Resume from February 13, 2008

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/116799

Администратор офиса

Employment:
Full-time.
City:
Odesa

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офис-менеджер

from 07.2007 to now (16 years 10 months)
IT

Ведение первичной бухгалтерии, базы данных клиентов, поиск поставщиков по обеспечению жизнедеятельности офиса, непосредственная работа с поставщиками, составление финансового планирования, медиа-план (маркетинговые исследования), IP-телефония, мини-АТС, оргтехника (факс, принтер, сканер), электронная почта, ведение табеля прихода-ухода сотрудников, журнал входящей-исходящей корреспонденции.

Education

ОНАЗ им. О. С. Попова

Экономика предприятия, Одесса
Unfinished higher, from 2003 to 2009 (5 years 9 months)

Additional education and certificates

A/S, оператор ПК

1,5 мес

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook HTML Есть опыт руководящей должности

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Агенств, которые предоставляют платные услуги в поиске работы, просьба, не беспокоить. Интим, сетевой маркетинг, работу по поиску клиентов с помощью справочника и по рассылке спама не предлагать.

Similar candidates

Ассистент руководителя
Odesa, Other countries, Remote

Помічник керівника
30000 UAH, Odesa

Секретарь, администратор
20000 UAH, Odesa, Mykolaiv, Remote

Помічник керівника
Odesa

Помічник керівника
20000 UAH, Odesa

Personal assistant
Odesa, Kyiv, Other countries

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: