Resume from April 6, 2024 File

Krystyna

Кадровик

Age:
42 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Капериз Кристина Ярославівна
Адреса реєстрації та проживання: Ужгородський р- с. Оноківці, пров. Крайній, 13 мкрн. «Шахта»
∙ тел. моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section) viber, telegram [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ ПрАТ «НОВА ЛІНІЯ» ТЦ «ЕПІЦЕНТР К» (Ужгород)
Назва 16.12.2013 – 30.09/2022
підприємства: Інспектор з кадрів (асистент директора за сумісництвом)
Період роботи: - Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та контроль за процесом;
- Внутрішній та зовнішній рекрутинг, адаптація;
- Оформленная відпусток працівникам згідно чинного законодавства України.
- Аудит відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу
- Формування та ведення особових справ працівників, забезпечення зберігання з дотриманням вимог
законодавства у сфері захисту персональних даних
- Облік руху трудових книжок;
- Ведення штатного заміщення працівників підприємства
- Звітність.
- ЗАРПЛАТА ТА АВАНС НАРАХУВАННЯ
ДОСВІД РОБОТИ ФОП Кіршенбаум Ю.М СК «Фанат»
Назва 01.08.2010 – 09.12.2013р
підприємства: Менеджер з персоналу
Період роботи: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Посада: - Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та контроль за процесом;
Посадові - Оформлення відпусток працівникам згідно чинного законодавства України.
обов’язки: - Аудит відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Складання оптимальних графіків виходу на роботу;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу
- Облік руху трудових книжок;
- Зовнішня та внутрішня реклама;
- Організація заходів на підприємстві та інше.

ДОСВІД РОБОТИ ТОВ «Фоззі-Фуд»
Назва З 20 квітня 2010 по 21 травня 2010 року
підприємства: Начальник відділу персоналу (штат 360 чоловік (скорочення)
Період роботи: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Посада: - Організація процесу прийому, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та
контроль за процесом;
- Контроль за наданням та веденням відпусток працівникам згідно чинного законодавства України. Аудит
відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Облік лікарняних листків;
- Складання оптимальних графіків виходу на роботу;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу, контролювання часу початку і закінчення зміни працівників
магазинів, цехів та офісу;
- Облік руху трудових книжок;
- Організація навчання штатних працівників в інших містах мережі та департаменті навчання та розвитку
персоналу (Львів, Київ);
- Складання річного та квартальних бюджетів, контроль та дотримання витрат за статтями.
- Зовнішня та внутрішня реклама;
- Організація заходів на підприємстві.

Ужгородська філія ТОВ «Сільпо-55»
ДОСВІД РОБОТИ 01.12.2005-19.04.2010 – начальник відділу персоналу (штат 520 чоловік)
Назва (звільнена згідно ст.36 п.5 КЗпП за переведенням до ТОВ «Фоззі-Фуд»)
підприємства: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Період роботи: - Організація процесу прийому, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та
Посада: контроль за процесом;
- Контроль за наданням та веденням відпусток працівникам згідно чинного законодавства України. Аудит
відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Облік лікарняних листків;
- Складання оптимальних графіків виходу на роботу;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу, контролювання часу початку і закінчення зміни працівників
магазинів, цехів та офісу;
- Облік руху трудових книжок;
- Організація навчання штатних працівників в інших містах мережі та департаменті навчання та розвитку
персоналу (Львів, Київ);
- Складання річного та квартальних бюджетів, контроль та дотримання витрат за статтями.
- Зовнішня та внутрішня реклама;
- Організація заходів на підприємстві.

ТОВ «Гроклін-Карпати» виробництво (пошив) шкіряних первинних чохлів для автомобілів провідних марок
ДОСВІД РОБОТИ світу.
Назва 2002-2005 – інспектор з кадрів (штат 600 чоловік)
підприємства: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Період роботи: - Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України;
Посада: - Надання та ведення відпусток працівникам згідно чинного законодавства України. Складання річного графіку
та його дотримання.
- Облік лікарняних листків;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу, контролювання часу початку і закінчення зміни працівників
магазинів, цехів та офісу;
- Облік руху трудових книжок;
- Організація навчання штатних працівників в Республіці Польща.
- Організація презентацій продукції для іноземних партнерів (замовників)
- Організація заходів на підприємстві.
В період 2002-2003 – навчання на головному підприємстві “INTER GROCLIN AUTO” S.A. в Республіці
Польща (м. Гродіск) - виробництво (пошив) шкіряних первинних чохлів для автомобілів провідних
європейських марок авто.

ОСВІТА 1997-2000 – Ужгородський комерційний технікум – бухгалтер
2004-2008 – Київський Славістичний Університет – фінансист

ПРОФЕСІЙНІ Вільний користувач ПК (MS Office, Internet-Explorer, MS outlook, SAP Logon 3 роки досвіду користування…1С
НАВИКИ кадри ЗП версія 8.3)

ЗНАННЯ
ВОЛОДІННЯ Польська, українська – вільно
МОВАМИ

ДОДАТКОВА Народилася 22 березня 1982 року, Донька Сандра – 12 років.
ІНФОРМАЦІЯ: Наявність водійських прав категорій «В» (17 років досвіду). Є власний автомобіль
Особисті якості: Комунікабельна, відповідальна, енергійна, цілеспрямована.
Хобі: Лижний спорт.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: