Resume from May 6, 2024

Олександра

Бухгалтер

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер з реалізації та податкових зобов‘язань

from 09.2023 to 04.2024 (7 months)
ТОВ «Скайфол», Київ (Роздрібна торгівля)

1. Контроль за вірним та своєчасним формуванням реалізацій товарів та послуг. Формування та збереження паперових документів по реалізаціям та поверненням товару. Проведення звірки з покупцями та контроль наявності оригіналів первинних документів. Електронний документообіг в системі Вчасно.
2. Облік зобов’язань з ПДВ. Формування та реєстрація податкових накладних з продажу, оренди, зведених податкових накладних та розрахунків корегувань. Контроль реєстраційного ліміту ПДВ. Робота з Електронним кабінетом платника.
3. Формування реєстру по податкових зобов‘язаннях, перевірка реєстру по податковому кредиту та формування декларації з ПДВ.
4. Знання 1С 8.3, Медок, Вчасно.

Бухгалтер по реалізації

from 09.2015 to 09.2023 (8 years)
ТОВ "Трипільський пакувальний комбінат", Українка (Лісова промисловість, лісообробка)

Обов'язки:
1. Облік випуску та продажу готової продукції та розрахунків з покупцями.
2. Облік товарів для перепродажу (оприбуткування та продаж товару).
3. Інвентаризація товару та готової продукції.
4. Облік зобов'язань з ПДВ, складання та реєстрація податкових накладних та розрахунків корегувань.
5. Робота з видатковими та податковими накладними в Медку.
6. Звірка з контрагентами, контроль наявності оригіналів первинних документів.
7. Звіти в статистику і внутрішня звітність.
8. Робота з договорами.
9. Знання 1С7, Медок, Access, MC Office.

Комірник

from 07.2013 to 03.2014 (8 months)
ДНЗ «Сонечко» (Освіта, наука)

В обов’язки входило:
1. Планування замовлень продуктів харчування на певний період (тиждень, місяць, рік).
2. Замовлення та прийом продуктів харчування.
3. Здійснення контролю якості поступаючої сировини, згідно сертифікату якості.
4. Обробка документів та меню – вимоги.
5. Облік прийнятих та виданих продуктів харчування.
6. Складання звітності.

Помічник менеджера з продажу

from 01.2013 to 06.2013 (5 months)
ТОВ «Оріон-Плюс» (Продаж автозапчастин)

В обов’язки входило:
1. Збільшення клієнтської бази.
2. Приймання замовлень від існуючих клієнтів.
3. Ведення документації.

Обліковець

from 05.2005 to 12.2012 (7 years 7 months)
ІВ ТОВ "Віріал" (Виробництво радіоелектронного обладнання)

В обов’язки входило:
1. Здійснення операцій по прийняттю, обліку первинної документації.
2. Перевірка і систематизація отриманих первинних документів та внесення їх в базу підприємства.
3. Здійснення реєстрації документів, що надходять в підрозділ бухгалтерського обліку.
4. Підведення підсумків і складання звітності.

Education

Київський національний торговельно – економічний університет

Банківська справа, Київ
Higher, from 2004 to 2010 (5 years 5 months)

Additional education and certificates

Комп’ютерна академія “ШАГ”, курси "Користувач ПК"

2003 р., 3 місяці

Комп’ютерна академія “ШАГ”, курси “Комп’ютерна графіка та інтернет-технології”

2005 р., 2 роки

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації Київського НПУ ім. Драгоманова, курси "Комп'ютер для бухгалтера"

2014 р., 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet 1С:Підприємство MS PowerPoint Email Adobe Photoshop CorelDRAW Швидкий набір тексту M.E.Doc 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік (роздріб) Сервіс Вчасно Уважність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Disability

3rd degree.

Additional information

Відповідальність, уважність, акуратність, пунктуальність, чесність, вміння працювати з великим об‘ємом інформації.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: