Resume from May 11, 2024 File

Тарас

3D artist

Age:
30 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Розробник Unity (C#) та 3D Художник
• Щербик Тарас
• Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Teлеграм: @Denetors
• Портфоліо https://www.artstation.com/denetor

Професійний огляд: Творчий та досвідчений фахівець, який поєднує навички розробника Unity (C#) та 3D Художника з більш ніж 2 роками практичного досвіду. Здатен до створення унікальних та захоплюючих ігор та мобільних додатків, об'єднуючи технічний і художній підходи.

Навички:
• Розробка Unity (C#):
◦ Мови програмування: C#.
◦ Розробка ігрового геймплею та взаємодії в Unity.
◦ Оптимізація алгоритмів для ефективної роботи ігрових сцен.
◦ Робота з Unity UI та анімації.
• 3D Художник:
◦ Створення та оптимізація 3D моделей за допомогою інструментів, таких як Blender, Maya та ZBrush.
◦ Робота з текстурами та матеріалами для досягнення реалістичного візуального ефекту Adobe Substance 3D Painter
◦ Анімація персонажів та об'єктів, включаючи ріггінг та скиннінг.
• Загальні:
◦ Розробка мобільних додатків для платформ iOS та Android.
◦ Знання технологій віртуальної реальності (VR) та доповненої реальності (AR).
◦ Співпраця в команді та підтримка творчого середовища.

Досвід роботи:
Розробник Unity, Фріланс, 09.2023 – 02.2024
• Розробка ігрового геймплею та механік для ігор на платформах iOS та Android.
• Взаємодія з дизайнерами гри та іншими розробниками для досягнення спільних цілей.
• Оптимізація ігрових сцен для досягнення високої продуктивності та низького використання ресурсів.
3D Художник по персонажам, Clantist Game Studio , 04.2023-09.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, для комп’ютерних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень до технічних завдань.

3D Художник, Фріланс, 09.2021-04.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, об'єктів та архітектури для мобільних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень мобільних платформ.

Освіта: Спеціаліст компютерно-інтегрованих технологій, Тернопільський Національний Університет Ім Івана Пулюя , 2015.
Зацікавлений у використанні своїх навичок та досвіду для розробки захоплюючих ігор та мобільних додатків. Готовий приєднатися до вашої команди та досягати нових висот. Дякую за увагу до мого резюме.

Проекти:

Початок форми

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: