Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2510633
Керівник відділу персоналу, начальник служби кадрів, HRG, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Одеса
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
з 12.2022 по нині
(1 рік 5 місяців)
Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт
- Організація ведення кадрового обліку в повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства (600 чол);
- Організація ведення військового обліку згідно норм діючого законодавства. Проходження перевірок РТЦК та СП;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Оформлення компенсації за працевлаштованих ВПО.
Проходження перевірок Центра Зайняості.
- Розробка та ведення необхідної звітності.
Менеджер з персоналу (єдиний)
з 09.2021 по 11.2022
(1 рік 2 місяці)
Вантажні перевезення (Украіна та найближче зарубіжжя), Одеса (Транспорт, логистика)
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір транспортного персоналу (Одеська область та Україна)
- Формування профілю посади;
- Моніторинг ринку праці;
- Вибір оптимальних джерел пошуку (Jobs-сайти, соціальні мережі, вайбер і телеграм-канали та ін.);
- Скринінг резюме;
- Первинна співбесіда;
- Первинна адаптація;
- Аналітика по вакансії;
- Ведення бази кандидатів, створення кадрового резерву;
- Формування необхідної звітності;
- Ведення кадрового обліку.
Менеджер з персоналу, кадровий облік (аутсорсінг)
з 02.2019 по 08.2021
(2 роки 6 місяців)
Товариства, Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)
Аутсорсинг (виробництво, дистрибуція, освіта)
- Аудит кадрової документації підприємства;
- Відновлення кадрового архиву;
- Ведення кадрового обліку у повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, транспортний, торговий, офісний, освітній)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Формування процесу первинної адаптації персоналу;
- Ведення фактичного обліку робочого часу та нарахування фактичної заробітної плати;
- Розробка та ведення необхідної звітності.
Керівник відділу підбору пероналу
з 03.2018 по 10.2018
(7 місяців)
ТД "Левада", Одеса (Пищевая промышленность)
- Аудит та оптимізація поточної системи пошуку та підбору персоналу (розробка та удосконалення необхідних критеріїв та процедур, звітності)
- Формування системи первинної адаптації персоналу (розробка планів введення на посаду, Книжки новачка, контроль за проходженням новими співробітниками випробувального терміну тощо)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Керівництво відділом, побудова бізнес-процесів відділу;
- Збереження та розвиток корпоративної культури компанії;
- проведення 1-to-1, exit-інтерв'ю;
- Вдосконалення комунікацій в компанії;
- Формування та оптимізація бюджету відділу.
Менеджер з персоналу (аутсорсінг)
з 08.2017 по 01.2018
(5 місяців)
Товариства, Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)
Аутсорсинг (виробництво, дистрибуція, освіта)
- Кадровий аудит;
- Відновлення кадрового архиву;
- Ведення кадрового обліку у повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, транспортний, торговий, офісний, освітній)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Формування процесу первинної адаптації персоналу;
- Ведення фактичного обліку робочого часу та нарахування фактичної заробітної плати;
- Розробка та ведення необхідної звітності.
Спеціаліст з кадрів, інженер з охорони праці, еколог на підприємстві
з 06.2015 по 07.2017
(2 роки 1 місяць)
Одеський завод мінеральної води "Куяльник", Одеса (Пищевая промышленность)
- Кадровий облік в повному обсязі згідно норм діючого законодавства;
- Військовий облік;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, офісний)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Виконання обов'язків інженера з охорони праці та еколога на підприємстві.
Начальник відділу кадрів
з 01.2008 по 06.2015
(7 років 5 місяців)
ТОВ "Довбуш Трейд Сервіс", Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)
- Кадровий облік в повному обсязі згідно норм діючого законодавства;
- Військовий облік;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, транспортний, торговий, офісний)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Підтримка корпоративної культури, проведення корпоративних заходів;
- Ведення документації з охорони праці.
Освіта
Житомирський державний університет ім. І.Франка
Початкові класи. Практична психологія, Житомир
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування
сентябрь - ноябрь 2023р
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — просунутий
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
- Відмінні комунікаційні та організаційні навички
- Здатність працювати в умовах високого темпу
- Вміння керувати людьми та формувати позитивний стиль роботи
- Системне мислення
- Відповідальність
Схожі кандидати
Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу
35000 грн, Київ, Конотоп, Дистанційно
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Одеса, Чорноморськ, Южне
Юрисконсульт, керівник відділу, заступник керівника з управління
Київ, Дистанційно
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 грн, Одеса
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 грн, Одеса