Оксана
Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, менеджер по підбору персоналу
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Lutsk
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1177577
Work experience
Провідний фахівець з питань зайнятості
from 07.2013 to now
(10 years 10 months)
Луцький міський центр зайнятості, Луцк (Соціальна)
Менеджер з постачання
from 03.2013 to 07.2013
(4 months)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)
Вибудовування відносин з постачальниками, при цьому здійснювала аналіз їх можливості щодо своєчасної доставки якісної продукції, а також визначала, чи укладала довгострокові торгові відносини.
Підготовка та коригування документації для постачання товарів. Організація та здійснення важливих переговорів з постачальниками для оприлюднення замовлення, узгодження строків та особливостей поставок.Вивчення пропозицій дрібнооптових покупців, особливості ринку, оптових ярмарків, а також висувала ідеї з придбання витратних матеріалів за оптимальними цінами.Контроль процесу доставки придбаних товарів від постачальників або окремих продавців.
Секретар
from 10.2012 to 04.2013
(6 months)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)
- здійснення роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом;
- підготовка разом із керівниками підрозділів проекти поточних та перспективних планів роботи;
- підготовка інформаційних матеріалів;
- контроль за ходом виконання документів, розпоряджень, доручень керівника;
- контроль за своєчасним розглядом пропозицій, заяв та скарг, що надійшли на ім’я керівника, а також виконання його вказівок;
- робота із оргтехнікою;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- робота із вхідною та вихідною документацією;
- підготовка засідань та нарад;
- організація прийому відвідувачів;
-виконання доручень керівника;
- ведення табеля використання робочого часу;
- замовлення авіа- та ж.д квитків, бронювання номерів у готелі;
- замовлення канцелярії;
- забезпечення офісу господарськими товарами;
- контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду.
Education
Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості
Менеджмент організацій і адміністрування, Киев
Higher, from 2014 to 2016 (1 year 9 months)
Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Історичний факультет, спец. Документознавство та інформаційна діяльність, Луцьк
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- Polish — beginner
- English — average
Additional information
Особисті якості: вмію працювати в команді, швидко адаптуюсь до специфіки роботи, трудолюбива, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, здатна до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагну до самореалізації та кар’єрного росту.
Similar candidates
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Kyiv, Remote
Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрової роботи, менеджер з персоналу
Kyiv
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Kyiv
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 UAH, Kyiv
Помічник керівника/адміністратора, асистент з HR, офіс менеджер
Kyiv