Resume from April 29, 2024 File

Marina

Менеджер з адміністративної діяльності

Age:
21 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ФОТО

Прізвище ім'я по батькові:

Хоменко Марина Вадимівна

Дата народження:
Дом. Телефон:
29.12.2002
-
Моб. телефон:
E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Пошук роботи, пов'язаної з оброблення вхідної і вихідної кореспонденції. - Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою. - Підготовка і оформлення документації,
необхідної для організації роботи компанії.
Унікальний практичний досвід
Від робітничих професій: менеджер з адмістративноії діяльності Проходила курси за своєю професією для підвищення кваліфікації

Освіта

-Закінчила Навчально-виховний комплекс номер 4
-Закінчила музичну школу на фортепіано та вокал
- Хмельницький національний університет закінчено 3 курси ,цього року закінчую останній курс
Кваліфікація
Менеджер з адміністративної діяльності

Ключові компетенції
Системний підхід у вирішенні завдань, аналітичне мислення, орієнтованість на результат та якість, здатність приймати рішення, відповідальність, активність, цілеспрямованість, вимогливість, уміння працювати в команді та самостійно, особиста дисциплінованість. Високий творчий потенціал.
Вміння знаходити рішення у складних ситуаціях.
21.12.2022
31.07.2023.

ТОВ «ТЕДІС УКРАЇНА»

Основні Обов'язки
-Забезпечення організаційно-технічної підготовки нарад і засідань, інших заходів, що проводяться компанією
-Приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхні потреби
-Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправляння електронних листів, запис повідомлення для співробітників
-Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції
-Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи компанією
• здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби.
-Здійснення забезпечення компанії необхідними канцелярським приладдям, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
-Забезпечення належного утримання та експлуатацію приміщень компаніі відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
• Контроль за станом офісного обладнання, комунікацій
-Оновлення списків телефонів і адрес контрагентів та партнерів .
Дополнительна я
информация

ПК- просунутий користувач

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: