Resume from February 17, 2022

Сергій

Менеджер, руководитель по продажам, закупкам, 16 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet Internet Explorer Бухгалтерський облік ABBYY FineReader Adobe Комуникабельность, составление договоров о сотрудничестве. Контроль и ведение взаиморасчётов с контрагентами. Компьютерный бухгалтерский учёт, контроль и распределение складс Планирование и осуществление закупок, логистическое сопровождени MS Access Знание программы бухучета 1С (версии: 7.7 и 8.2) Уверенное владение программами Microsoft Word, Excel...

Additional information

Резюме
•Сергій Володимирович Савчук
•Рік народження 1976;
•Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section);
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section); [open contact info](look above in the "contact info" section)
•Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
•Освіта:
Вища, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (бувша Черкаська академія економіки і менеджменту),
кваліфікаційний рівень – спеціаліст,
напрям підготовки – менеджмент організацій,
спеціальність – менеджер-економіст. , роки навчання – 2001-2005рр..;
•Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
• КЗ КОР "Київський обласний центр олімпійської підготовки" (підготовка і повне забезпечення спортсменів олімпійців)
(2020 – 2022 рр..) посада – уповноважена особа з публічних закупівель
Функціональні обов’язки: Матеріально-технічне забезпечення всіх потреб закладу. Проведення всіх видів закупівель та укладання договорів.
•ДП ПАТ «Київхліб» «Сквирський хлібозавод» (виробництво хлібобулочних та кондитерських виробів)
(2012р.) посада – начальник відділу продаж і логістики
Функціональні обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглим персоналом; підбір нових працівників. Вивчення ринку регіонального розгалуження торговельної мережі підприємства, проведення маркетологічних досліджень, складання аналітичних, звітних та планових таблиць Microsoft Excel, розробка цінової політики, створення сучасних прайсів-каталогів; підтримання плідної співпраці з існуючими та пошук нових клієнтів, укладання договорів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами; формування оперативної та підсумкової звітності й подання у вищі відділи організації.
•ПП «Алстек» (виробництво металопластикових конструкцій)
(2009р.) посада – начальник відділу маркетингу та інновацій;
функціональні обов’язки: проведення маркетингових досліджень, моніторингу ринків різних видів продукції для покращення конкурентоспроможності на ринку виготовлюваної продукції, а також задля впровадження нових напрямків торговельної та виробничої діяльності. Здійснення рекламної кампанії в ЗМІ та Internet.
• Київський обласний музично-драматичний театр ім. П.К.Саксаганського
(2008 -2009рр..) посада – начальник відділу маркетингу і реклами;
функціональні обов’язки: вивчення та аналіз території діяльності закладу з метою її розширення, контроль та аналіз ефективності роботи адміністраторів, постановка завдань, налагодження нових стосунків та підтримання здобутих щодо співпраці зі ЗМІ, дизайнерськими, поліграфічними, друкарськими, рекламними підприємствами з метою масової популяризації та підвищення репутації закладу.
•ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення;
обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, контроль за залишками сировини на центрально-матеріальному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль взаєморозрахунків, аналіз потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання планів потреб сировини.
•Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.
(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.
•Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії: 7.7 та 8);
впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Access, Internet Explorer.
•Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність, легка навчаємість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: