Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2017

Оксана

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, менеджер по підбору персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець з питань зайнятості

с 07.2013 по наст. время (10 лет 10 месяцев)
Луцький міський центр зайнятості, Луцк (Соціальна)

Менеджер з постачання

с 03.2013 по 07.2013 (4 месяца)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)

Вибудовування відносин з постачальниками, при цьому здійснювала аналіз їх можливості щодо своєчасної доставки якісної продукції, а також визначала, чи укладала довгострокові торгові відносини.
Підготовка та коригування документації для постачання товарів. Організація та здійснення важливих переговорів з постачальниками для оприлюднення замовлення, узгодження строків та особливостей поставок.Вивчення пропозицій дрібнооптових покупців, особливості ринку, оптових ярмарків, а також висувала ідеї з придбання витратних матеріалів за оптимальними цінами.Контроль процесу доставки придбаних товарів від постачальників або окремих продавців.

Секретар

с 10.2012 по 04.2013 (6 месяцев)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)

- здійснення роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом;
- підготовка разом із керівниками підрозділів проекти поточних та перспективних планів роботи;
- підготовка інформаційних матеріалів;
- контроль за ходом виконання документів, розпоряджень, доручень керівника;
- контроль за своєчасним розглядом пропозицій, заяв та скарг, що надійшли на ім’я керівника, а також виконання його вказівок;
- робота із оргтехнікою;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- робота із вхідною та вихідною документацією;
- підготовка засідань та нарад;
- організація прийому відвідувачів;
-виконання доручень керівника;
- ведення табеля використання робочого часу;
- замовлення авіа- та ж.д квитків, бронювання номерів у готелі;
- замовлення канцелярії;
- забезпечення офісу господарськими товарами;
- контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду.

Образование

Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості

Менеджмент організацій і адміністрування, Киев
Высшее, с 2014 по 2016 (1 год 9 месяцев)

Волинський національний університет ім. Лесі Українки

Історичний факультет, спец. Документознавство та інформаційна діяльність, Луцьк
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Office Користувач Internet Бухгалтерський облік

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — начинающий
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості: вмію працювати в команді, швидко адаптуюсь до специфіки роботи, трудолюбива, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, здатна до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагну до самореалізації та кар’єрного росту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: