Resume from December 20, 2023 PRO

Катерина

Сервіс-, офіс-менеджер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Сервіс Менеджер

from 08.2018 to now (5 years 9 months)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація, ведення та контроль комунікації з клієнтом;
Обробка клієнтських звернень та відгуків;
Вирішення проблемних кейсів з клієнтами;
Контроль прийому на ремонт і видачі товару з ремонту;
Контроль та підготовка до відправки в сервісний центр клієнтського товару;
Контроль строків ремонту, правил зберігання товару на складах;
Контроль дотримання закону про ЗПП при поверненні/обміну товарів та послуг;
Організація конекту між відділами компанії задля вирішення звернень клієнтів;
Звітність по NPS;
Взаємодія з різноманітними службами контролю торгової діяльності (СЗПП, ТПП)
Робота з первинною документацією, оргтехнікою;
1С, ERP, HelpDesk, CRM(Bitrix, Creatio), MS office, Teams, Google meet, Skype, Outlook

Спеціаліст з обслуговування

from 10.2017 to 06.2018 (8 months)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)

Робота з документацією;
Прием та видача техніки після ремонту;
Прием звернень покупців з приводу обміну/повернення товарів та послуг;
Контроль інформаційного стенду;
Вирішення організаційних питань роботи магазину;
Взаємодія з авторизованими сервісними центрами з приводу ремонту та строків.

Фахівець з якості

from 05.2016 to 09.2017 (1 year 4 months)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом на ремонт, обмін, повернення техніки;
Підготовка до відправки в СЦ бракованної техніки та прийомка;
Робота з документацією;
Оформлення товарних накладних;
Уцінка та підготовка до уцінки товару;
Вирішення звернень клієнтів, робота з проблемними покупцями;
Взаємодія з авторизованними сервісними центрами задля вирішення строків ремонту та уточнення інформації по проведенному ремонту;

Адміністратор

from 05.2015 to 11.2015 (6 months)
Монпасьє, Київ (Роздрібна торгівля)

1С;
Продаж товарів, допомога з вибором, консультація;
Формування замовлень асортименту магазина;
Ведення клієнтської бази;
Проведення переобліку ТМЦ;
Первинна бухгалтерська документація;

Education

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (Україна)

Спеціаліст з міжнародного права; факультет Міжнародних відносинин та права, Київ
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

Knowledge and skills

Знання законодавства України Користувач ERP-системи Creatio User Bitrix24 MS PowerPoint Windows ЛИГА:ЗАКОН MS Office Комунікабельність Користувач 1С Грамотна усна та письмова мова Відповідальність Ведення документації Уміння користуватись оргтехнікою Ведення CRM Ведення соціальних мереж Стресостійкість Привітність

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, комунікабельність, впевненість у прийнятті рішень, відповідальність, доброзичливість, уважність до оточуючих та величезна стресостійкість!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: