Resume from March 22, 2020 PRO

Олена

Адміністратор, менеджер середньої ланки, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс- менеджер, секретар

from 09.2013 to 10.2016 (3 years 1 month)
Агенство нерухомості «Олімп», Вінниця (Нерухомість)

- прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції,
- зустріч та супровід відвідувачів,
- забезпечення документообігу відділення (в т.ч. електронного),
- складання та ведення ділової документації (листи, пропозиції…),
- організація роботи відділення,
- виконання доручень керівника відділення,
- редагування рекламних оголошень,
- робота з внутрішньою базою,
- ведення особових справ працівників,
- адміністративно-господарська діяльність.

Education

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Факультет соціальних наук і соціальних технологій Школа охорони здоров’я: «Менеджмент організацій», Киъв
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 9 months)

Вересень 2006 – червень2010
Національний університет «Києво-Могилянська академія»
Факультет природничих наук
Кафедра екології: «Охорона навколишнього природного середовища»

Knowledge and skills

Адміністратор, офіс менеджер

Language proficiencies

English — average

Additional information

ОСВІТА

Вересень 2010 – червень 2012
Національний університет «Києво-Могилянська академія»
Факультет соціальних наук і соціальних технологій
Школа охорони здоров’я: «Менеджмент організацій»

Вересень 2006 – червень2010
Національний університет «Києво-Могилянська академія»
Факультет природничих наук
Кафедра екології: «Охорона навколишнього природного середовища»

ДОСВІД РОБОТИ

3 вересня 2012 р – до тепер
Офіс- менеджер, секретар, Агенство нерухомості «Олімп»

Обов’язки: прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, зустріч та супровід відвідувачів, забезпечення документообігу відділення, в т.ч. електронного, складання та ведення ділової документації (листи, пропозиції…), організація роботи відділення, виконання доручень керівника відділення, редагування рекламних оголошень, робота з внутрішньою базою, ведення особових справ працівників, адміністративно-господарська діяльність.

Грудень 2011р.– липень 2012р.
Адміністратор рецепції, Лікувально-діагностичного центру «Адоніс плюс»

Обов’язки: Реєстрація пацієнтів (заповнення амбулаторних карток, перевірка даних пацієнта в електронній базі даних); надання інформації пацієнтам про прийом лікаря; запис пацієнтів на подальші консультації у спеціалістів; здійснення відзону у страхові компанії щодо заключення, рекомендацій лікаря; надання інформації про послуги які надаються в клініці; видача результатів аналізів; виконання доручень лікарів.

Лютий 2011 р.
Помічник адміністратора, робота з генеральними партнерами конференції «Зрозуміти пацієнта: Маркетинг в охороні здоров’я»

Обов’язки: Підготовка договорів про співпрацю з спонсорами, супровід представників від спонсора підчас конференції, підготовка звітних матеріалів по організації конференції та розміщенні логотипів спонсорів в прес-, пост-релізах.

Червень 2009
Навчальна практика в «Карадазькому природному заповіднику»

Липень 2008
Навчальна практика в «Карпатському біосферному заповіднику»

Березень – травень 2008 р.
Секретар передвиборчої кампанії О. Турчинова в подільському районі м. Києва

Липень 2007
Навчально-польова практика в «Поліському природнома заповіднику»

ДОДАТКОВІ ДАНІ

Мови
Українська – рідна
Російська – вільно
Англійська – розмовний рівень
Польська – базові знання

Навички
Впевнена робота з ПК, Microsoft office(Word, Excel, PowerPoint), робота з офісною технікою, навики роботи в лабораторії.

Особисті якості
Хороші організаційні здібності, вміння працювати в команді, комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, з хорошим почуттям гумору.

Інтереси
Класична і сучасна література, бадмінтон (грати), танці (сучасні).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: