Resume from May 21, 2024 File

Роман

Фахівець з закупівель

City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОШЛАТИЙ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ

м.Кропивницький , вул. Пашутінська 22, кв 37.

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

ПРО СЕБЕ

Бажана посада спеціаліста у відділу Політики закупівель озброєння та військової техніки Департаменту політики закупівель
Міністерства оборони України. Відповідально виконую будь-які поставлені завдання. Високий рівень комунікабельності та
взаємодії, стресостійкий. Знання англійської мови на рівні B1-B2. Знання чинного законодавства в оборонних закупівлях.
Завжди навчаюсь та розвиваюсь.

ДОСВІД РОБОТИ:
Солдат ЗСУ - Уповноважена особа з закупівель ( в/ч А0224 ) - 12.04.2023 - 20.01.2024 р.
- Розробка та впровадження стратегій закупівель у військовій частині.
- Планування та використання коштів субвенції, загального фонду, та інших надходжень.
- Отримання субвенції з різних громад та міських адміністрацій.
- Проведення закупівель товарів робіт та послуг на суму більше 95,0 млн. грн.
- Заключення прямих договорі з постачальниками.
- Підготовка та проведення закупівель на тендерній основі у системі закупівель Prozorro.
- Проведення внутрішнього аудиту попередніх закупок.
- Взаємодія з волонтерськими фондами.
- Робота та розробка з нормативної документації.
- Робота з документами у СЕДО - АСКОД.
- Створення річних планів закупівель.
- Дослідження ринку та проведення ринкових консультацій.
- Постійне навчання та вдосконалення навичок закупівельника при підтримці - Центру професіоналізації оборонних закупівель
та Офісу з підтримки змін у системі Міноборони.

Голова відділу ЗЕД 01.06.2013 - 23.02.2023.

Функціональні обов’язки:

- Заключеня і виконання зовнішньо економічних контрактів.
- Організація вантажоперевезень авто транспортом, морським транспортом та авіасполученням доставка вантажу
у більше ніж 15 країн.
- Імпорт товарів, та подальший продаж більше ніж з 5 країн.
- Проведення переговорів з наявними та потенційними контрагентами.
- Вирішення кризових питань.
- Знання базового митного законодавства ЕС та США.
- Знання правил постачання ІНКОТЕРМС-2020
- Підготовка комерційних пропозицій, пошук і аналіз потенційних партнерів
- Претензійно-позовна робота із ЗЕД контрактами (спільно з юристом).
- Представлення інтересів підприємства в рамках своєї компетенції в державних і комерційних організаціях.

– користувач ПК на високому рівні (MS Office (Excel, Word, Power Point, Adobe-Acrobat) 1С 8 (кадри, склад, );
– навички управління персоналом;
– знання кадрового діловодства;
– досвід пошуку і підбору персоналу різного рівня;
– організаційні навички;
– навички забезпечення діяльності організації;

ОСВІТА
Повна Вища - 2008-2012 рік - Центральноукраїнський національний технічний університет - "Агрономія"

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: