредитування Латія, Рига/Віддалено
Обов'язки:
оцінка кредитних заявок
збір та аналіз даних про позичальника
робота в CRM
комунікація з відділом підтримки клієнтів
вирішення конфліктних ситуацій
фіксація та контроль стягнення коштів з рахунку позичальника в різних CRM, в залежності від країни-
кредитора
Досвід ТОВ "Фоззі-ФУД", Сільпо 2015 — 2016
менеджер з персоналу Вінниця
Обов'язки:
- розробка "портрета кандидата" для найму персоналу до компанії;
- пошук, відбір, проведення співбесід на вакантні позиції компанії;
- розробка та проведення анкетування для виявлення рівня задоволеності персоналу закладів компанії;
- розробка посадових інструкцій співробітників компанії;
- розробка системи мотивації адміністраторів закладів;
- ведення особових справ співробітників компанії;
- ведення табеля обліку робочого часу співробітників магазинів;

MakeUp 2014 — 2016
Старший менеджер Вінниця
В компанію прийшла на позицію "Оператор гарячої лінії". І вже протягом 6 місяців виросла до позиції
"Менеджер бек-офісу". В обов'язки входило вирішення конфліктних ситуацій з кліжнтами, робота зі скаргами,
контроль повернення та обміну товару, пошук найбільш сприятливого рішення для компанії та клієнта.
Через 3 місяці після роботи менеджером бек-офісу керівництво компанії запропонувалд підвщення до
Старшого менеджера. В обов'язки входило навчання та адаптація нового персоналу, контроль роботи
операторів на лінії, складання графіків, контроль якості (прослуховування дзвінків та перевірка електронних
листів).

Освіта Вінницький дердавний педагогічний університет ім. М.М. Коцюбинського 2008 — 2013
ІНститу філології та журналістики

Навички Комунікабельність, робота на результат, високий рівень самодисципліни

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: