Сергій
Менеджер, руководитель по продажам, закупкам, 16 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 48 years
- City:
- Bila Tserkva
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2269130
Knowledge and skills
Additional information
Резюме
•Сергій Володимирович Савчук
•Рік народження 1976;
•Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [
e-mail: [
•Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
•Освіта:
Вища, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту),
кваліфікаційний рівень – спеціаліст,
напрям підготовки – менеджмент організацій,
спеціальність – менеджер-економіст. , роки навчання – 2001-2005рр..;
•Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
• КЗ КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки" (підготовка і повне забезпечення спортсменів олімпійців)
(2020 – 2022 рр..) посада – уповноважена особа з публічних закупівель
Функціональні обов’язки: Матеріально-технічне забезпечення всіх потреб закладу. Проведення всіх видів закупівель та укладання договорів.
•ДП ПАТ «Київхліб» «Сквирський хлібозавод» (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів)
(2012р.) посада – начальник відділу продаж і логістики
Функціональні обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглим персоналом; підбір нових працівників. Вивчення ринку регіонального розгалуження торговельної мережі підприємства, проведення маркетологічних досліджень, складання аналітичних, звітних та планових таблиць Microsoft Excel, розробка цінової політики, створення сучасних прайсів-каталогів; підтримання плідної співпраці з існуючими та пошук нових клієнтів, укладання договорів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами; формування оперативної та підсумкової звітності й подання у вищі відділи організації.
•ПП «Алстек» (виробництво металопластикових конструкцій)
(2009р.) посада – начальник відділу маркетингу та інновацій;
функціональні обов’язки: проведення маркетингових досліджень, моніторингу ринків різних видів продукції для покращення конкурентоспроможності на ринку виготовлюваної продукції, а також задля впровадження нових напрямків торговельної та виробничої діяльності. Здійснення рекламної кампанії в ЗМІ та Internet.
• Київський обласний музично-драматичний театр ім. П.К.Саксаганського
(2008 -2009рр..) посада – начальник відділу маркетингу і реклами;
функціональні обов’язки: вивчення та аналіз території діяльності закладу з метою її розширення, контроль та аналіз ефективності роботи адміністраторів, постановка завдань, налагодження нових стосунків та підтримання здобутих щодо співпраці зі ЗМІ, дизайнерськими, поліграфічними, друкарськими, рекламними підприємствами з метою масової популяризації та підвищення репутації закладу.
•ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення;
обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, контроль за залишками сировини на центрально-матеріальному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль взаєморозрахунків, аналіз потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання планів потреб сировини.
•Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.
(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.
•Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії: 7.7 та 8);
впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Access, Internet Explorer.
•Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність, легка навчаємість.
More resumes of this candidate
20 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
Education: 10.2000 - 07.2005: економіки і менеджменту (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту, Біа Церква)....
6 000 UAH
Vinnytsia, Kyiv, Uzhhorod
Higher education · Full-time
Education: 10.2001 - 05.2005: менеджмент организаций (Восточно-европейский университет экономики и менеджмента, Черкассы)....
17 500 UAH
Bila Tserkva
Higher education · Full-time
- Начальник отдела продаж и логистики, ДП ПАО «Киевхлеб» «Сквирский хлебозавод», 4 months
- Менеджер материально-технического обеспечения, Завод ОАО "Трібо", 2 years 11 months
15 500 UAH
Bila Tserkva
Full-time
- УО з держзакупівель, Комунальний заклад КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки", 3 years 6 months
Similar candidates
Керівник відділу продажу, менеджер з продажів, перекладач французької мови
20000 UAH, Bila Tserkva
ПМ, керівник, начальник, заступник директора, виконавчий директор
Bila Tserkva
Керівник відділу, менеджер, економіст, начальник відділ кадрів
Bila Tserkva
Менеджер з продажу, закупівель, торговельний представник
35000 UAH, Bila Tserkva
Менеджер по продажам, закупкам (производство)
25000 UAH, Bila Tserkva, Remote
Менеджер з продажу та ремонту
20000 UAH, Bila Tserkva, Remote