Resume from May 2, 2024 PRO

Лідія

HR-менеджер, HR BP, 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 09.2023 to 03.2024 (6 months)
МХП, ПрАТ, Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

побудова з нуля кадрової структури нового офісу компанії та впровадження основних HR – бізнес процесів;
- рекрутинг (підбір за 0,6 року 50 + працівників різного рівня управління);
-робота зі структурою компанії: візуалізація, опис та впровадження нових посад згідно стратегії розвитку;
- зустрічі 1:1;
- організація навчання, створення системи наставництва;
- участь у формуванні та впровадженні мотиваційних програм, KPI;
- налагодження комунікацій між відділами;
-контроль ведення кадрового діловодства;
- написання посадових інструкцій та положень.
- робота з емоційним станом команди і моральним кліматом в колективі;
- онбордінг, створення та контроль програми проходження ВТ;
- офбордінг, exit інтерв'ю;

HR BP

from 07.2019 to 09.2023 (4 years 2 months)
WOG, Вінниця (Автобізнес та автосервіс)

-ведення повного циклу пошуку персоналу: від прийняття заявки до виходу кандидата на роботу на 100-ні АЗК у 9-ти областях;
-проведення інерв’ю по компетенціях; складання профілю вакансії, р
-озміщення вакансій в ЗМІ, на job сайтах;
-онбордінг кандидатів та адміністрування процесу проходження випробувального терміну;
-організація та проведення атестації персоналу;
-ведення внутрішньої бази кандидатів та внутрішнього резерву;
-аналіз ринку праці, моніторинг заробітних плат;
-перевірка рекомендацій;
-організація та проведення корпоративних заходів;
-формування звітності ( внутрішня та статистична);
-проведення оцінки: Assessmet 360$;
-проведення Welcome и Exit interview;
-вирішення конфліктних ситуацій у підрозділах;

Регіональний менеджер з персоналу

from 02.2018 to 07.2019 (1 year 5 months)
АТБ-маркет, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

-відкриття 10-ти нових магазинів з «нуля»;
-масовий підбір персоналу у «короткі терміни»;
-організація своєчасної комплектації магазинів адміністративним та рядовим персоналом;
-управління витратами на заходи спрямовані для залучення персоналу в регіоні;
-моніторинг ринку заробітних плат;
-аналіз плинності персоналу та комплектації магазинів;
- участь у ярмарках вакансій, взаємодія з ВУЗами;

Education

Тернопільський національний педагогічний університет

Психологія, Тернопіль
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome CorelDRAW WordPad Linux Веб-браузери MS Office Picture Manager Стресостійкість Комунікабельність Підбір виробничого персоналу Толерантність Підбір керівного персоналу Онбординг персоналу Підбір персоналу для рітейлу Ведення кадрового обліку Оцінка персоналу Масовий рекрутинг E-Staff

Additional information

Професійні та інші навички
•Навички роботи з комп’ютером
Добре володіння пакетом MS Office (Excel, Power Point, Word, WordPad), 1С, E-Staff
Додаткова інформація
Особистісні знання та якості:
• добре знаю діловий етикет,
• впевнений користувач ПК: офісні програми, інтернет, 1С 8.0
• завжди орієнтуюсь на результат;
• надаю перевагу роботі в команді;
• постійно працюю над поглибленням власних професійних та загальних знань;
• мені властиві: комунікабельність, доброзичливість, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, здатна швидко приймати рішення в складних ситуаціях, при цьому стараюсь керуватись аналітичним розумом, перспективою та інтересами компанії, завжди досягаю високих результатів у роботі та поставленої мети!
ІНШЕ:
Маю посвідчення водія видане у 2003 р. та власний автомобіль, який можу використовувати у роботі
Хобі: читання художньої та науково-психологічної літератури, спортзал.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: