Resume from January 15, 2024 PRO

Дмитро

Керівник

Employment:
Part-time.
Age:
33 years
City of residence:
Svaliava
Ready to work:
Mukachevo, Remote, Svaliava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керуючого супермаркетом

from 10.2023 to now (6 months)
Alma, Поляна (Роздрібна торгівля)

✅ Відкриття та закриття супермаркету, згідно графіку роботи відділення
✅ Прийом товарів та перевірка їх відповідності, до договорів поставки
✅ Оформлення повернень товарів із браком та протермінованих товарів
✅ Оформлення та комплектація акційних товарів (акція, уцінка, списання)
✅ Ведення відміток про вихід на роботу персоналу та закінчення їх робочого часу
✅ Нагляд за дотриманням викладки товарів згідно зі стандартами компанії
✅ Вирішення конфліктних ситуацій із відвідувачами супермаркету (якщо такі мають місце)
✅ Координація дій персоналу, для їх найбільш ефективної роботи
✅ Прийом виручки та перевірка касових документів при закритті зміни
✅ Інкасація

Керівник відділення Лайфселл Свалява

from 04.2022 to 08.2023 (1 year 4 months)
Лайфселл Свалява, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Лайфселл;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📈 перше в Україні відділеня, відкрите не у форматі сервісів Лайфселл, розміщене у супермаркеті, що підвищує потік клієнтів;
📉 виконуємо поставлений план обслуговування на 50% (працюємо над стратегією покращення показників)

Керівник відділення Київстар Свалява

from 11.2020 to 08.2023 (2 years 9 months)
Київстар Свалява, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Пошук та підготування приміщення до відкриття магазину;
✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Київстар;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📉 Промах у виборі розміщення торгової точки (вирішено переміщенням до нової локації та просуванням через соціальні мережі та відмітки на Google Maps);
📈 Співпраця із страховою компанією (оформляємо страхові поліси), що допомагає збільшити кількість клієнтів для обох сторін;
📈 Виконання планів поставлених компанією Київстар (при відкритті магазину виконували на 40%, до травня 2022 вийшли на рівень 100%, уточнимо, що показники плану збільшуються кожного місяця), станом на грудень 2022 - 120%

Командир відділення

from 06.2020 to now (3 years 10 months)
Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Свалява (Державні організації)

✅ Виконувати функції керівника гасіння пожежі (за відсутності, на місці, осіб вищих за посадою та/або званням);
✅ Забезпечувати виконання наказів керівника гасіння пожежі;
✅ Організація роботи особового складу відділення та несення відповідальності за його дії;
✅ Контроль за дотриманням вимог безпеки праці під час виконання робіт, в тому числі і при ліквідації надзвичайної ситуації;
✅ Виконання обов'язків, як керівника ланки газодимозахисної служби, так і обов'язків бойової одиниці у складі групи розвідки пожежі.

Керуючий

from 02.2017 to 05.2020 (3 years 3 months)
ФОП, Свалява (Роздрібна торгівля)

✅ Закупівля та виявлення найбільш рентабельної продукції для продажу;
✅ Пошук постачальників та укладання договорів співпраці;
✅ Проведення бесід з постачальниками про відтермінування платежів за закуплений товар;
✅ Підбір персоналу;
✅ Підрахунок та нарахування заробітної плати;
✅ Контроль за чистотою торгового обладнання та вітрин;
✅ Вихід та реалізація товарів в онлайн

📈 Програмна систематизація та контроль продажу продукції;
📈 Кожні два місяці збільшували обсяг реалізованої продукції на 10% (до карантину);
📈 Відточена система бонусування продавців, яка максимально заохочує до збільшення реалізації товару

Менеджер сервісного центру

from 06.2015 to 02.2017 (1 year 8 months)
Zirka-comp, Свалява (Роздрібна торгівля)

✅ Спілкування з клієнтами;
✅ Узгодження термінів та ціни на ремонт обладнання;
✅ Контроль за дотриманням термінів обслуговування;
✅ Координація роботи працівників сервісного центру(СЦ);
✅ Прийом платежів за ремонт та діагностику;
✅ Контроль по замовленню запчастин та їх якості;
✅ Підрахунки заробітної плати працівників СЦ;
✅ Ведення звітності в програмі 1С.

📈 Піднято прибуток СЦ на 26,8% за два місяці.
📈 Підвищено стандарти до перевірки якості виконаних робіт, що в свою чергу підвищило рівень їх виконання!

Координатор готелю

from 08.2013 to 01.2014 (5 months)
Готель Здравниця Карпат, Поляна (Готельно-ресторанний бізнес)

✅ Координація роботи персоналу готелю (10 осіб); підбір персоналу;
✅ Ведення касової звітності;
✅ Пошук партнерів по заселенню - завдяки знайденим партнерам, заселення готелю збільшилося з 45% до 67%.
✅ Реклама готелю через туристичні сайти.
✅ Вирішення проблем, які виникали через допущені помилки при будівництві готелю, у результаті витрати на готель зменшилися на 14%;
✅ Поселення, спілкування з гостями та клієнтами, проведення опитувань серед відвідувачів;
✅ Координація ремонтних робіт та робіт по будівництву ресторану.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 03.2013 to 08.2013 (5 months)
Готель Континент, Свалява (Готельно-ресторанний бізнес)

✅ Прийом та допомога в проведенні конференцій. За період роботи успішно проведено 4 (з 4-х) конференції.
✅ Координація роботи працівників готелю (30 осіб) (Housekeeping, бармени та офіціанти, працівники кухні, охорони, сантехнік та адміністратори).
✅ Спілкування з клієнтами та гостями готелю, аналіз та реалізація їх рекомендацій щодо покращення роботи готелю;
✅ Періодична закупка товарів (два рази на тиждень)
✅ Вирішення поточних завдань (форс-мажор та конфлікти)

Старший адміністратор комплексу

from 03.2012 to 03.2013 (1 year)
Екостандарт М, Чинадієво (Автобізнес та автосервіс)

✅ Координація роботи персоналу (більше 20 осіб) за відсутності директора: авто-мийки, - стоянки, бара-столової;
✅ Відповідальний за закупки товарів;
✅ Розробка бізнес пропозицій для майбутніх партнерів;
✅ Перевірка звітів по касі та передання її директору;
✅ Вирішення поточних завдань (в тому числі і конфліктних ситуацій);
✅ Досягнення: створено план закупок продукції необхідних для ефективної роботи комплексу.

Адміністратор готелю

from 12.2011 to 03.2012 (3 months)
Готель Континент, Поляна (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов`язки:
✅ відповідь на телефонні дзвінки;
✅ надання консультацій по проживанню та оплаті послуг готелю;
✅ перевірка та відповідь на листи електронної пошти;
✅ зустріч та поселення клієнтів;
✅ ведення клієнтської бази;
✅ прийом платежів за послуги готелю;
✅ організація екскурсій та трансферу;
✅ перевірка графіку роботи персоналу та складання касових звітів за зміну.

Education

Мукачівський державний університет

Економічний, Менеджмент організацій та адміністрування, Мукачево
Higher, from 2011 to 2012 (9 months)

Мукачівський технологічний інститут

Економічний, Менеджмент, Мукачево
Higher, from 2007 to 2011 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Сам собі поліграф

2023 р., 1 міс

Фінансова грамотність

2023 р., 1 міс

Цифрограм для держслужбовців

2023 р.
Certificate

Пожежна безпека / Надання домедичної допомоги

2022, 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office 1С:Торгівля і склад Навчання персоналу УкрСклад МійСклад Навички работи з клієнтами та персоналом Аналіз та адаптація Формули для рахування в Exel

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Цікавить |часткова зайнятість| за сумісництвом.
На підставі Закону № 2352-IX від 01.07.2022 (набрання чинності 19.07.2022) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» відредаговано статтю 102-1 КЗпП України «Оплата праці за сумісництвом».,

Мої основні навички:
* цілеспрямованість;
* комунікабельність;
* стресостійкість;
Всі свої навички здобув та перевірив на практиці. Всі умови праці та її оплати можемо обговорити онлайн або при особистій зустрічі.
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
@mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
З повагою, Ванін Дмитро.

Similar candidates

All similar candidates