Resume from February 17, 2022

Сергій

Директор по продажам, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту

Економіки і менеджменту, Біа Церква
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet Internet Explorer Бухгалтерський облік ABBYY FineReader Adobe Комуникабельность, составление договоров о сотрудничестве. Контроль и ведение взаиморасчётов с контрагентами. Компьютерный бухгалтерский учёт, контроль и распределение складс Планирование и осуществление закупок, логистическое сопровождени MS Access Знание программы бухучета 1С (версии: 7.7 и 8.2) Уверенное владение программами Microsoft Word, Excel...

Additional information

Резюме

•Сергій Володимирович Савчук
•Рік народження 1976;
•Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section);
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)
•Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
•Освіта:
Вища, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту, Інститут управління охороною здоров’я),
кваліфікаційний рівень – спеціаліст,
напрям підготовки – менеджмент організацій,
спеціалізація – менеджмент в галузі охорони здоров’я,
• спеціальність – менеджер-економіст. , роки навчання – 2001-2005рр..;

•Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
• КЗ КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки" (підготовка та повне забезпечення спортсменів олімпійців)
(2020 - 2022) посада - уповноважена особа з публічних закупівель
Функціональні обов'язки:
Проведення повного матеріально-технічного забезпечення закладу. Здійснення всіх видів закупівель. Укладання договорів різного спрямування: постачання, закупівлі, надання-отримання послуг тощо. Приймання заявок і їх виконання з метою забезпечення всіх потреб закладу. Комунікація з клієнтами постачальниками.
•ДП ПАТ «Київхліб» «Сквирський хлібозавод» (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів)
(2012р.) посада – начальник відділу продаж і логістики
обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглим персоналом; підбір нових працівників. Вивчення ринку регіонального розгалуження торговельної мережі підприємства, проведення маркетологічних досліджень, складання аналітичних, звітних та планових таблиць Microsoft Excel, розробка цінової політики, створення сучасних прайсів-каталогів; підтримання плідної співпраці з існуючими та пошук нових клієнтів, укладання договорів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами; формування оперативної та підсумкової звітності й подання у вищі відділи організації.
•Білоцерківське територіальне медичне об’єднання (комплекс лікувальних закладів охорони здоров’я)
(2010р.) посада – завідуючий обліком та медстатистикою;
обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглими, ведення обліку, збір статистичних даних, оперування програмою «Медстат», формування статистичної документації, стеження за поданням в зазначені терміни звітної документації до контролюючих установ.
•ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення;
обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, ведення переговорів, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, контроль залишків сировини на центральному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка в програмі бухобліку 1С (версії 7.7 та 8) внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками, аналіз місячних потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання плану місячних потреб сировини.

•Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
функціональні обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.
(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
функціональні обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.

•Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії 7.7 та 8);
впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Internet Explorer.
•Особисті якості: відсутність шкідливих звичок, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, легка навчаємість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: