Резюме від 29 травня 2024 PRO

Марина

Керівник відділу продажу, контролю якості обслуговування клієнтів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 08.2023 по 04.2024 (8 місяців)
Valeso, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування і виконання плану продажу відділу;
Формування ефективної команди (підбір, навчання, наставництво);
Безпосередня участь у залученні нових клієнтів, веденні переговорів, відрядження по Україні.
Формування пакету документів для роботи відділу;
Дослідження ринків і аналіз діяльності конкурентів;
Контроль дебіторської заборгованості;
Аналітика та звітність, рішення операційних завдань.

Керівник секції продажів інтернет-магазинів

з 05.2020 по 07.2023 (3 роки 2 місяці)
ТОВ КОЛЛАР Компані, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання плану продажу відділу;
Пошук потенційних клієнтів;
Ведення переговорів із ключовими партнерами;
Розробка та впровадження програми розвитку відділу;
Контроль та розвиток контенту за асортиментом компанії.
Досягнення: Приріст обсягу продажу 246%

Керівник відділу продажу

з 03.2017 по 07.2020 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Смена", Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мета виконання плану продажу.
- формування відділу продажів;
- постановка щоденних та щотижневих планів продажу та їх виконання;
- ефективне управління відділом продажів (організація, координація та контроль роботи);
- підбір, навчання, розвиток та мотивація персоналу;
- аналіз ефективності роботи менеджерів;
- Розробка пропозицій щодо розвитку та покращення роботи відділу.

Керівник відділу підвищення якості

з 05.2015 по 07.2020 (5 років 2 місяці)
ТОВ Гиперторг Вена, Чернигов (Роздрібна торгівля)

1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Проведення навчання менеджерів з продажу;
8. Проведення атестації роботи менеджерів з продажу.
9. Створення скриптів для роботи менеджерів.

Начальник відділу контролю якості обслуговування клієнтів

з 01.2012 по 05.2015 (3 роки 4 місяці)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Організація та контроль завдань, покладених на відділ відповідно до чинних документів у компанії;
2. Виконання цілей проектів:
- Збільшення обсягів продажів;
- Підвищення задоволеності клієнтів компанії;
3. Організація робіт з контролю якості обслуговування клієнтів відповідно до вимог стандартів телефонного обслуговування, затверджених у Компанії;
4. Організація та розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
5. Контроль над виконанням коригувальних заходів, вкладених у підвищення якості обслуговування клієнтів;
6. Проведення операційного контролю всіх стадіях робочого процесу надання послуг з обслуговування клієнтів;
7. Організація робіт з аналізу та вивчення причин погіршення якості обслуговування клієнтів, розроблення пропозицій щодо їх усунення;
8. Організація робіт з ведення обліку показників якості обслуговування клієнтів, щомісячна звітність, забезпечення тренерів, менеджерів та керівників груп об'єктивною та своєчасною інформацією про якість обслуговування співробітниками Call-центру;
9. Ведення комунікацій із замовниками та підрядниками;
10. Виконання інших доручень щодо розпорядження Керівника департаменту в межах своїх компетенцій.

Досягнення цілей проектів:
1. Збільшення рівня якості обслуговування клієнтів відповідно до цільових показників;
2. Підвищення показників задоволеності клієнтів компанії до цільових показників;
3. Виконання обсягів продажу;
4. Створення єдиної електронної бази з моніторингу та проведеної роботи з операторами.

Керівник групи відділу обслуговування вхідних дзвінків

з 01.2011 по 01.2012 (1 рік)
Еколл, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Організація, контроль роботи групи відповідно до бізнес-цілей та процедур;
2. Проведення поточного навчання для працівників групи;
3. Аналіз індивідуальної та групової статистики, прослуховування записів розмов та інших доступних даних з метою виявлення позитивних та негативних тенденцій, надання результатів аналізу та складання пропозицій за можливими варіантами вирішення;
4. Презентація співробітникам групи результатів атестації та ознайомлення з цілями на майбутній період;
5. Організація зустрічей, що стосуються впровадження змін обслуговування клієнтів, внутрішніх процедур, впровадження нових сервісів/послуг.

Спеціаліст відділу контролю якості з обслуговування клієнтів

з 04.2008 по 12.2010 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Эколл", Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

1. Операційний контроль на всіх стадіях надання послуг з обслуговування клієнтів;
2. Проведення вибіркового контролю за якістю окремих завдань обслуговування клієнтів (тестові, тіньові дзвінки, тестування) визначення зон розвитку;
3. Визначення рівня вимірюваних критеріїв моніторингу та оптимальних норм надання якісного обслуговування клієнтів відповідно до вимог замовниками та чинних договорів;
4. Оформлення в установленому порядку документації та звітності, що показує рівень якості послуг, що надаються;
5. Виявлення причин невідповідності якістю послуг, що надаються вимогам нормативної документації, визначення можливості збільшення рівня якості та усунення дефектів, проведення заходів щодо їх усунення;
6.Аналіз та облік надання послуг з низькою якістю;
7. Своєчасне проведення заходів, пов'язаних із запровадженням нових нормативів та стандартів.

Освіта

Чернігівський державний технологічний університет

Обліку та аудиту, Спеціаліст з обліку та аудиту, Чернігів
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ Еколл • Ефективні комунікації

2008

"Центр Навчання Колекторів"; «Психологія та технологія роботи з боржниками»

2009

ТОВ "Еколл" - "Кадровий документообіг"

2011

ТОВ «Еколл» «Клієнтоорієнтація»

2013

ТОВ «Еколл» • «Майстерність продажів»

2014

"Навички ефективного менеджменту" компанія KIY

2014

Програма особистісного розвитку «Особиста дельта»

2014

Бізнес-школа "Лідер"

06.2018 - 03.2019

Система увеличения продаж, Профессионал. Технология Евгения Котова

2021 2 тижні

Система дистанційного навчання Висоцький

2021, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook MS Access Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Наявність власного авто, готовність до відрядженнь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: