Resume from February 11, 2009

Злата

Керівник відділу/ менеджер по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Мікрюкова Злата В’ячеславівна

Дата народження: 19.10.1984 р.

Контактна адреса: м. Ужгород, вул. Тельмана, буд. 1 В, кв. 12

Контакти: моб. телефон [open contact info](look above in the "contact info" section); e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Сімейний стан: одружена, дітей нема

Мета:
Посада керівник відділу/менеджер по роботі з клієнтами.

Освіта:
2001 р. - 2006 р. Ужгородський національний університет, економічний факультет, спеціальність «Банківська справа», магістр.

Досвід роботи:

Грудень 2005 р. – лютий 2007 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: спеціаліст з мікрокредитування.
Обов’язки:
•залучення потенційних клієнтів для отримання кредиту,
•оцінка їх бізнесу,
•винесення справи на кредитний комітет для прийняття рішення,
•підготовка справи для оформлення договорів,
•моніторинг виданого кредиту.

Березень 2007 р. – жовтень 2007 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: спеціаліст з обслуговування клієнтів.
Обов’язки:
•залучення фізичних та юридичних осіб для відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків;
•інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг, що надаються банком, тарифів;
•відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних та юридичних осіб;
•формування меморіальних документів дня відділення;
•здійснення переказів у системах “Western Union”, “Anelik”, “ProPay”, “SWIFT”,
•інкасація банкомату.

Листопад 2007 р. – січень 2009 р. ЗАТ «ПроКредит Банк», Посада: керівник відділу організації роздрібного бізнесу.

Обов’язки:

•організація та контроль роботи відділу роздрібного бізнесу;
•організація навчання співробітників відділу роздрібного бізнесу;
•організація та контроль процесу обслуговування та ведення операцій клієнтів у відділенні;
•інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг, що надаються банком, тарифів;
•просування роздрібних продуктів, організація та проведення рекламних акцій, акцій по залученню клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування в банку, презентацій для клієнтів щодо послуг банку;
•здійснення валютного контролю за банківськими операціями клієнтів;
•ведення бухгалтерського обліку банківських операцій;
•контроль формування меморіальних документів дня відділення;
•організація та контроль касової роботи у відділенні;
•виконання обов’язків відповідальної особи сховища цінностей відділення
•контроль формування касових документів відділення.

Додаткова інформація:

Володію ПК на рівні впевненого користувача; працюю з офісним обладнанням (факс, ксерокс, сканер) на належному рівні.

Добре володію англійською та російською мовами.

Участь у тренінгах: «Навики успішних продаж», «Підбір та оцінка персоналу», «Делегування і зворотній зв’язок», «Управління підрозділом».

Організовувала та проводила виставки живопису та художньої фотографії у відділенні банку, а також уроки фінансової освіти в навчальних закладах Ужгорода.

Особисті якості:

Комунікабельна, цілеспрям

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: