Resume from April 25, 2024 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор/клієнт-менеджер

from 09.2023 to 03.2024 (6 months)
Центр перекладів "100 мов", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Консультування клієнтів щодо послуг Центру перекладів, супровід замовлень, робота з документами, редагування, робота з кур'єрами.

Адміністратор рецепції

from 11.2022 to 09.2023 (10 months)
Спортклуб, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Контроль відвідувань, оформлення / продовження абонементів, контроль за дотриманням чистоти в приміщенні. Підтримання комфортної атмосфери, лояльності клієнтів.

Організувала чайний клуб для відвідувачів задля підняття морального духу під час блекауту.

Адміністративний помічник

from 06.2018 to 12.2019 (1 year 6 months)
ТОВ "ЛЕГО Україна" (Данія), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль за дотриманням чистоти в офісі, замовлення води, продуктів та канцтоварів в офіс, забезпечення безперервного циклу документообігу, робота з кур'єрами та кур'єрськими службами, дооформлення договорів, ведення та упорядкування поточного архіву видаткових накладних, надання інформаційних довідок на вимогу співробітників, супровід відряджень (накази, трансфер, квитки через агенцію) ділове листування тощо.

Упорядкувала базу договорів з клієнтами, спростила процедуру оформлення договорів з новими клієнтами (паперова частина). Започаткувала в офісі роздільний збір та глибоке сортування побутових відходів на виконання екологічної етики компанії.

Адміністратор

from 01.2017 to 03.2018 (1 year 2 months)
ТОВ "МедЛаб", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов'язки -- введення даних виконаних досліджень в базу, виявлення та коригування помилок в базі, статистика, щомісячні звіти по кожному виду досліджень (Excel).

Систематизувала ведення обліку досліджень у відділі. Упорядкувала поточний архів протоколів.

Адміністратор /оператор комп'ютерного набору/

from 03.2011 to 10.2012 (1 year 7 months)
ПрАТ "Домобудівний комбінат № 3", Київ (крупнопанельне будівництво)

Контроль чистоти на поверсі, робота із запитами відвідувачів, своєчасне забезпечення канцтоварами, робота з документами (забезпечення безперервного документообігу, створення шаблонів, складання Положень про відділи та Посадових інструкцій тощо).

Упорядкувала більше 10 000 електронних документів реорганізованого машбюро.

Особистий помічник Лідера БГ (старшого виконавчого директора з продажів)

from 02.2008 to 09.2008 (7 months)
ТОВ "Мері Кей", БГ (бізнес група) № 3674, Київ (прямі продажі (косметика))

Робота в офісі та на виїзді (робота з базою даних по клієнтах; створення макетів, виготовлення, розсилка щомісячних видань, спрямованих на підвищення лояльності членів команди та клієнтів; організація і проведення тематичних робочих зборів бізнес-групи, опитування по телефону, виконання доручень поза офісом, участь у тренінгах, презентація продукції, участь в організації та проведенні корпоративу).
Упорядкувала клієнтську базу, оптимізувала сценарій 5-денної "Школи краси".

Референт відділу підготовки наказів та комп'ютерної бази даних

from 09.2006 to 07.2007 (10 months)
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), Київ (Освіта, наука)

Складання наказів, створення шаблонів документів, робота з базою даних студентського контингенту, ведення та упорядкування поточного архіву. Приймала активну участь в оновленні існуючої системи шаблонів, на виконання оновлених нормативних вимог законодавства.

Референт відділу підготовки наказів та комп'ютерної бази даних

from 06.2005 to 09.2005 (3 months)
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), Київ (Освіта, наука)

Виготовлення наказів щодо руху студентського контингенту.

Методист на курсах іноземних мов

from 05.2005 to 06.2005 (1 month)
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), Київ (Освіта, наука)

Складання розкладу для викладачів та студентів, ведення обліку поточної первинної документації, контроль відвідуваності та оплат.

Education

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)

Факультет Менеджменту та бізнесу, бакалавр економіки та управління персоналом, Київ
Higher, from 2001 to 2005 (3 years 10 months)

Additional education and certificates

Курси операторів ПК, Центр зайятості

1999, 3 місяці

Курси англійської мови (для початківців), ЄШКО

1999-2001, 2 роки

Курс біблійного навчання, "Wоrd of life International" в Україні

2005-2006, 1 рік

English Language Dynamics Course, MGI

2016, 2018, 2020 по 10 днів розмовного інтенсиву, рівень intermediate,

ГО "Дитяча місія", курс "Допомога дітям з душевними травмами"

2016, 3 місяці

Knowledge and skills

MS Office

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Polish — beginner

Disability

3rd degree.

Additional information

У 2003-2007, 2014, 2015 працювала сезонно вихователем у літніх та зимових спортивних таборах відпочинку для дітей та юнацтва.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: