Resume from May 18, 2024 File

Таісія

Економіст, менеджер з адміністративної діяльності

Age:
49 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

олейнічук таісія володимирівна

Економіст, менеджер з адміністративної діяльності

Очікуваний рівень зарплати: від 20 000,00 грн.
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік: 49 років
Місто: Вінниця.

контактні дані:
АДРЕСА:
м.Вінниця

НОМЕР ТЕЛЕФОНУ:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Особисті якості:
•  відповідальність;
•  уважність;
•  вміння викладати інформацію,
• переконувати тощо;
•  працьовитість;
 старанність;
•  цілеспрямованість;
 хороша пам'ять;
 виразна мова;
 емпатичність;
 ввічливість;
 комунікабельність;
 доброзичливість
ПЕРЕВАГИ:
 позитивний досвід роботи з великим обсягом інформації,
 вміння прийняти рішення в короткі строки на основі власного досвіду,
 відкрита для отримання нового досвіду
Мови:
 Українська ─ вільно (рідна мова).
 Російська ─ вільно
 Англійська ─ початковий

знання і навички:
 MS Excel
 MS Word
 MS Office
 Користувач Internet

Освіта і кваліфікації
Приватний вищий навчальний заклад «Київський інститут бізнесу та технологій»
(м. Вінниця)
Грудень 2007 – Вересень 2011 року.
Базова вища освіта за напрямком "Менеджмент"
Кваліфікація "Бакалавр з менеджменту".
Закінчила інститут з відзнакою.

Вересень 2011 – Червень 2012 року.
Повна вища освіта за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування»
Кваліфікація «Спеціаліст з менеджменту; менеджер (управитель) підприємств, установ, організацій; менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; викладач професійного навчально-виховного закладу»

Вінницький національний аграрний університет
(м. Вінниця)
Вересень 2017 — Грудень 2018.
Освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр».
Спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування».
Професійна кваліфікація «Професіонал в галузі фінансів»

Досвід роботи
Економіст з фінансової роботи, провідний економіст Квартирно-експлуатаційний відділ м.Вінниця
Грудень 2016 — Березень 2024
- Здійснення фінансової діяльності підприємства, формування та розподілення доходів і накопичень підприємства та їх використання за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківським установами, постачальниками, фінансування витрат;
- знання та застосування законодавчих актів, постанов, розпоряджень та інших керівних, методичних, нормативних документів і матеріалів щодо організації фінансової діяльності підприємства за напрямком діяльності;
- організація своєчасності і повноти складання та відпрацювання щотижневих, місячних та квартальних звітів та донесень відповідно до табеля термінових донесень;
- відпрацювання відповідей на телефонограми, листи, термінові дані за напрямком діяльності відповідно до вимог чинного законодавства України;
- своєчасне відпрацювання і подання до фінансово-економічного відділення розподілів комунальних послуг для виставлення рахунків стороннім споживачам;
- перевірка виставлених рахунків постачальників, погодження та подання їх начальнику фінансово-економічного відділення до сплати;
- організація укладення договорів за напрямком діяльності;
- участь у виконанні заходів з підготовки території держави до оборони у межах компетенції;
- здійснення та виконання заходів внутрішнього контролю та управління ризиками;
- надання пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правових актів з питань інженерно-інфраструктурного забезпечення установи за напрямком діяльності.
- здійснення інших повноважень відповідно до законодавства України.

Менеджер з адміністративної діяльності
ПП Учбово-курсовий комбінат «Гайзель»
Вересень 2012 - Грудень 2016
- Координація роботи офісу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами;
- ведення журналів, протоколів, справ, підготовка посвідчень з навчання нормативно-правових актів про охорону праці та професійно-технічного навчання; підвищення кваліфікації робітників;
- організація, регулювання та контролювання проведення інформаційно-лекційної та навчальної роботи підприємства;
1. - розробляння аналітичних, навчальних, довідкових та інших матеріалів з питань, що стосуються діяльності підприємства в межах своєї компетенції;
- діяльність з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов;
- організація укладення договорів за напрямком діяльності;
- представлення підприємства в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, із фізичними особами у межах своєї компетенції;
2. - знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримання норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
Додаткова інформація
досвід роботи з вересня 1991року: секретар-друкарка, оператор комп’ютерного набору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: