Resume from January 25, 2024 PRO

Анна

Начальник відділу кадрів

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник служби по роботі з персоналом (сумісництво)

from 03.2017 to 03.2018 (1 year)
Аудиторская фирма, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Моніторинг та вивчення змін у трудовому законодавстві;
2. Аудит та консультація компаній-клієнтів з усіх питань щодо кадрової роботи та ведення кадрового діловодства;
3. Розробка посадових та робочих інструкцій, положень про структурні підрозділи;
4. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
5. Формування та ведення особових справ;
6. Оформлення різних видів відпусток;
7. Обробка лікарняних листів;
8. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
9. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
10. Підготовка звітності до держорганів;
11. Ведення табельного обліку;
12. Підбір персоналу;
13. Робота у системі 1С.

Головний редактор електронної системи "КАДРОВИК-онлайн" и "Ок. Кадровик

from 12.2015 to now (8 years 5 months)
Ай Ті Сістем Юкрейн, Київ (Видавництво, поліграфія)

1. Моніторинг та вивчення змін у трудовому законодавстві;
2. Консультація роботодавців та працівників з усіх питань щодо кадрової роботи та ведення кадрового діловодства;
3. Написання статей з кадрової роботи та кадрового діловодства;
4. Підготовка, розробка шаблонів, зразків кадрових документів;
5. Наповнення системи: новинами, нормативними документами, статтями тощо;
6. Дизайн хедерів та банерів для інтернет розсилки;
7. Розробка та проектування змін у системі;
8. Аналіз конкурентного середовища та маркетингової активності;
9. Формування маркетингової інформаційної системи, шляхом постійного відстеження та збереження даних для аналізу та подальшого їх застосування;
10. Розробка рекомендацій щодо проведення рекламної кампанії;
11. Контроль маркетингових заходів та аналіз перших результатів з маркетингових та рекламних кампаній.
12. Затвердження статей, текстів, інших матеріалів;
13. Планування та контроль видатків бюджету системи;
14. Розрахунок індивідуальних винагород авторам системи;
15. Повний обсяг робіт із запуску нового проекту (робота з програмістами, тестування, доопрацювання завдань тощо);
16. Підготовка та відправка дайджестів через конструктор tilda;
17. Розсилка дайджестів клієнтам через веб-додаток phpList.

Начальник відділу кадрів

from 12.2013 to 09.2015 (1 year 9 months)
Лінія кіно, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

1. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
2. Формування та ведення особових справ;
3. Оформлення різних видів відпусток;
4. Обробка лікарняних листів;
5. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
6. Написання посадових інструкцій та положень про відділи;
7. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
8. Підготовка звітності до держорганів;
9. Ведення табельного обліку;
10. Підбір персоналу;
11. Робота у системі 1С.

Начальник відділу кадрів

from 06.2013 to 09.2013 (3 months)
ТОВ "Агропродресурс", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

1. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
2. Формування та ведення особових справ;
3. Оформлення різних видів відпусток;
4. Обробка лікарняних листів;
5. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
6. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
7. Підготовка звітності до держорганів;
8. Ведення табельного обліку;
9. Робота у системі 1С.

Менеджер з адміністративної діяльності департаменту управління персоналом

from 11.2009 to 02.2013 (3 years 3 months)
ПО "Ломбард Розман і компанії" ("Універсальний Ломбард"), Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
2. Ведення ділового листування;
3. Оформлення та облік наказів;
4. Контроль виконання співробітниками наказів та розпоряджень;
5. Організація проведення нарад;
6. Організація забезпечення офісу канцтоварами та іншими товарно-матеріальними цінностями;
7. Прийом та аналіз вхідних дзвінків;
8. Участь у процесах: добору, адаптації, атестації, навчання персоналу;
9. Написання посадових інструкцій та положень;
10. Написання методичних рекомендацій щодо кредитування;
11. Розробка рекомендацій щодо тарифних планів Компанії;
12. Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів (надання всієї необхідної інформації клієнту за тарифними планами, послугами, процедурами та акціями Компанії);
13. Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів;
14. Робота із сайтом Компанії (наповнення статтями, оновлення);
15. Аналіз конкурентного середовища та маркетингової активності;
16. Формування маркетингової інформаційної системи, шляхом постійного відстеження та збереження даних для аналізу та подальшого їх застосування;
17. Моніторинг стану екстер'єру ломбардних відділень;
18. Розробка рекомендацій щодо проведення рекламної кампанії;
19. Контроль маркетингових заходів та аналіз перших результатів з маркетингових та рекламних кампаній.

Інспектор відділу кадрів

from 06.2006 to 10.2009 (3 years 4 months)
Центральний державний архів громадськиї об’єднань України (ЦДАГО України), Київ (Державні організації)

1. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
2. Формування та ведення особових справ;
3. Оформлення різних видів відпусток;
4. Обробка лікарняних листів;
5. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
6. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
7. Підготовка звітності до держорганів;
8. Ведення табельного обліку;
9. Робота у системі "Картка".

Education

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Інститут історичної освіти, Київ
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Диплом бакалавра з відзнакою

Київський будівельний техникум

Бухгалтерський облік, Київ
Unfinished higher, from 2004 to 2006 (2 years)

Additional education and certificates

Навчальний центр кадрової агенції "УЮТ СЕРВІС"

2001, 6 мес.

ТОВ "Інститут Прем'єр Інтер", назва семінару: "Організація роботи кадрових служб. Правове регулювання трудових відносин"

2006

ТзОВ "АйКюХолдинг", назва тренінгу: "Створення позитивного соціально-психологічного клімату в колективі"

2013

Учебно-тренинговый центр "Навигатор", название курсов: "Кадровое делопроизводство+1С: Зарплата и управление персоналом 8.2"

2013, 3 мес

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Windows Adobe Photoshop Adobe Lightroom Adobe Illustrator Tilda КЗоТ Украины Adobe

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Автор статей на Лига.Блоги https://blog.liga.net/user/asamsonova/profile

Жури конкурсу "Кадровик року 2017", автор статей в журналах "Кадровик light", "КАДРОВИК.UA.", "Діловодство та документообіг", "Справочник экономиста", газеті "Кадри і зарплата", електронной системі "КАДРОВИК-онлайн" и "Ок. Кадровик".

Деякі статті у відкритому доступі:
https://www.work.ua/articles/expert-opinion/2948/
http://cct.com.ua/2018/16.03.2018_4.htm
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/DG190040.html

Викладач курсів для кадровиків від компанії "МЕДИА-ПРО"

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: