Resume from May 7, 2024 PRO

Юлія

Бухгалтер

Employment:
Part-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 04.2019 to 04.2023 (4 years)
ТОВ "Енергетичні системи-сервіс", Ромни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Єдиний бухгалтер- весь бухгалтерський та податковий облік,
Виробництво та оптова торгівля компресорів, фільтрів, рекуперації тепла, послуги сервісу та технічного обслуговування обладнання.
Дистанційно.

Фінансовий директор

from 01.2018 to 04.2019 (1 year 3 months)
Тов "Антарес Інвест", Ромни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Весь фінансовий, бухгалтерський та податковий облік підприємства,
Оптова торгівля зерном, транспортні перевезення.

Провідний бухгалтер

from 08.2017 to 10.2017 (2 months)
ТОВ "Аудит Консалтинг Груп "Едвайс", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов»язки головного бухгалтера. Весь бух.облік та звітність декількох підприємств одночасно.

Головний бухгалтер

from 05.2015 to 07.2017 (2 years 2 months)
ТОВ "Вент-Заводы", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Єдиний бухгалтер- весь фінансовий, бухгалтерський та податковий облік підприємства, оптова торгівля вентиляторами та повітряочисним устаткуванням, інженерні проектування даних систем.

Education

КУТЕП

Облік та аудит, Київ
Higher, from 1998 to 2002 (4 years)

Knowledge and skills

M.E.Doc Програма 1с8 (1,2,3) конфигурации УТП , 1с7 , інші програми.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Привіт, мене звати Юлія, я професійний бухгалтер підприємства з ПДВ. ( Послуги, оптова/роздрібна торгівля, вантажні перевезення, імпорт/експорт товарів)
В мене багато досвіду і я з радістю допоможу вам створити та здати звітність, декларації, податкові накладні зареєструвати, розблокувати, вирішити різні поточні питання, та інше. Питань багато в цей час великих змін.

Мої навички:
Організація бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві з нуля або приведення його до ладу;
Вміння працювати з 1С різної конфігурації;
Медок;
інші офісні програми;
Облік ТМЦ та основних засобів (купівля, продаж, експлуатація, модернізація);
Кадрове ведення (накази, приймання, звільнення, відпускні, декрет, лікарняні- оформлення, нарахування, звітність), зарабітна плата;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Ведення банківських операцій;
Складання та здача звітності;
Досконале знання та користування електронним кабінетом;
Облік відрядження та авансових звітів;
Облік транспорту на підприємстві;
ПДВ- повне обслуговування операцій;
Розблокування податкових накладних;
оперативне реагування на зміни в законодавстві;
Знання Зед - імпорт, експорт, валюта, договора, фін моніторинг;
Та інше.
В тому числі ведення підприємства понад 20 млн/рік,
Робота в команді.
Досвід роботи більше 10 років.
Досвід проходження перевірок по податку на прибуток та кадрам;
Оперативне реагування на зміни в законодавстві; знання законодавчої бази; впевнена взаємодія з банками з питань кредитування; взаємодія з контролюючими органами за потреби.

Активна, працьовита, відповідальна, зацікавлена в постійному професійному збільшенні свого рівня навичок, активна позитивна життєва позиція, аналітичний склад мислення.
Працюю не перший рік. Було багато ситуацій, питання бувають різні, але всі вони вирішуються, працюю на результат.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: