Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10516509
Фахівець з управління персоналом, контент-менеджер, тренер тренажерного залу, керуючий
- City:
- Ivano-Frankivsk
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 22 листопада 1987 року
Громадянство: України
Телефон мобільний: [
E-mail: [
Освіта – повна вища
01.09.2003 – 06.07.2006 – Івано-Франківський фінансово-комерційний кооперативний коледж ім. С.Граната, напрям підготовки – фінанси.
1.09.2006 – 15.06.2009 – Івано-Франківський інститут менеджменту ТНЕУ, напрям підготовки – економіка і підприємництво, спеціалізація – державні фінанси.
01.09.2009 – 30.06.2010 – Тернопільський національний економічний університет, напрям підготовки – фінанси, спеціалізація – управління державними і місцевими фінансами.
12.05.2020 – успішно пройшла курс «Психологія стресу та способи боротьби з ними»
08.2020 – на базі навчального центру Альянс успішно пройшла навчання за напрямками: Інструктор тренаженого залу.Персональний тренер І та ІІ рівні.
Досвід роботи
08.12.2006 – 30.05.2012 – Приватний підприємець Антонів П.П., гостинний двір «Веселка»
Посада: адміністратор:
• організація і контроль роботи персоналу;
• робота з постачальниками, торговими представниками;
• здійснення закупок;
• ведення баз даних товарів;
• планування продаж.
11.10.2012 – 14.12.2015 – Прокуратура Галицького району Івано-Франківської області
Посада: головний спеціаліст з питань захисту державних таємниць прокуратури Галицького району:
- розробка та здійснення заходів щодо охорони державної таємниці під час роботи з секретними документами;
- розробка на основі законодавства перспективних та поточних планів охорони державної таємниці;
- контроль за дотримання доступу до відомостей, що становлять державну таємницю та контроль за додержанням вимог законодавства при роботі із службовою інформацією, що є власністю держави;
- організація та ведення секретного діловодства та зберігання секретних документів;
- робота по оформленню допуску до державної таємниці працівникам;
- проведення семінарів та роз’яснювальної роботи з працівниками з метою запобігання порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- розробка планів заходів щодо забезпечення режиму секретності в умовах особливого періоду або введення правового режиму надзвичайного стану.
28.04.2016 – 12.10.2021 – Управління патрульної поліції в Івано-Франківській області Департаменту патрульної поліції
Посада: керівник сектору документального забезпечення:
- загальне керівництво діяльністю сектору, організація, спрямування і контроль роботи працівників сектору, сприяння підвищенню їх кваліфікації; методичне забезпечення та організація процесу діловодства у секторі;
- організація та проведення занять з працівниками;
- контроль за дотриманням працівниками виконавської дисципліни;
- забезпечення узагальнення та підготовки аналітичної звітності за результатами роботи сектору;
- організація професійної підготовки та сприяння підвищенню кваліфікації працівників СДЗ;
- розроблення та впровадження локальних методичних документів із діловодства.
13.10.2021 – по теперішній час – Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Посада: керівник сектору документального забезпечення:
- координація діяльності роботи сектору документального забезпечення;
- здійснення загального керівництва діяльністю сектору, організація, спрямування і контроль роботи працівників сектору;
- забезпечення якісного і ефективного виконання покладених на сектор завдань і функцій;
- розроблення та впровадження локальних методичних документів з діловодства;
- організація, спрямування і контроль роботи працівників сектору;
- участь в організації професійної підготовки та сприяння підвищенню кваліфікації працівників, моніторинг за дотриманням ними трудової дисципліни; здійснення, у межах компетенції, відбору та розстановки кадрів сектору документального забезпечення;
- організаційно-методичне забезпечення роботи діловодів структурних та територіальних підрозділів ГУНП;
- взаємодія з органами державної влади, прокуратурою Івано-Франківської області, службами фельд’єгерського і спеціального зв’язку, а також фізичні особи;
- запровадження та організація системи електронного документообігу у секторі.
Знання мов
Англійська – читаю та розмовляю.
Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) і E-mail, графічними редакторами (PhotoShop CS2, VN, InShot), монтаж відео, робота з візуалом, обробка текстового контенту Вільне орієнтування в законодавчій базі. Вміння працювати з офісною оргтехнікою.
Додаткова інформація
Права водія категорії «В».
Ділові та особисті якості
Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, ініціативність, вміння працювати в команді, прагнення до самовдосконалення, здібність до швидкого навчання, креативність, цілеспрямованість
Інтереси та захоплення
Танці, спорт, мистецтво.
More resumes of this candidate
Similar candidates
Директор з управління персоналом, HRD, менеджер з персоналу
50000 UAH, Ivano-Frankivsk, Lviv, Kalush
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Ivano-Frankivsk, Vinnytsia
,
more 2 cities
HR-директор, HRВР, керівник відділу персоналу
Ivano-Frankivsk, Dnipro
,
more 5 cities
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
Ivano-Frankivsk
HR generalist, менеджер з персоналу, рекрутер
Ivano-Frankivsk, Kyiv
,
more 2 cities