Сергій

Менеджер по материально-техническому обеспечению, 6 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Kyiv, Uzhhorod, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Восточно-европейский университет экономики и менеджмента

Менеджмент организаций, Черкассы
Higher, from 2001 to 2005 (3 years 7 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • Бухгалтерський облік
  • ABBYY FineReader
  • Adobe
  • Комуникабельность, составление договоров о сотрудничестве.
  • Контроль и ведение взаиморасчётов с контрагентами.
  • Компьютерный бухгалтерский учёт, контроль и распределение складс
  • Планирование и осуществление закупок, логистическое сопровождени
  • MS Access
  • Знание программы бухучета 1С (версии: 7.7 и 8.2)
  • Уверенное владение программами Microsoft Word, Excel...

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

References

Николай Григорьевич Плохотнюк

Николай Григорьевич Плохотнюк

Старший менеджер департамента материально-технического обеспечения, "Трібо" ООО

Contact details are hidden

Additional information


Резюме

•Сергій Володимирович Савчук
•Рік народження 1976;
•Місце проживання (реєстрації): м. Біла Церква, вул. Київська, 25
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section);
•Сімейний стан: одружений, син 1998р.н., син 2002р.н.;
•Освіта:
•Вища, кваліфікаційний рівень – спеціаліст, спеціальність – менеджмент організацій, професія – менеджер-економіст, вищий навчальний заклад – Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, роки навчання – 2001-2005рр..;

•Попереднє місце роботи (починаючи з останнього):
•Білоцерківське територіальне медичне об’єднання (комплекс лікувальних закладів охорони здоров’я)
(2010р.) посада – завідуючий обліком та медстатистикою;
функціональні обов’язки: контроль за виконанням посадових обов’язків підлеглими, ведення обліку, збір статистичних даних, формування статистичної документації, стеження за поданням в зазначені терміни звітної документації до контролюючих установ.

•ПП «Алстек» (виробництво метало-пластикових конструкцій)
(2009р.) посада – начальник відділу маркетингу та інновацій;
функціональні обов’язки: проведення маркетингових досліджень, моніторингу ринків різних видів продукції, аналіз отриманої інформації, використання для покращення конкурентоспроможності та стійкості на діючому ринку виготовлюваної продукції, а також задля впровадження нових напрямків торговельної та виробничої діяльності. Здійснення рекламної кампанії в ЗМІ та Internet.

•Київський обласний музично-драматичний театр ім. П.К.Саксаганського
(2008 -2009рр..) посада – начальник відділу маркетингу і реклами;
функціональні обов’язки: вивчення та аналіз території діяльності з метою її розширення, контроль та аналіз ефективності роботи адміністраторів, постановка завдань, налагодження нових стосунків та підтримання здобутих щодо співпраці зі ЗМІ, дизайнерськими, поліграфічними, друкарськими, рекламними підприємствами з метою масової популяризації та підвищення репутації закладу.

•ВАТ „Трібо” (завод з виготовлення фрикційних виробів для автомобіле-, машинобудівних та інших галузей)
(2006 – 2008рр..) посада – старший менеджер департаменту матеріально-технічного забезпечення; функціональні обов’язки: складання загальної потреби в сировині та графіку поставок, пошук найприйнятніших організацій-постачальників, укладання договорів на поставку сировини, замовлення рахунків-фактур, подання їх на оплату, вирішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, контроль за залишками сировини на центрально-матеріальному складі, прийняття внутрішніх заявок від підрозділів заводу, виписка внутрішніх накладних на відпуск сировини підрозділам заводу, своєчасна реалізація неліквідів.
(2005 – 2006рр..) посада – економіст відділу матеріально-технічного постачання;
функціональні обов’язки: проведення аналізу й оцінки контрагентів-постачальників, укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками, аналіз місячних потреб в сировині, контроль за змінами цін на сировину, складання плану місячних потреб сировини.

•Білоцерківська меблева фабрика „Мебітар”
(2003 – 2005рр..) посада – менеджер з постачання;
функціональні обов’язки: прийом внутрішніх заявок, знаходження підприємств-постачальників, вигідніших за ціною, якістю та відповідністю технічним вимогам виробництва, замовлення рахунків-фактур, подання їх до оплати, вирішення логістичних питань щодо поставки замовленої сировини та матеріально-технічних комплектуючих, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами.


(2001 – 2003рр..) посада – менеджер зі збуту;
функціональні обов’язки: укладення договорів, реалізація меблів, прийом замовлень, введення їх до виконання, виписка рахунків-фактур, рішення логістичних питань, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами, прийом рекламацій.


•Професійні якості: знання програми бухобліку 1С (версії 7.7 та 8);
впевнене володіння програмами Microsoft Word, Excel, Internet Explorer.
•Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність, легка навчаємість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: