Катерина
Сервіс-, офіс-менеджер, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2462418
Опыт работы
Сервіс Менеджер
с 08.2018 по наст. время
(5 лет 9 месяцев)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація, ведення та контроль комунікації з клієнтом;
Обробка клієнтських звернень та відгуків;
Вирішення проблемних кейсів з клієнтами;
Контроль прийому на ремонт і видачі товару з ремонту;
Контроль та підготовка до відправки в сервісний центр клієнтського товару;
Контроль строків ремонту, правил зберігання товару на складах;
Контроль дотримання закону про ЗПП при поверненні/обміну товарів та послуг;
Організація конекту між відділами компанії задля вирішення звернень клієнтів;
Звітність по NPS;
Взаємодія з різноманітними службами контролю торгової діяльності (СЗПП, ТПП)
Робота з первинною документацією, оргтехнікою;
1С, ERP, HelpDesk, CRM(Bitrix, Creatio), MS office, Teams, Google meet, Skype, Outlook
Спеціаліст з обслуговування
с 10.2017 по 06.2018
(8 месяцев)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)
Робота з документацією;
Прием та видача техніки після ремонту;
Прием звернень покупців з приводу обміну/повернення товарів та послуг;
Контроль інформаційного стенду;
Вирішення організаційних питань роботи магазину;
Взаємодія з авторизованими сервісними центрами з приводу ремонту та строків.
Фахівець з якості
с 05.2016 по 09.2017
(1 год 4 месяца)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Прийом на ремонт, обмін, повернення техніки;
Підготовка до відправки в СЦ бракованної техніки та прийомка;
Робота з документацією;
Оформлення товарних накладних;
Уцінка та підготовка до уцінки товару;
Вирішення звернень клієнтів, робота з проблемними покупцями;
Взаємодія з авторизованними сервісними центрами задля вирішення строків ремонту та уточнення інформації по проведенному ремонту;
Адміністратор
с 05.2015 по 11.2015
(6 месяцев)
Монпасьє, Київ (Роздрібна торгівля)
1С;
Продаж товарів, допомога з вибором, консультація;
Формування замовлень асортименту магазина;
Ведення клієнтської бази;
Проведення переобліку ТМЦ;
Первинна бухгалтерська документація;
Образование
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (Україна)
Спеціаліст з міжнародного права; факультет Міжнародних відносинин та права, Київ
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, комунікабельність, впевненість у прийнятті рішень, відповідальність, доброзичливість, уважність до оточуючих та величезна стресостійкість!
Похожие кандидаты
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Киев
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Киев