Resume from August 23, 2021 PRO

Марина

Кредитний експерт, бухгалтер, офіс-менеджер, помічник керівника

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Kyiv, Remote, Vinnytsia, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

В.о. керівника апарату

from 11.2020 to 04.2021 (5 months)
Баранівська районна державна адміністрація Житомирської області, Баранівка (Державні організації)

1)Здійснюю правове, організаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності адміністрації.
2) Відповідаю за організаційну роботу та дотримання законодавства з питань кадрової роботи та державної служби.
3) Контролюю питання організаційного забезпечення та проведення перевірки виконання на території району вимог Конституції та законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій, виданих у межах їх повноважень, керівниками підприємств, установ та організацій, одержання від них інформацій з цих питань.
4) Спільно з іншими підрозділами районної державної адміністрації беру участь в аналізі суспільно-політичного, соціально-економічного становища в районі, підготовці пропозицій з цих питань голові районної держадміністрації. Забезпечую за участю заступників голови, керівників структурних підрозділів налагодження та підтримання зв’язків адміністрації з відповідними органами інших районів.
5) Спрямовую роботу засобів масової інформації та систем інформування населення щодо висвітлення основних напрямів внутрішньої і зовнішньої політики держави, діяльності Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної та районної державних адміністрацій. Забезпечую підготовку відповідних узагальнюючих матеріалів, регулярне проведення навчання, семінарів для фахівців, які залучаються до роботи в системі інформування населення та політико-правових відносин.
6) Сприяю розвитку суспільного життя в районі на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності інших форм, не заборонених Конституцією та законами України. Взаємодію з органами місцевого самоврядування з питань дотримання діючого законодавства про об’єднання громадян.

Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення - головний бухгалтер апарату райдержадміністрації

from 02.2019 to 04.2021 (2 years 2 months)
Баранівська районна державна адміністрація, Баранівка (Державні організації)

Здійснюю розподіл коштів, формування кошторисів для структурних підрозділів( підзвітних установ) та апарату райдержадміністрації. Самостійно та в повному обсязі здійснюю ведення бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку. Здійснюю приймання, обробку та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів; забезпечую повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій; подаю до банківських установ та органу казначейської служби документи для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів. Здійснюю нарахування заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів; беру участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, нараховую заробітну плату, складаю та подаю звітність до відповідних органів та фондів; беру участь в конкурсній комісії; тощо.

Головний спеціаліст -бухгалтер

from 08.2016 to 01.2019 (2 years 5 months)
Баранівська районна державна адміністрація, Баранівка (Державні організації)

Самостійно та в повному обсязі здійснювала ведення бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку в 3 структурних підрозділах. Здійснювала приймання, обробку та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів; забезпечувала повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій; подавала до банківських установ та органу казначейської служби документи для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів, заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів; брала участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, нараховувала заробітну плату, складала та подавала звітність до відповідних органів та фондів.

Провідний спеціаліст -бухгалтер

from 10.2012 to 07.2016 (3 years 9 months)
Райдержадміністрація, Баранівка (Державні організації)

Самостійно та в повному обсязі здійснюю ведення бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку. Здійснюю приймання, обробку та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів; забезпечую повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій; подаю до банківських установ документи для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів до банківських установ, заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів; беру участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, нараховую заробітну плату, складаю та подаю звітність до відповідних органів та фондів.

Бухгалтер 2 категорії

from 07.2012 to 10.2012 (3 months)
Баранівський територіальний центр соціального обслуговування (Державні організації)

Нарахування заробітної плати;здійснювала приймання та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів підприємства і сторонніх організацій, та готувала її до обробки;брала участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань;брала участь у перевірках стану бухгалтерського обліку у відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства

Економіст 1 категорії

from 12.2009 to 10.2011 (1 year 10 months)
АТ "Райффайзен Банк Аваль" (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки: консультація клієнтів, залучення клієнтів та виконання планових показників, продаж без заставних кредитів приватним клієнтам, продаж депозитів та відкриття поточних рахунків, відкриття карткових рахунків приватним клієнтам та приватним клієнтам з кредитною лінією, дотримання вимог інформаційної безпеки,дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно з нормативними документами Банку.

Касир

from 08.2008 to 12.2009 (1 year 4 months)
ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" (Фінанси, банки, страхування)

прийом усіх видів платежів клієнтів – фізичних та юридичних осіб
• здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валюті
• здійснення грошових переказів
• прийом та видача коштів (поточні, депозитні рахунки)
• сортування, обробка, формування грошової готівки
• прийом до виконання, оформлення і підготовка касових документів

Оператор прийому звітності

from 11.2007 to 02.2008 (3 months)
Баранівська податкова інспекція (державні органи)

Перевірка повноти та правильності заповнення звітів, заведення інформації до єдиної бази даних, консультування

Education

Державний агроекологічний університет

Факультет аграрного менеджменту, спеціальність менеджмент ЗЕД, Житомир
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Під час навчання додатково отримала практичну і теоретичну підготовку в групі резерву керівних кадрів в Державному агроекологічному університеті, брала участь у психологічному трейнінгу "Психологія успіху".
Володію англійською та німецькою (базовий рівень) мовами. Рідна мова – українська.
Практичний досвід роботи з комп’ютером.
Маю права водія категорії "В"

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Електронний кабінет платника податків M.E.Doc

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, відповідальна, пунктуальна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: