Resume from May 8, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2510633

Керівник відділу персоналу, начальник служби кадрів, HRG, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 12.2022 to now (1 year 5 months)
Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт

- Організація ведення кадрового обліку в повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства (600 чол);
- Організація ведення військового обліку згідно норм діючого законодавства. Проходження перевірок РТЦК та СП;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Оформлення компенсації за працевлаштованих ВПО.
Проходження перевірок Центра Зайняості.
- Розробка та ведення необхідної звітності.

Менеджер з персоналу (єдиний)

from 09.2021 to 11.2022 (1 year 2 months)
Вантажні перевезення (Украіна та найближче зарубіжжя), Одеса (Транспорт, логистика)

- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір транспортного персоналу (Одеська область та Україна)
- Формування профілю посади;
- Моніторинг ринку праці;
- Вибір оптимальних джерел пошуку (Jobs-сайти, соціальні мережі, вайбер і телеграм-канали та ін.);
- Скринінг резюме;
- Первинна співбесіда;
- Первинна адаптація;
- Аналітика по вакансії;
- Ведення бази кандидатів, створення кадрового резерву;
- Формування необхідної звітності;
- Ведення кадрового обліку.

Менеджер з персоналу, кадровий облік (аутсорсінг)

from 02.2019 to 08.2021 (2 years 6 months)
Товариства, Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Аутсорсинг (виробництво, дистрибуція, освіта)
- Аудит кадрової документації підприємства;
- Відновлення кадрового архиву;
- Ведення кадрового обліку у повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, транспортний, торговий, офісний, освітній)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Формування процесу первинної адаптації персоналу;
- Ведення фактичного обліку робочого часу та нарахування фактичної заробітної плати;
- Розробка та ведення необхідної звітності.

Керівник відділу підбору пероналу

from 03.2018 to 10.2018 (7 months)
ТД "Левада", Одеса (Пищевая промышленность)

- Аудит та оптимізація поточної системи пошуку та підбору персоналу (розробка та удосконалення необхідних критеріїв та процедур, звітності)
- Формування системи первинної адаптації персоналу (розробка планів введення на посаду, Книжки новачка, контроль за проходженням новими співробітниками випробувального терміну тощо)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Керівництво відділом, побудова бізнес-процесів відділу;
- Збереження та розвиток корпоративної культури компанії;
- проведення 1-to-1, exit-інтерв'ю;
- Вдосконалення комунікацій в компанії;
- Формування та оптимізація бюджету відділу.

Менеджер з персоналу (аутсорсінг)

from 08.2017 to 01.2018 (5 months)
Товариства, Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Аутсорсинг (виробництво, дистрибуція, освіта)
- Кадровий аудит;
- Відновлення кадрового архиву;
- Ведення кадрового обліку у повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, транспортний, торговий, офісний, освітній)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Формування процесу первинної адаптації персоналу;
- Ведення фактичного обліку робочого часу та нарахування фактичної заробітної плати;
- Розробка та ведення необхідної звітності.

Спеціаліст з кадрів, інженер з охорони праці, еколог на підприємстві

from 06.2015 to 07.2017 (2 years 1 month)
Одеський завод мінеральної води "Куяльник", Одеса (Пищевая промышленность)

- Кадровий облік в повному обсязі згідно норм діючого законодавства;
- Військовий облік;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, офісний)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Виконання обов'язків інженера з охорони праці та еколога на підприємстві.

Начальник відділу кадрів

from 01.2008 to 06.2015 (7 years 5 months)
ТОВ "Довбуш Трейд Сервіс", Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Кадровий облік в повному обсязі згідно норм діючого законодавства;
- Військовий облік;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, транспортний, торговий, офісний)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Підтримка корпоративної культури, проведення корпоративних заходів;
- Ведення документації з охорони праці.

Education

Житомирський державний університет ім. І.Франка

Початкові класи. Практична психологія, Житомир
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування

сентябрь - ноябрь 2023р

Knowledge and skills

MS Office M.E.Doc Бітрікс24 Google Sheets Google

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — advanced
  • English — beginner

Additional information

- Відмінні комунікаційні та організаційні навички
- Здатність працювати в умовах високого темпу
- Вміння керувати людьми та формувати позитивний стиль роботи
- Системне мислення
- Відповідальність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: