Резюме від 8 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2510633

Керівник відділу персоналу, начальник служби кадрів, HRG, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 12.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт

- Організація ведення кадрового обліку в повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства (600 чол);
- Організація ведення військового обліку згідно норм діючого законодавства. Проходження перевірок РТЦК та СП;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Оформлення компенсації за працевлаштованих ВПО.
Проходження перевірок Центра Зайняості.
- Розробка та ведення необхідної звітності.

Менеджер з персоналу (єдиний)

з 09.2021 по 11.2022 (1 рік 2 місяці)
Вантажні перевезення (Украіна та найближче зарубіжжя), Одеса (Транспорт, логистика)

- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір транспортного персоналу (Одеська область та Україна)
- Формування профілю посади;
- Моніторинг ринку праці;
- Вибір оптимальних джерел пошуку (Jobs-сайти, соціальні мережі, вайбер і телеграм-канали та ін.);
- Скринінг резюме;
- Первинна співбесіда;
- Первинна адаптація;
- Аналітика по вакансії;
- Ведення бази кандидатів, створення кадрового резерву;
- Формування необхідної звітності;
- Ведення кадрового обліку.

Менеджер з персоналу, кадровий облік (аутсорсінг)

з 02.2019 по 08.2021 (2 роки 6 місяців)
Товариства, Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Аутсорсинг (виробництво, дистрибуція, освіта)
- Аудит кадрової документації підприємства;
- Відновлення кадрового архиву;
- Ведення кадрового обліку у повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, транспортний, торговий, офісний, освітній)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Формування процесу первинної адаптації персоналу;
- Ведення фактичного обліку робочого часу та нарахування фактичної заробітної плати;
- Розробка та ведення необхідної звітності.

Керівник відділу підбору пероналу

з 03.2018 по 10.2018 (7 місяців)
ТД "Левада", Одеса (Пищевая промышленность)

- Аудит та оптимізація поточної системи пошуку та підбору персоналу (розробка та удосконалення необхідних критеріїв та процедур, звітності)
- Формування системи первинної адаптації персоналу (розробка планів введення на посаду, Книжки новачка, контроль за проходженням новими співробітниками випробувального терміну тощо)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Керівництво відділом, побудова бізнес-процесів відділу;
- Збереження та розвиток корпоративної культури компанії;
- проведення 1-to-1, exit-інтерв'ю;
- Вдосконалення комунікацій в компанії;
- Формування та оптимізація бюджету відділу.

Менеджер з персоналу (аутсорсінг)

з 08.2017 по 01.2018 (5 місяців)
Товариства, Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Аутсорсинг (виробництво, дистрибуція, освіта)
- Кадровий аудит;
- Відновлення кадрового архиву;
- Ведення кадрового обліку у повному обсязі (ФОПи та юридичні особи) згідно норм діючого законодавства;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, транспортний, торговий, офісний, освітній)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства);
- Формування процесу первинної адаптації персоналу;
- Ведення фактичного обліку робочого часу та нарахування фактичної заробітної плати;
- Розробка та ведення необхідної звітності.

Спеціаліст з кадрів, інженер з охорони праці, еколог на підприємстві

з 06.2015 по 07.2017 (2 роки 1 місяць)
Одеський завод мінеральної води "Куяльник", Одеса (Пищевая промышленность)

- Кадровий облік в повному обсязі згідно норм діючого законодавства;
- Військовий облік;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, виробничий, офісний)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Виконання обов'язків інженера з охорони праці та еколога на підприємстві.

Начальник відділу кадрів

з 01.2008 по 06.2015 (7 років 5 місяців)
ТОВ "Довбуш Трейд Сервіс", Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Кадровий облік в повному обсязі згідно норм діючого законодавства;
- Військовий облік;
- Розробка та впровадження локальної нормативної документації (положення, правила, інструкції, посадові інструкції та ін.)
- Пошук та підбір персоналу (складський, транспортний, торговий, офісний)
- Робота з персоналом (вирішення конфліктних ситуацій та суперечок, взаємодія з лінейним керівництвом підприємства)
- Підтримка корпоративної культури, проведення корпоративних заходів;
- Ведення документації з охорони праці.

Освіта

Житомирський державний університет ім. І.Франка

Початкові класи. Практична психологія, Житомир
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування

сентябрь - ноябрь 2023р

Знання і навички

MS Office M.E.Doc Бітрікс24 Google Sheets Google

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- Відмінні комунікаційні та організаційні навички
- Здатність працювати в умовах високого темпу
- Вміння керувати людьми та формувати позитивний стиль роботи
- Системне мислення
- Відповідальність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: