Resume from May 8, 2024 PRO

Марина

Керівник відділу продажу, контролю якості обслуговування клієнтів

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу продажу

from 08.2023 to 04.2024 (8 months)
Valeso, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування і виконання плану продажу відділу;
Формування ефективної команди (підбір, навчання, наставництво);
Безпосередня участь у залученні нових клієнтів, веденні переговорів, відрядження по Україні.
Формування пакету документів для роботи відділу;
Дослідження ринків і аналіз діяльності конкурентів;
Контроль дебіторської заборгованості;
Аналітика та звітність, рішення операційних завдань.

Керівник секції продажів інтернет-магазинів

from 05.2020 to 07.2023 (3 years 2 months)
ТОВ КОЛЛАР Компані, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання плану продажу відділу;
Пошук потенційних клієнтів;
Ведення переговорів із ключовими партнерами;
Розробка та впровадження програми розвитку відділу;
Контроль та розвиток контенту за асортиментом компанії.
Досягнення: Приріст обсягу продажу 246%

Керівник відділу продажу

from 03.2017 to 07.2020 (3 years 4 months)
ТОВ "Смена", Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мета виконання плану продажу.
- формування відділу продажів;
- постановка щоденних та щотижневих планів продажу та їх виконання;
- ефективне управління відділом продажів (організація, координація та контроль роботи);
- підбір, навчання, розвиток та мотивація персоналу;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- Розробка пропозицій щодо розвитку та покращення роботи відділу.

Керівник відділу підвищення якості

from 05.2015 to 07.2020 (5 years 2 months)
ТОВ Гиперторг Вена, Чернигов (Роздрібна торгівля)

1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Проведення навчання менеджерів з продажу;
8. Проведення атестації роботи менеджерів з продажу.
9. Створення скриптів для роботи менеджерів.

Начальник відділу контролю якості обслуговування клієнтів

from 01.2012 to 05.2015 (3 years 4 months)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Організація робіт з аналізу та вивчення причин погіршення якості обслуговування клієнтів, розроблення пропозицій щодо їх усунення;
8. Організація робіт з ведення обліку показників якості обслуговування клієнтів, щомісячна звітність, забезпечення тренерів, менеджерів та керівників груп об'єктивною та своєчасною інформацією про якість обслуговування співробітниками Call-центру;
9. Ведення комунікацій із замовниками та підрядниками;
10. Виконання інших доручень щодо розпорядження Керівника департаменту в межах своїх компетенцій.

Досягнення цілей проектів:
1. Збільшення рівня якості обслуговування клієнтів відповідно до цільових показників;
2. Підвищення показників задоволеності клієнтів компанії до цільових показників;
3. Виконання обсягів продажу;
4. Створення єдиної електронної бази з моніторингу та проведеної роботи з операторами.

Керівник групи відділу обслуговування вхідних дзвінків

from 01.2011 to 01.2012 (1 year)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Організація, контроль роботи групи відповідно до бізнес-цілей та процедур;
2. Проведення поточного навчання для працівників групи;
3. Аналіз індивідуальної та групової статистики, прослуховування записів розмов та інших доступних даних з метою виявлення позитивних та негативних тенденцій, надання результатів аналізу та складання пропозицій за можливими варіантами вирішення;
4. Презентація співробітникам групи результатів атестації та ознайомлення з цілями на майбутній період;
5. Організація зустрічей, що стосуються впровадження змін обслуговування клієнтів, внутрішніх процедур, впровадження нових сервісів/послуг.

Спеціаліст відділу контролю якості з обслуговування клієнтів

from 04.2008 to 12.2010 (2 years 8 months)
ТОВ "Эколл", Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Операційний контроль на всіх стадіях надання послуг з обслуговування клієнтів;
2. Проведення вибіркового контролю за якістю окремих завдань обслуговування клієнтів (тестові, тіньові дзвінки, тестування) визначення зон розвитку;
3. Визначення рівня вимірюваних критеріїв моніторингу та оптимальних норм надання якісного обслуговування клієнтів відповідно до вимог замовниками та чинних договорів;
4. Оформлення в установленому порядку документації та звітності, що показує рівень якості послуг, що надаються;
5. Виявлення причин невідповідності якістю послуг, що надаються вимогам нормативної документації, визначення можливості збільшення рівня якості та усунення дефектів, проведення заходів щодо їх усунення;
6.Аналіз та облік надання послуг з низькою якістю;
7. Своєчасне проведення заходів, пов'язаних із запровадженням нових нормативів та стандартів.

Education

Чернігівський державний технологічний університет

Обліку та аудиту, Спеціаліст з обліку та аудиту, Чернігів
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Additional education and certificates

ТОВ Еколл • Ефективні комунікації

2008

"Центр Навчання Колекторів"; «Психологія та технологія роботи з боржниками»

2009

ТОВ "Еколл" - "Кадровий документообіг"

2011

ТОВ «Еколл» «Клієнтоорієнтація»

2013

ТОВ «Еколл» • «Майстерність продажів»

2014

"Навички ефективного менеджменту" компанія KIY

2014

Програма особистісного розвитку «Особиста дельта»

2014

Бізнес-школа "Лідер"

06.2018 - 03.2019

Система увеличения продаж, Профессионал. Технология Евгения Котова

2021 2 тижні

Система дистанційного навчання Висоцький

2021, 3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook MS Access Ведення CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Наявність власного авто, готовність до відрядженнь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: