Resume from April 25, 2024 File

Валерія

Керівник відділу продажу

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Зарабітна плата сукупний дохід ставка+% (дистанційно розгляну ставку 15000 при роботі в офісі від 25000 +% Розглядаю лише лівий берег у разі офлайн роботи)
Мета
Отримання посади: керівник відділу, менеджер
Освіта
• Національний Університет ВС (Киев) Выбери меня
Рік випуску 2008 Спеціальність: «Юрист»
Кваліфікація: спеціаліст
Національний Університет Культури (Киев)
Рік випуску 2002 Спеціальність: «менеджер-економіст»
Кваліфікація: спеціаліст
Ключова інформація
Є досвід роботи з первинною документацією, 1С, документообіг Вчасно, CRM, робота з Rozetka як партнером умови відтермінування та реалізація /в залежності від групи товару/ так на маркетплейс також з іншими платформами Prom, umall, робота з шопінг-клубами моднакаста як партнером так і на умовах маркетплейс, укладання договорів, складання специфікацій, складання контенту в Excel або наповнення карток товару безпосередньо на платформах партнерів. Створення презентацій PowerPoint, FotoRoom. Досвід успішних та стабільних продажів багатьох груп товару, побудови довгострокових та довірчих взаємин із клієнтами. Досвідчений супервайзер та менеджер, маю високі управлінські якості. Досвід в онлайн продажах (інтернет-магазин на промі, соціальні мережі, он-лайн чати). З чим не стикалась, не є перешкодою (швидко опаную)
Досвід роботи
На даний час Фріланс робота с ФОП та ТОВ партнерами на маркетплейсах та з інтернет магазинами з непродовольчою групою товарів: косметикою, текстилем та зоотоварами. Допомога партнерам з залученням клієнтів до співпраці (підготовка та презентація продуктів, укладання Договорів, контроль дотримання умов договорів, ведення залучених клієнтів)
Менеджер з продажу Фріланс ТОВ Лікилайф 2016-2023
Ведення переговорних процесів. Оформлення та укладання договорів (постачання, маркетинг), доп. угод., протоколів розбіжностей та їх узгодження з юристами контрагентів) Складання специфікацій та звітної документації з акцій, ведення 1С первинної документації за своїми клієнтами (видаткових, податкових, прибуткових, коригувань, довіреностей) контроль реєстрів договорів, довіреностей, кореспонденції та їx дебіторською заборгованістю.
Бренд-менеджер з продажу, по роботі з мережами (аптечні, продуктові), роздрібною торгівлею та інтернет магазинами косметики та парфумерії. до 2018ПП Оксамит 2013 до 10 працівників.
Обов'язки: Пошук потенційних клієнтів робота з існуючими.
Надання консультацій щодо продукції, наповнення контентом партнерів, обробка вхідних заявок
Пошук, навчання та контроль роботи Торгової команди.
Ведення переговорних процесів
Оформлення та укладання договорів (постачання, маркетинг), доп. угод., протоколів розбіжностей та їх узгодження з юристами контрагентів) Складання специфікацій та звітної документації з акцій, ведення 1С первинної документації за своїми клієнтами (видаткових, податкових, прибуткових, коригувань, довіреностей) контроль реєстрів договорів, довіреностей, кореспонденції та їx дебіторською заборгованістю.
Менеджер з продажу, менеджер по роботі з мережами
червень 2012-серпень 2013 ТОВ «Ліна Груп» та «Арті-М»
від 50 до 100 працівників. Оптово-роздрібна торгівля сувенірною продукцією та посудом
Обов'язки:
Продаж товарів ключовим клієнтам, пошук потенційних клієнтів, надання консультацій щодо продукції, обробка вхідних заявок, ведення переговорних процесів із закупівлі, представленості та просування товару! Оформлення договорів, складання планограм, специфікацій та звітної документації, вирішення питань щодо доставки товарів, оформлення та ведення первинної документації, звітність, контроль дебіторської заборгованості, планування продажів
Досягнення: Збільшення клієнтської бази на 50% Успішний досвід ведення переговорів із клієнтами Результати продажу відділу у 2012 році зросли в двічі, порівняно з 2011 роком Успішний досвід управління підрозділом відділу – мерчендайзерами (5 осіб). Просування та присутність товарів у мережах України (АТ «Єпіцентр» , «Ашан», ЕКО+Симпатик, Пакко, ТД ЛЕЛЕКА, ТОВ Ліа ЛТД, ТОВ Альянс-Маркет(Євротек, Логос-транс, Новус)
Менеджер по роботі з мережами
Лютий 2010 - червень 2012
ТОВ «АСПІ» Від 50 до 200 співробітників Товари для дому та пікніку, посуд
Обов'язки: Надання консультацій щодо товару, виписка рахунків та первинної документації, ведення первинної документації, вирішення питань щодо доставки товарів, ведення переговорних процесів щодо представленості та просування продукції, що поставляється, замовлення товарів у дистриб'юторів, робота з каталогами товару на замовлення, контроль залишків, резервування товару, вирішення поточних організаційних питань, успішний досвід співпраці, просування та присутність товарів у мережах України з національними та регіональними (Світ-Будівлі, Квіза, Мегамаркети, Край-2, Олді, Відень, Рона, Буді-Бум, ТОВ Фомальгаут, Фуршет-Київ, )
Провідний спеціаліст відділу технічної охорони Департаменту безпеки «Правекс-Банк»
Березень 2008 – вересень 2009 від 1000 співробітників у безпосередньому підпорядкуванні 6 начальників АГВ регіони Обов'язки: Перевірка вхід.документації – Дислокації
Ведення документації робота з Договорами укладання переукладання, аналіз кошторисної документації. Ведення переговорних процесів щодо послуг
Огляд ринку послуг охорони
Вирішення поточних організаційних питань
Керівник відділу агентства нерухомості З 2000-2008 Від 15-25 співробітників у безпосередньому підпорядкуванні маклери
Обов'язки: Пошук об'єктів нерухомості, підготовка та надання послуг з оформлення документації,
ведення переговорних процесів щодо послуг, моніторинг ринку, вирішення поточних організаційних, господарсько-адміністративних питань, надання юридичних послуг, надання допомоги у вирішенні спірних питань, складання позовної документації та подання інтересів клієнтів у судах, підбір, навчання та адаптація персоналу.
Курси, тренінги, сертифікати
Ефективні переговори (Київ) Рік закінчення 2004
Навички укладання угод на взаємовигідних умовах:
Контроль емоційного стану свого та співрозмовника;
Аргументування та переконання.
Основи підприємницької діяльності Київський педагогічний університет. Рік закінчення 2011
Організація та ведення успішного бізнесу:
Навички планування та досягнення результатів;
Маркетинг, менеджмент.
Бух.облік Курси підвищення кваліфікації за програмою Національний авіаційний університет. Рік закінчення 2014
Комп'ютерні навички Vсhasno, СRM, Excel. Microsoft Office, Power Point, 1C Підприємство, Photoroom, оргтехніка
Особисті якості
Здатність до навчання, цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, старанність, порядність, ініціативність; прагнення до професійного зростання та самовдосконалення, здатність до логічного та аналітичного мислення, уміння швидко оцінити обстановку та приймати рішення.
Водійське посвідчення Категорія "В", власне авто

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: