Resume from April 6, 2024 PRO

Ірина

HR-менеджер, керівник підрозділу кадрового адміністрування, 55 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу кадрового адміністрування, головний фахівець

from 04.2016 to now (8 years 1 month)
Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Координація роботи відділу, участь у розробці внутрішньо-нормативних документів Банку в межах повноважень підрозділу кадрового адміністрування, контроль дотримання внутрішньобанківських вимог під час створення посадових інструкцій працівників, підготовка відповідей на запити інших підрозділів, керівництва Банку та зовнішніх установ, участь у проведенні службових розслідувань, супроводження процесів централізації і реорганізації підрозділів Банку, надання консультацій, методологічної та практичної допомоги у вирішенні питань за напрямком роботи кадрового адміністрування на рівні підвідомчих Банку регіональних управлінь. Контроль здійснення всього циклу кадрового діловодства працівниками відділу (прийом, звільнення, переведення, оформлення відпусток та лікарняних листів, ведення трудових книжок, видача довідок тощо), автоматизованого впровадження даних про працівників та облік робочого часу до ПЗ «Афіна». Ведення діловодства в ПЗ «АСКОД». Підготовка аналітичної інформації та звітності, консультування з питань кадрового законодавства працівників Банку. Штатна чисельність центрального апарату – більше 4000 осіб.

Старший фахівець з документообігу

from 05.2015 to 04.2016 (11 months)
АТ "Донкредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Отримання, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; контроль виконання документів, підготовка проєктів внутрішніх розпорядчих документів та відповідей на зовнішні запити; робота з архівними документами, інші доручення керівника.

HR бізнес-партнер

from 11.2013 to 12.2014 (1 year 1 month)
Регіональна дирекція АТ "ОТП Банк", Донецьк, Бердянськ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук, підбір персоналу компанії, згідно потреб бізнес-направлень, організація та супроводження процесу адаптації, навчання, мотивації працівників, здійснення повного циклу кадрового адміністрування та діловодства (призначення, звільнення, переведення, оформлення відпусток, відряджень, листків з тимчасової непрацездатності, ведення трудових книжок інше), підготовка аналітичної та статистичної інформації, кадрової звітності, консультування працівників з питань кадрового законодавства. Робота в програмі SAP-HR. Кількість працівників - 250. Причина звільнення - скорочення персоналу (у зв'язку з бойовими діями на території Донецької та Луганської області)

Заступник начальника відділу по роботі з персоналом, завідувач сектору по роботі з персоналом

from 02.2010 to 11.2013 (3 years 9 months)
ПАТ "Кредитпромбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи з планування трудових ресурсів, впровадження програми мотивації персоналу, нових організаційних структур та змін штатного розпису; пошук, набір та адаптація персоналу; здійснення повного циклу кадрового адміністрування (оформлення призначення, звільнення, переведення, відпусток та відряджень , перебування на лікарняному працівників, ведення трудових книжок інше); організація навчання та підвищення кваліфікації працівників; формування та супроводження бази даних внутрішнього кадрового резерву; автоматизоване формування та ведення особових справ працівників, облік робочого часу в ПК "БОСС - кадровик" та «Lotus notes»; підготовка кадрової звітності; консультування працівників з питань кадрового законодавства. Кількість працівників - до 500. Причина звільнення - реорганізація та скорочення штату. К

Спеціаліст, головний спеціаліст по роботі з персоналом

from 04.2007 to 02.2010 (2 years 10 months)
ПАТ "Кредитпромбанк", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Пряме підпорядкування керуючому філією, кількість працівників - до 200. Аналогічні обов'язки. Причина звільнення - переїзд в інше місце.

Провідний фахівець, головний фахівець, завідувач сектору кадрової роботи та юридичної служби

from 03.2005 to 04.2007 (2 years 1 month)
Обласне управління лісового господарства, Дніпро (Державні організації)

Планування потреби у кадрах, формування кадрового резерву, організація та ведення кадрового діловодства у відповідності до діючого законодавства; контроль та документальне супроводження проходження державної служби працівниками управління; організаційне забезпечення та безпосередня участь у проведенні щорічної оцінки та атестації держслужбовців; впровадження та використання єдиної державної комп'ютерної системи "Картка"; організація роботи з декларування доходів держслужбовців; підготовка документів з винагородження та заохочення працівників; надання методично-консультативної та практичної допомогу підвідомчим організаціям.
Додаткові обов'язки: секретар тендерного комітету, голова профспілки управління.

Спеціаліст 1 категорії служби у справах неповнолітніх

from 08.2001 to 08.2003 (2 years)
Районна державна адміністрація, Донецька область (Державні організації)

Помічник санітарного лікаря

from 04.1994 to 08.2001 (7 years 4 months)
Районна санітарно-епідеміологічна станція, Донецька область (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Причина звільнення - закінчення ВУЗу.

Education

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Магістр державного управління, Дніпро
Higher, from 2003 to 2005 (2 years)

Донецький державний університет

Філіолог, викладач української мови та літератури, Донецьк
Higher, from 1994 to 2000 (6 years)

Донецьке медичне училище

Санітарний фельдшер, Донецьк
Specialized secondary, from 1991 to 1994 (3 years)

Knowledge and skills

Користувач ПК

Additional information

Дякую за увагу до мого резюме.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: