Оксана
Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, менеджер по підбору персоналу
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 34 года
- Город проживания:
- Луцк
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1177577
Опыт работы
Провідний фахівець з питань зайнятості
с 07.2013 по наст. время
(10 лет 10 месяцев)
Луцький міський центр зайнятості, Луцк (Соціальна)
Менеджер з постачання
с 03.2013 по 07.2013
(4 месяца)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)
Вибудовування відносин з постачальниками, при цьому здійснювала аналіз їх можливості щодо своєчасної доставки якісної продукції, а також визначала, чи укладала довгострокові торгові відносини.
Підготовка та коригування документації для постачання товарів. Організація та здійснення важливих переговорів з постачальниками для оприлюднення замовлення, узгодження строків та особливостей поставок.Вивчення пропозицій дрібнооптових покупців, особливості ринку, оптових ярмарків, а також висувала ідеї з придбання витратних матеріалів за оптимальними цінами.Контроль процесу доставки придбаних товарів від постачальників або окремих продавців.
Секретар
с 10.2012 по 04.2013
(6 месяцев)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)
- здійснення роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом;
- підготовка разом із керівниками підрозділів проекти поточних та перспективних планів роботи;
- підготовка інформаційних матеріалів;
- контроль за ходом виконання документів, розпоряджень, доручень керівника;
- контроль за своєчасним розглядом пропозицій, заяв та скарг, що надійшли на ім’я керівника, а також виконання його вказівок;
- робота із оргтехнікою;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- робота із вхідною та вихідною документацією;
- підготовка засідань та нарад;
- організація прийому відвідувачів;
-виконання доручень керівника;
- ведення табеля використання робочого часу;
- замовлення авіа- та ж.д квитків, бронювання номерів у готелі;
- замовлення канцелярії;
- забезпечення офісу господарськими товарами;
- контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду.
Образование
Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості
Менеджмент організацій і адміністрування, Киев
Высшее, с 2014 по 2016 (1 год 9 месяцев)
Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Історичний факультет, спец. Документознавство та інформаційна діяльність, Луцьк
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Польский — начинающий
- Английский — средний
Дополнительная информация
Особисті якості: вмію працювати в команді, швидко адаптуюсь до специфіки роботи, трудолюбива, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, здатна до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагну до самореалізації та кар’єрного росту.
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрової роботи, менеджер з персоналу
Киев
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Киев
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Киев
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев