Marina
Менеджер з адміністративної діяльності
- Вік:
- 21 рік
- Місто проживання:
- Хмельницький
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10649059
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Прізвище ім'я по батькові:
Хоменко Марина Вадимівна
Дата народження:
Дом. Телефон:
29.12.2002
-
Моб. телефон:
E-mail:
[
[
Мета
Пошук роботи, пов'язаної з оброблення вхідної і вихідної кореспонденції. - Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою. - Підготовка і оформлення документації,
необхідної для організації роботи компанії.
Унікальний практичний досвід
Від робітничих професій: менеджер з адмістративноії діяльності Проходила курси за своєю професією для підвищення кваліфікації
Освіта
-Закінчила Навчально-виховний комплекс номер 4
-Закінчила музичну школу на фортепіано та вокал
- Хмельницький національний університет закінчено 3 курси ,цього року закінчую останній курс
Кваліфікація
Менеджер з адміністративної діяльності
Ключові компетенції
Системний підхід у вирішенні завдань, аналітичне мислення, орієнтованість на результат та якість, здатність приймати рішення, відповідальність, активність, цілеспрямованість, вимогливість, уміння працювати в команді та самостійно, особиста дисциплінованість. Високий творчий потенціал.
Вміння знаходити рішення у складних ситуаціях.
21.12.2022
31.07.2023.
ТОВ «ТЕДІС УКРАЇНА»
Основні Обов'язки
-Забезпечення організаційно-технічної підготовки нарад і засідань, інших заходів, що проводяться компанією
-Приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхні потреби
-Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправляння електронних листів, запис повідомлення для співробітників
-Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції
-Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи компанією
• здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби.
-Здійснення забезпечення компанії необхідними канцелярським приладдям, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
-Забезпечення належного утримання та експлуатацію приміщень компаніі відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
• Контроль за станом офісного обладнання, комунікацій
-Оновлення списків телефонів і адрес контрагентів та партнерів .
Дополнительна я
информация
ПК- просунутий користувач
Схожі кандидати
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Київ
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Київ
Керівник середньої ланки, інженер, менеджер
Київ, Конотоп
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Київ, Ірпінь
Адміністратор, керівник середньої ланки
30000 грн, Київ
Администратор, руководитель среднего звена
Київ, Дистанційно