Ольга
Секретарь, деловод, продавец, консультант
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Ovruch
- Ready to work:
- Ovruch, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3615160
Work experience
Секретарь-деловод
from 02.2011 to 10.2016
(5 years 8 months)
ЦДЮТ, Овруч (Освіта, наука)
Education
Житомирский кооперативный коледж бизнеса и права
Правоведение, юрист, Житомир
Unfinished higher, from 2004 to 2007 (2 years 11 months)
Knowledge and skills
Additional information
РЕЗЮМЕ
Коваль Ольга Олександрівна
Вік: 30
Місто проживання: м. Овруч, Житомирська обл.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Посада: секретар-діловод
Мета:
Отримання посади секретаря, діловода, продавця непродовольчих товарів, помічник юриста, та ін. Цікава робота з перспективою кар'єрного, професійного росту. Стабільна заробітна плата.
Досвід роботи:
Назва компанії: ПП Кафе
Посада: офіціант, бармен
Період роботи: 2005 — 2009
Обов’язки:
-Консультування гостей ресторану про особливості страв і напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення. Консультування з часу приготування страв. Прийом замовлень від клієнта ресторану. Подача страв та напоїв відповідно до встановлених правил обслуговування.
Вживання заходів по вирішенню проблем, що виникли у клієнта, в рамках своєї компетенції. Подача замовлених страв гостям. Надання рахунку гостям. Отримання і контроль оплати по рахунках.
Назва компанії: магазин «Золото»
Посада: продавець-консультант
Період роботи: 2009-2010
Обов’язки:
- консультування клієнтів, здійснення продажів, післяпродажне обслуговування, підтримання чистоти.
Назва компанії: Центр дитячої та юнацької творчості Овруцького району Житомирської обл.
Посада: секретар-діловод
Період роботи: 2011- 2016
Обов’язки:
- ведення діловодства (особові справи працівників, книги наказів, книги вхідних та вихідних документів, тощо);
- викликаю за дорученням директора працівників, вихованців закладу;
– організовую телефонні переговори директора, приймаю і передаю телефонограми, записую у разі відсутності директора прийняті повідомлення і довожу до його відома їх зміст;
– передаю та приймаю інформацію щодо роботи ЦДЮТ;
– друкую за вказівкою директора різні документи й матеріали;
– приймаю кореспонденцію, що надходить на ім’я директора, систематизую її відповідно до прийнятого в закладі порядку і передаю її після розгляду до виконавців.
Освіта
Навчальний заклад: Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права
Ступінь: вищий навчальний заклад освіти І рівня акредитації
Назва спеціальності: правознавство, кваліфікація -юрист
Період навчання: 2003-2006 р
Вміння та навики
мови: російська, українська, англійська - базовий
комп'ютерна грамотність: Word, Ехсеl, PowerPoint,Інтернет і т.д.
знайома з діловодством, діловою документацією, веденням табелю обліку робочого часу, кадровою документацією (накази, звітність)
Додаткова інформація
Комунікабельність, відповідальність, креативність та художній смак. Готовність до навчання та вдосконалення знань.
Similar candidates
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 UAH, Remote, Dnipro
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Remote, Lviv
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
Remote
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 UAH, Remote, Odesa
Юрисконсульт, юрист, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 UAH, Remote, Dnipro, Nikopol
Administrative, Personal Assistant, Office Manager
28000 UAH, Remote