Resume from October 28, 2020 PRO

Людмила

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 09.2017 to 08.2020 (2 years 11 months)
ТОВ "Еко-Буд БЦ", Біла Церква (Торгівля)

• Розробка та підтримка організаційної схеми підприємства. Формування регламентної документації.
• Участь у HR-консалтингових проектах: розміщення актуальних вакансій на сайтах пошуку роботи та інших ресурсах, комунікація з потенційними кандидатами різного рівня, презентація компанії-роботодавця, організація співбесід, ведення бази даних кандидатів.
• Моніторинг ринку праці (пропозиція-попит), аналіз рівня заробітних плат серед конкурентів та в регіоні в цілому, аналіз динаміки руху трудових ресурсів, дослідження ефективності каналів пошуку персоналу.
• Адміністрування витрат пов′язаних з пошуком персоналу.
• Ведення кадрової документації: прийняття на роботу, звільнення, оформлення трудових договорів, формування особових справ співробітників, складання графіків відпусток, повідомлення про відпустки, оформлення штатного розпису підприємства, надання довідок працівникам на їх вимогу, управління робочим графіком персоналу ( звітність про відвідування та відсутність). Робота в 1:С.

Менеджер з персоналу

from 03.2017 to 08.2017 (5 months)
Компанія "Дім Пласт", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Розробка організаційної схеми підприємства. Формування регламентної документації.
• Участь у HR-консалтингових проектах: розміщення актуальних вакансій на сайтах пошуку роботи та інших ресурсах, комунікація з потенційними кандидатами, презентація компанії-роботодавця, організація співбесід.

Менеджер із збуту

from 12.2016 to 03.2017 (3 months)
ПП "Євро-Глас", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Управління та планування діяльності по продажу продукту підприємства.
• Комунікація з клієнтами з метою виявлення їх потреб, кінцевої дати виконання замовлення та можливостей доставки товару, оформлення замовлень, організація документообігу стосовно здійснення продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення звітності.

Керівник відділення

from 08.2016 to 10.2016 (2 months)
ТОВ "Ін-Тайм", Біла Церква (Логістика, транспортні послуги)

• Управління роботою відділень.
• Контроль роботи персоналу.
• Забезпечення відділень необхідними матеріалами.
• Планування витрат відділень.
• Залагодження конфліктних ситуацій.
• Робота з клієнтами.

Менеджер із збуту

from 10.2015 to 08.2016 (10 months)
ПП ТВФ "Галант", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Управління та планування діяльності по виготовленню замовлень клієнтів. (Приймання замовлень, передача у виробництво, контроль термінів виготовлення, організація відправлень до адресата)
• Комунікація з клієнтами з метою виявлення їх потреб, кінцевої дати виконання замовлення та можливостей виготовлення деталей по їх кресленням, оформлення замовлень, організація документообігу стосовно здійснення продажів.
• Допомога клієнтам у виборі товарів на сайті компанії, надання необхідних технічних характеристик на вимогу клієнтів.
• Обробка матеріалів замовника для виконання замовлення.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення звітності.

Начальник дільниці

from 01.2006 to 07.2015 (9 years 6 months)
ПП ТВФ "Галант", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Керівництво виробничою дільницею, контроль виробництва та перевірка якості готової продукції.
• Управління роботою персоналу, видача нарядів на роботу, приймання виконаної роботи, закриття нарядів на заробітну плату.
• Відбір персоналу, організація процесу навчання нових співробітників.
• Ведення обліку роботи дільниці, координація приймання на склад готової продукції, участь у проведенні інвентаризацій, контроль над веденням обліку готової продукції.
• Контроль за матеріально-технічною базою виробництва, вирішення господарських та організаційних питань.
• Аналіз та планування роботи дільниці.

Education

Державна академія керівних кадрів культури і мистецтва

Інститут дизайну та ландшафтного мистецтва, дизайн ландшафту., Київ
Higher, from 2006 to 2010 (3 years 10 months)

Педагогічне училище Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів

Педагогіка та методика середньої освіти.Образотворче мистецтво та художня праця, Біла Церква
Specialized secondary, from 2000 to 2004 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Навчальний центр «Аргоніта», учбовий курс «Бухгалтерський облік»

2016, 3 місяці

Білоцерківський технічний коледж. Оператор комп'ютерного набору.

2004, 3 місяці

Білоцерківський освітній центр, графічне креслення у програмі AutoCAD

2019, 3 місяці

Білоцерківський освітній центр, дизайн інтер'єрів у програмі 3ds-Max

2020, 4 місяці

Серія тренінгів по командоутворенню та ефективності особистості

2017-2018

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Користувач Internet

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Досвід роботи в програмі 1:С.
Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією.
Навички ділового листування, написання офіційних листів та звернень.
Досвід роботи забезпечення життєдіяльності офісу.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: