• PRO

Ірина

Керівник договірного відділу/Фахівець по роботі з договорами, 45 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер ФОП

from 06.2020 to now (5 years 2 months)
ФОП Поліщук В.К., Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Ведення кілька ФОП 2групи ЄП
2. Рознесення банківський операцій
3. Реєстрація, налаштування та робота з ПРРО
4. Ведення кадрової дисципліни по найманих працівниках
5. Нарахування та виплата заробітної плати та відпускних.
6. Підготовка та подача помісячної Звітності по ЄСВ, 4дф по найманих працівниках
7. Підготовка щорічної Декларації з додатком по ЄСВ по ФОПу

Начальник економічно-договірного відділу

from 12.2012 to 04.2020 (7 years 4 months)
ТОВ "УБМ-ГРУП", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Підготовка, погодження та підписання договорів та додаткових угод.
Контроль передачі їх замовнику, стану підписання та повернення оригіналів.
2. Участь у плануванні доходів та витрат підприємства.
3. Складання калькуляцій на послуги підприємства.
4. Поточне ведення різних фінансово-аналітичних звітів.
5. Складання та надсилання ділової переписки, листів, супровідних листів.
6. Обов'язки бухгалтера з первинної документації: створення в 1С.8 рахунків-фактур, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів звірки, процентовки.
7. Передача первинних документів замовникам та контроль повернення оригіналів.
8. Введення архіву первинної документації.
9. Проведення банківських виписок в 1С.
10. Участь у переміщені та списанні запчастин та матерів в 1С.
11. Ведення, звірка і контроль дебіторської заборгованості.
12. Введення рапортів відпрацьованих годин та звірка табелів на оплату праці.

Економіст планово-економічного відділу

from 06.2012 to 12.2012 (6 months)
ПрАТ «Бориспільський автозавод», Київ (Машинобудування)

1. Підготовка калькуляцій готової продукції
2. Участь в підготовці бюджетів діяльності;
3. Супровід кредитних договорів;
4. Розрахунок цін, тарифів на товари та послуги заводу;
5. Підготовка інформації та розрахунків, звʼязаних з поточною діяльністю підприємства
6. Підготовка оперативної звітності
(Звіт про фінансово-господарську діяльність підприємства);
7. Підготовка звітності для Наглядової Ради (звіти про фінансові результати; виробничо-господарські результати; доходи та собівартість за видами діяльності о финансовых результатах; собівартість основної реалізованої продукції; розшифровки загальновиробничих, адміністративних, збутових, фінансових витрат та інших витрат і доходів; Рух грошових коштів; розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості; аналіз росту оборотних активів (аналіз 2, 3, 5, 6 класи Плану рахунків); звіт про капітальне будівництво та купівлю основних засобів)
8. Підготовка звітів для банківських установ (Аналіз виконання плану реалізації; Капітальне будівництво; Розшифровка статей Балансу (Ф1) та Звіту про фінансові результати.
9. Підготовка документів та інформації для банків для тримання нових банківських продуктів;

Начальник электропроектной группы

from 02.2011 to 04.2012 (1 year 2 months)
Октагон-Аутдор, ООО, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

1. Планування процесу проектування та контроль за його виконанням працівниками відділу.
2. Контроль та здійснення підготовки пакетів документів для отримання технічної документації
3. Контроль за своєчасною оплатою отриманих послуг та передачею необхідних документів для бухгалтерії.
4. Складання та подання звітів до державних організацій (КП "Київміськсвітло" та ПАТ "Київенерго")
5. Складання та підготовка фактичного бюджету грошових витрат(БГВ)
6. Складання та підготовка планового бюджету витрат
7. Ведення аналітичних форм бюджетів
8. Участь у складанні річних планів та фактів бюджету компанії
9. Складання та визначення собівартості та рентабельності рекламних конструкцій
10. Складання та підготовка різних фінансових звітів за вимогою керівництва
11. Робота з базою 1С: Бухгалтерія 7.7 та 8.2
12. Отримання погоджень щодо роботи електропроектної групи.
13. Документальне оформлення всіх необхідних умов, що надають право на проведення проектних робіт.
14. Листування та ведення переговорів з підрядними організаціями.
15. Ведення технічної документації та контроль за термінами їх дії
16. Підписання договорів та контроль за умовами їх виконання.

Менеджер отдела документооборота

from 10.2010 to 02.2011 (4 months)
Октагон-Аутдор, ООО, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Складання та підготовка фактичного бюджету грошових витрат
2. Складання та підготовка планового бюджету витрат
3. Ведення аналітичних форм бюджетів
4. Участь у Складання річних планів та фактів бюджету компанії
5. Складання та визначення собівартості та рентабельності рекламних конструкцій
6. Складання та підготовка різних фінансових звітів за вимогою керівництва
7. Робота з базою 1С: Бухгалтерія 7.7
8. Збір даних для підготовки та затвердження оплат. Контроль за своєчасністю оплат.
9. Ведення дозвільної документації та контроль за терміном їх дії та умовами продовження
10. Підписання Договорів та контроль за умовами їх виконання
11. Ведення контролю документообігу (рахунки, акти, податкові накладні, довіреності, інформаційні листи та ін.)
12. Ведення переговорів із постачальниками
13. Робота з підрядними організаціями
14. Реєстрація вхідної та вихідної документації відділу
15. Ведення та контроль архівування документів.

Касир відділу касові оперції

from 09.2009 to 11.2009 (2 months)
МЕТРО Кеш енд Кері, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

Уманський державний аграрний університет

Факультет "Економіки та підприємництва", Спеціальність "Бухгалтерський облік та аудит", Умань
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Outlook
  • Сводные таблицы
  • Мини-АТС
  • Создание диаграмм
  • Чесність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

References

Скиба Юрій Миколайович

Скиба Юрій Миколайович

Директор, ТОВ «УБМ-ГРУП»

Contact details are hidden

Additional information

Відповідальна, пунктуальна, трудолюбива, цілеспрямована, чесна, комунікабельна, весела, без шкідливих звичок
Готова приступити до обовʼязків з 1 вересня 2025р

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: