Resume from April 24, 2024 PRO

Николай

Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст відділу управління персоналом

from 07.2021 to now (2 years 10 months)
Головне Управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, Запоріжжя (Державні організації)

Ведення кадрового діловодства,

Провідний державний фінансовий інспектор

from 03.2019 to 07.2020 (1 year 4 months)
Східний офіс Держаудитслужби, Запорожье (Державні організації)

Здійснював контроль за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених у ході контрольних заходів. Проводив контрольні заходи, очолював групу з проведення контрольного заходу. Розглядав звернення громадян, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити депутатів усіх рівнів. Складав реєстрував аудиторський звіт та оформлював матеріали за закінченими державними фінансовими аудитами згідно порядком установленим у Держслужбі, здійснював контроль за виконанням рекомендацій, наданих за результатами державних фінансових аудитів, приймав участь в ревізійних комісіях, у встановленому порядку формував ревізійні справи та передавав їх на зберігання).

Начальник отдела кадров

from 03.2017 to 12.2017 (9 months)
ТОВ Авангард - Інвест, Запорожье (производство)

своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, та атестації працівників, участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку

Начальник отдела кадров

from 03.2016 to 04.2016 (1 month)
КП "Горавтодор-1", Никополь (ремонт дорог, освещение дорог, чистка дорог)

своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників ,ведення особових справ працівників , складання звітів до фондів, підбор персонала, проведення тренінгів, ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни і додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролюю їх виконання.

Економист,

from 10.2015 to 03.2016 (5 months)
КП "Горавтодор-1", Никополь (ремонт дорог, освещение дорог, чистка дорог)

планирование бюджета, контроль планов закупок, разработка штатного расписания, ведения кадрового учета

Економист,

from 01.2015 to 05.2015 (4 months)
КЗ Нікопольська станція швидкої медичної допомоги" ДОР, Никополь (екстренная медицина)

планування бюджету, розрахунки видатків по кошторису, робота з річними планами асигнувань, контроль планів закупок, розробка тарифікації заробітної плати та штатного розпису

Головний державний інспектор праці

from 11.2008 to 11.2012 (4 years)
Територіальна Державна інспекція з питань праці у Дніпропетровській області, Днепропетровск (Державні організації)

проводив перевірки з додержання законодавства з питань праці та заробітної плати на підприємствах та ведення кадрового обліку в Дніпропетровській області

Економист,

from 03.2008 to 08.2008 (5 months)
ВАТ КБ «Промекономбанк», Запорожье (Фінанси, банки, страхування)

відкриття рахунків, зарплатні проекти, видача кредитів, та депозитів, робота з касовими документами.

Education

Академия Митної Служби України

Митної справи, магистр з державної служби, Днепропетровск
Higher, from 2011 to 2013 (1 year 9 months)

Нікопольський економічний університет

Економічний, економіст, бухгалтер, аудитор, Никополь
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 10 months)

Knowledge and skills

MS Office MS Outlook 1С ЗУП База даних

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Знання та навички:
1.Мови: українська, російська – рідні, англійська – з словником.
2.Комп'ютер : вільне користування програмами MS Office1.С 8.3 ЗУП, Outlook, Інернет, , В2 досвід роботи з іншими програмами та базами даних.
3.Вміння працювати з великими об’ємами інформації, акуратність, вміння доводити поставлене до кінця, є можливість до понад нормованої роботи.
4.Комунікабельність, стремління до кар’єрного зросту. Маю водійське посвідчення категорії В.С з 2000року.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: