Тарас
3D artist
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Ternopil
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10549454
Uploaded file
The file contains 4 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
• Щербик Тарас
• Телефон: [
• Електронна пошта: [
• Teлеграм: @Denetors
• Портфоліо https://www.artstation.com/denetor
Професійний огляд: Творчий та досвідчений фахівець, який поєднує навички розробника Unity (C#) та 3D Художника з більш ніж 2 роками практичного досвіду. Здатен до створення унікальних та захоплюючих ігор та мобільних додатків, об'єднуючи технічний і художній підходи.
Навички:
• Розробка Unity (C#):
◦ Мови програмування: C#.
◦ Розробка ігрового геймплею та взаємодії в Unity.
◦ Оптимізація алгоритмів для ефективної роботи ігрових сцен.
◦ Робота з Unity UI та анімації.
• 3D Художник:
◦ Створення та оптимізація 3D моделей за допомогою інструментів, таких як Blender, Maya та ZBrush.
◦ Робота з текстурами та матеріалами для досягнення реалістичного візуального ефекту Adobe Substance 3D Painter
◦ Анімація персонажів та об'єктів, включаючи ріггінг та скиннінг.
• Загальні:
◦ Розробка мобільних додатків для платформ iOS та Android.
◦ Знання технологій віртуальної реальності (VR) та доповненої реальності (AR).
◦ Співпраця в команді та підтримка творчого середовища.
Досвід роботи:
Розробник Unity, Фріланс, 09.2023 – 02.2024
• Розробка ігрового геймплею та механік для ігор на платформах iOS та Android.
• Взаємодія з дизайнерами гри та іншими розробниками для досягнення спільних цілей.
• Оптимізація ігрових сцен для досягнення високої продуктивності та низького використання ресурсів.
3D Художник по персонажам, Clantist Game Studio , 04.2023-09.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, для комп’ютерних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень до технічних завдань.
3D Художник, Фріланс, 09.2021-04.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, об'єктів та архітектури для мобільних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень мобільних платформ.
Освіта: Спеціаліст компютерно-інтегрованих технологій, Тернопільський Національний Університет Ім Івана Пулюя , 2015.
Зацікавлений у використанні своїх навичок та досвіду для розробки захоплюючих ігор та мобільних додатків. Готовий приєднатися до вашої команди та досягати нових висот. Дякую за увагу до мого резюме.
Проекти:
Початок форми
Similar candidates
3D artist
Remote
Инженер-конструктор, 3D-моделер (Компас-3D, Solid Works)
18000 UAH, Remote, Zaporizhzhia
Sound Designer, Music Composer
35000 UAH, Remote, Odesa
Моушн-дизайнер, монтажер
Remote
2D-аніматор
Remote
Motion-дизайнер
Remote