- PRO
Наталія
Адміністратор торговельного залу, рецепції готелю, клініки, помічник керівника
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 44 years
- City:
- Poltava
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13404922/
Work experience
Менеджер по роботі з клієнтами
from 08.2024 to 04.2025
(8 months)
ПФ КМ, Полтава (Транспорт, логістика)
Пошук орендарів по обєктам та проведення переговорів щодо комерційних умов;
організація та проведення переговорів і переглядів об'єктів компанії(складські виробничі ,офісні приміщення);
ведення первинної комунікації з клієнтами та відповідь на вхідні запити;
ведення бази даних об'єктів нерухомості та клієнтів
моніторинг ринку нерухомості (оцінка майна та нерухомості) у розрізі комерційних умов;
проведення переговорів з орендарями,підготовка комерційних пропозицій;
-підготовка та оформлення звіту , презентацій для керівництва (діаграми схеми);
укладання та адміністрування договорів оренди та додаткових послуг;
організація ремонту приміщень, перевірка та оптимізація кошторисів, контроль якості ремонтних робіт,
координація підрозділів компанії та підрядників у процесі відкриття обєктів;
щомісячний контроль нарахувань, виставлення рахунків, відправка орендарям, на запит надання розшифровки;
контроль за дебеторською заборгованістю;
взаємодія з постачальниками та контроль за договорами ;
супровід договорів оренди( оформлення , контроль продовження , пролонгацій підвищення тощо);
проведення бюджетування відділу оренди в Exel;
проведення управлінського обліку відділу оренди ;
контроль та організація роботи технічного персоналу ;
оформлення додаткових угод щодо зміни умов договорів;
комунікація з потенційними орендарями: опрацювання заявок на оренду, проведення зустрічей та перемовин, підготовка матеріалів, інформації, аналітики, необхідних для прийняття рішення;
Організація процесу підписання договорів після погодження комерційних умов;
ведення реєстру договорів, контроль термінів дії, умов пролонгацій, внесення змін до договорів;
підготовка технічних завдань для юридичного відділу;
Передача технічних або побутових запитів у фасіліті-відділ;
Контроль виконання умов щодо користування приміщенням;
організація процесу повернення/звільнення площ після завершення оренди;
інші питання та нестандартні запити, які надходять від орендарів або від керівника.
Менеджер операційної діяльності
from 11.2019 to 06.2024
(4 years 7 months)
Ера 17, ТОВ, Полтава (Нерухомість)
Прийом та обробка вхідних дзвінків та запитів від клієнтів
обробка електронної пошти, робота з листами
Проведення переглядів з приводу оренди приміщень бізнес центру "ЕРА";
організація та контроль роботи рецепції;
зустріч гостей, видача ключів, ознайомлення нових резидентів з простором;
налагодження комунікації з місцевими підприємствами та лідерами галузі.;
організація заходів, що відбуваються у бізнес-центрі;
забезпечення безперебійного функціонування рецепції;
зустріч відвідувачів, видача гостьових пропусків, прийом і оформлення заявок від орендарів бізнес-центру;
прийом телефонних дзвінків, ведення ділового листування за допомогою електронної пошти та месенджерів;
виконання адміністративно-господарських завдань (замовлення / контроль витратних матеріалів, канцелярії клінінгу , доставка води, конфереція інший сервіс);
контроль за дотриманням порядку в холі (управління службою клінінгу, техсервісу, інше );
ініцюювання ;
-проведення пошуку орендарів , супровід орендарів;
-контроль договорів з постачальниками , дебеторська заборгованість;
-проведення управління , навчання підбір адаптація команди техперсоналу;
-координація робочих процсів між відділами компанії;
-контроль за технічно-господарським станом бізнес-центру та готовністю приміщень до заїзду;
виконання поточних завдань і доручень безпосереднього керівника, пов’язаних із діяльністю бізнес-центру.
проведення переговорів ,зустрічів , комерційних пропозицій по оренді приміщень ( PowerPoint схеми ,діаграми)
супровід та адміністрування первинної документації (договори, акти, рахунки в 1 С , Exel );
вирішення операційних питань, що виникають протягом робочого дня;
Виконання адміністративно-господарських завдань (замовлення / контроль витратних матеріалів, канцелярії тощо);
Взаємодія з інстпекціями ,службами ;
Комунікація з відвідувачами бізнес-центру.
Адміністратор медичної клініки
from 04.2019 to 11.2019
(7 months)
Стоматологічна клініка, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
організація та контроль робочого процесу клініки;
прийом вхідних та вихідних дзвінків;
взаємодія з сервісними службами;
контроль за технічно-господарським станом клініки;
консультація пацієнтів по медичних послугах та забезпечення запису пацієнта;
інформування пацієнтів про правила підготовки до спеціальних досліджень, а також про вартість окремих медичних послуг;
комунікація з лікарями, узгодження графіку прийому. табелювання робочого часу;
робота з електронною базою даних ;
заповнення медичних карт амбулаторного хворого;
сповіщення пацієнтів про результати лабораторних обстежень;
готівкові та безготівкові розрахунки з пацієнтами;
менеджер адміністративно-операційної діяльності торгового центру
from 05.2018 to 01.2019
(8 months)
ТОВ Нікмас (Нерухомість)
Керівник мережі магазинів
from 05.2008 to 12.2017
(9 years 7 months)
магазин роздрібної торгівлі "Тріумф Н" ,"Діва", Полтава (Роздрібна торгівля)
організація відкриття нових магазинів : підготовка, оформлення , дозволи організація та запуск;(магазин домашнього текстилю, нижня білизна ,жіночий одяг);
контроль наявності всіх дозвільних документів, інструкцій для діяльності магазинів, контроль за підрядними ремонтними роботами;
координація щоденної роботи торгових точок на місцях;
контроль за впровадженням та дотриманням стандартів компанії
оперативне вирішення питань, що виникають у магазинах
управління роздрібною мережою та Інтернет магазином (стандартизація і підтримка просторів ТТ відповідно до цих стандаратів, мерчендайзинг).
управління постпродажним сервісом;
фінансовий контроль (виконання планів продажів, управління бюджетом, контроль витрат);
розвиток професійної команди через систему постійного навчання та розвитку та управління їх ефективністю;
організація логістики між магазинами, оптимізація складських запасів);
збір актуальної внутрішньої аналітики та метрик (аналіз продажів, поведінки покупців, розробка стратегії розвитку і т.д);
контроль якості обслуговування (контроль рівня сервісу та обслуговування покупців);
впровадження інструментів для оптимізації фінансово-економічних показників;
контроль роботи 2 магазинів (дотримання стандартів, рівень продажів, клієнтський сервіс);
формування, навчання та мотивація команди (робота з керівниками магазинів та продавцями).
контроль касової дисципліни та облікових процесів;
оцінка ефективності роботи магазинів;
збір інформації про регіональний ринок та конкурентів;
контроль проведення планових та не планових інвентаризацій;
планування та контроль інвентаризації товарів
відслідковування модних тенденцій та оновлення асортименту товарів;
ведення документації та внутрішньої фінансової , бухгалтерської управлінської звітності
-проведення переговорів з постачальниками, укладання контрактів на поставку товару,
-контроль наповненості вітрин, надання пропозицій щодо ассортиментної матриці, розробка планограм,
-вчасна ротація асортименту згідно сезону,
-встановлення та зміна цін реалізації на продукцію,
забезпечування виконання KPI та зростання показників продажів;
забзпечення бездоганного сервісу і атмосфери, яку клієнти запам’ятають;
Відповідати за управління торговими процесами, графіками та мерчандайзингом
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
from 09.2004 to 04.2006
(1 year 7 months)
АТ Укрсиббанк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)
виконання встановлених KPI;
залучення нових ФОП та корпоративних клієнтів;
здійснення холодних дзвінків з метою призначення зустрічей;
аналіз фінансового стану клієнта, щодо можливості кредитування;
здійснення продажів всього спектру банківських послуг ФОП та корпоративним клієнтам (кредитування, зарплатні проєкти, еквайринг та інше);
дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
задоволення потреб клієнтів у банківських послугах
аналіз кредитних заявок;
розвиток та навчання згідно діючих вимог Банку;
залучення на обслуговування нових клієнтів — юридичних осіб;
підтримка відносин з діючими бізнес-клієнтами, збільшення доходності клієнтського портфелю, крос-продажі банківських продуктів;
продаж банківських продуктів юридичним особам, а саме: депозитних, кредитних продуктів, зарплатних проектів, еквайрингу, розрахунково-касового обслуговування.
операційне обслуговування юридичних осіб;
Менеджер по роботі з клієнтами
from 09.2001 to 05.2004
(2 years 8 months)
АТ Полтава-банк, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)
залучати клієнтів фізичних осіб на обслуговування в банк по депозитам;
продавати банківські продукти в даному клієнтському сегменті;
персонально знайомитись з кожним клієнтом депозитного портфелю;
розвивати комерційні відносини з закріпленим портфелем клієнтів;
аналізувати і розвивати індивідуальні і комерційні потреби клієнтів;
забезпечувати якість обслуговування і задоволення клієнтів;
проводити звіти по депозитному портфелю;
здійснювати валтні перекази в системі вестерн Юніон;
проводити аналіз депозитного портфелю;
супровід зарплатних проектів клієнтів банку.
Education
Полтавський університет економіки та торгівлі
Фінанси та кредит, Полтава
Higher, from 1999 to 2003 (4 years)
Полтавський аграрний коледж управління і права
Фінанси та кредит, Полтава
Specialized secondary, from 1996 to 1999 (3 years)
Additional education and certificates
Компютерні курси
1999 , 3 місяці
Rapidskiils, сервісна діяльність в готелях
2024, 2 місяці
Knowledge and skills
- Управління командою
- Ведення CRM
- 1С:Підприємство
- Організаторські здібності
- Уміння планувати
- Оптимізація витрат
- Управління магазином
- Навики 1С
- Тайм-менеджмент
- MS Excel
- Управління товарними запасами
- Уміння аналізувати
- Ведення переговорів з постачальниками
- Самостійне прийняття рішень
- Закупівля будівельних матеріалів
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
- Turkish — beginner
Additional information
Я ефективний та впевнений менеджер з підтвердженим досвідом роботи в сфері адміністрування . організації,обслуговування та сервісі.Мій досвід та навики допомогли отримати експертнізнання в процесах організації процесів, плануванні продажів ,управлінні командою ,організації обслуговування.Я вмотивована продовжувати навчатись , вдосконалювати свої навики та використовувати їх в своїй подальшій роботі
More resumes of this candidate
- PRO
30 000 UAH
Poltava
Higher education · Full-time
- Менеджер з супроводу клієнтів, Логістично-транспортна компанія, 7 months
- Менеджер з адміністративно-господарчої роботи, Бизнес-Центр, ООО, 4 years 7 months
- PRO
23 000 UAH
Poltava
Higher education · Full-time
- Менеджер відділу оренди та експлуатації, Логістично-транспортна компанія КД, 8 months
- Менеджер адміністративно-господарській діяльності, бізнес-центр, 4 years 7 months
- PRO
Considering positions: Менеджер з постачання, торгової мережі, розвитку проєкту, нерухомості, Менеджер торгової мережі
25 000 UAH
Poltava
Higher education · Full-time
- Фахівець відділу оренди ,помічник керівника, група компаній Км, 11 months
- Менеджер операційно-адміністративної діяльності, бізнес-центр, 4 years 7 months
Similar candidates
-
Адміністратор медичної клініки
Poltava -
Адміністратор магазину
Poltava -
Адміністратор готельно-ресторанного комплексу
20000 UAH, Poltava -
Адміністратор медичної клініки
15000 UAH, Poltava -
Адміністратор готелю
Poltava -
Офіс-менеджер
25000 UAH, Poltava, Other countries