Resume from October 2, 2019 PRO

Маковей Тетяна Юріївна

Офіс-менеджер, 6 000 UAH

Full-time.

Age:
28 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами, Офіс-адміністратор

from 06.2017 to 03.2019 (1 year 9 months)
Магазин автозапчастин «Автоексперт», Вінниця (Роздрібна торгівля)

Зв'язок і інформування замовників; підбір і формування замовлення для клієнтів; робота з документами (товарно-транспортні накладні, декларації, складання актів звірки з постачальниками); робота з клієнтами по ліквідації заборгованості.

Спеціаліст Сектору загальної інформаційної довідки

from 04.2016 to 08.2016 (4 months)
Контакт-центр АТ «Укрсиббанк», Вінниця (Банківська діяльність)

Консультації клієнтів з питань оформлення продуктів та послуг у Банку (карткові та особисті рахунки).

Кредитний інспектор; Директор Вишенського відділення

from 03.2015 to 10.2015 (7 months)
Кредитна спілка "Злагода", Вінниця (Фінансова сфера)

Обслуговування клієнтів; консультації клієнтів за умовами кредитування та залучення депозитів; оформлення звітності і документації (касові приходні та видаткові ордера; договори; довідки; доручення); проведення касових операцій і видача готівки; прийняття оплати по кредитам.

Кредитний спеціаліст

from 10.2014 to 01.2015 (3 months)
Банк Ренесанс Капітал, Вінниця (Банківська діяльність)

Консультації клєнтів за умовами кредитування, оформлення товарных кредитів, ведення звітності і документаціі за кредитуванням.


Education

ВНТУ

ВНТУ, Менеджмент організацій. Менеджмент організацій і адміністрування, Вінниця
Higher, from 09.2009 to 06.2010 (9 months)

По закінченню університета отримала диплом з відзнакою.
У 2011 році отримала професію і сертификат бухгалтера.


Additional education

Курси 1С: Бухгалтерія 8.2 (вересень 2014 рік)


Professional and other skills

  • Computer skills
    Впевнений користувач ПК (пакет MS Office, поштові програми, Інтернет); володіння оргтехнікою (сканер, копіювальне обладнання), знання спеціалізованих комп’ютерных програм 1С: Бухгалтерія, банківські програми.
  • Проведення бухгалтерських та касових операції (3 years of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Робота з позичальниками після видачі кредиту (3 years of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Проведення інтернет платежів (3 years of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Робота в coll-центрі на вихідній та вхідній лініях (1 year of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Робота з постачальниками та проведення звірок (3 years of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Спілкування з клієнтами (5 years of experience)
    Above average, I currently use it.
  • Ведення банківської документації і звітності (2 years of experience)
    Above average, I currently use it.

Language proficiencies

  • Romanian — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисті якості: комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, неконфліктна, здатна швидко навчатися, цілеспрямована, дисциплінована, без шкідливих звичок.
Захоплення: подорожі, кіно, художня література, музика, психологія, рукоділля.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: