Катерина
Сервіс-, офіс-менеджер, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 31 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2462418
Work experience
Сервіс Менеджер
from 08.2018 to now
(5 years 9 months)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація, ведення та контроль комунікації з клієнтом;
Обробка клієнтських звернень та відгуків;
Вирішення проблемних кейсів з клієнтами;
Контроль прийому на ремонт і видачі товару з ремонту;
Контроль та підготовка до відправки в сервісний центр клієнтського товару;
Контроль строків ремонту, правил зберігання товару на складах;
Контроль дотримання закону про ЗПП при поверненні/обміну товарів та послуг;
Організація конекту між відділами компанії задля вирішення звернень клієнтів;
Звітність по NPS;
Взаємодія з різноманітними службами контролю торгової діяльності (СЗПП, ТПП)
Робота з первинною документацією, оргтехнікою;
1С, ERP, HelpDesk, CRM(Bitrix, Creatio), MS office, Teams, Google meet, Skype, Outlook
Спеціаліст з обслуговування
from 10.2017 to 06.2018
(8 months)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)
Робота з документацією;
Прием та видача техніки після ремонту;
Прием звернень покупців з приводу обміну/повернення товарів та послуг;
Контроль інформаційного стенду;
Вирішення організаційних питань роботи магазину;
Взаємодія з авторизованими сервісними центрами з приводу ремонту та строків.
Фахівець з якості
from 05.2016 to 09.2017
(1 year 4 months)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Прийом на ремонт, обмін, повернення техніки;
Підготовка до відправки в СЦ бракованної техніки та прийомка;
Робота з документацією;
Оформлення товарних накладних;
Уцінка та підготовка до уцінки товару;
Вирішення звернень клієнтів, робота з проблемними покупцями;
Взаємодія з авторизованними сервісними центрами задля вирішення строків ремонту та уточнення інформації по проведенному ремонту;
Адміністратор
from 05.2015 to 11.2015
(6 months)
Монпасьє, Київ (Роздрібна торгівля)
1С;
Продаж товарів, допомога з вибором, консультація;
Формування замовлень асортименту магазина;
Ведення клієнтської бази;
Проведення переобліку ТМЦ;
Первинна бухгалтерська документація;
Education
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (Україна)
Спеціаліст з міжнародного права; факультет Міжнародних відносинин та права, Київ
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, комунікабельність, впевненість у прийнятті рішень, відповідальність, доброзичливість, уважність до оточуючих та величезна стресостійкість!
Similar candidates
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 UAH, Kyiv, Vasylkiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Kyiv
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
30000 UAH, Kyiv