Resume from January 8, 2024 PRO

Дмитро

Операційний директор

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор

from 01.2021 to now (3 years 4 months)
STD Formation SRL, Кишинів (Молдова)/ Київ (Україна) (Проектування і постачання металоконструкцій (швидкомонтуємі повнокомплектні будівлі), експорт.)

Досвід партнерського розвитку бізнесу.
Створення позиціонування STD Formation як кращого партнера для індустрії проектування, постачання та монтажу металоконструкцій, а також повнокомплектних будівель.
Оберти компанії склали понад 1 млн євро за рік роботи 2021/2022.

Ключові зони відповідальності:

•Ефективне планування та реалізація проектів відповідно до бізнес-пріоритетів та стратегії;
•Планування та аналіз бюджету зовні-економічної діяльності;
•Аналіз витрат та контроль і оптимізація.
•Ведення переговорів з ключовими клієнтами (замовники); розширення зони представленості; вихід на інші ринки.
•Ведення переговорів з виробниками (заводи); зниження собівартості; оптимізація процесів; скорочення термінів виробництва; контроль якості виробництва.
•Маркетинг - колаборація з відомими виробниками цільового обладнання; створення корпоративного сайту з розробкою архітектури та контенту.
•Логістика - пошук оптимального логістичного партнера; митне оформлення експорту, розмитнення вантажів.
•Фінанси - бюджетування; рух грошових коштів (платіжний календар); баланс; P&L.

Директор з продажу та маркетингу

from 01.2017 to 08.2020 (3 years 7 months)
Flagman™ Fishing&Outdoor, Киев (Мережа рибальських супермаркетів)

Маркетинг
Основні зони відповідальності:
• Підтримка та розвиток акційною політики, в т.ч. програми лояльності компанії;
• Забезпечення аналітики даних, з продажу, клієнтам, проведених маркетингових активностей;
• Планування рекламних кампаній;
• Контроль розробки дизайну продукції і виробництва POS-матеріалів;
• Взаємодія з BTL-агентствами і виробничими компаніями;
• Участь у виставкових заходах (Україна, Європа);
• Аналіз конкурентного середовища та формування аналітики для прийняття управлінських рішень.

Ключові досягнення:
• Проведено ребрендінг роздрібної мережі. Розроблено концепт магазину, що дозволяє переформатувати і відкривати нові об'єкти в єдиній стилістиці незалежно від формату;
• Впроваджено мерчендайзинг - побудова логіки зонування і викладення товару, розроблений комплекс POS-матеріалів;
• Впроваджено навігаційна система по магазину, що дало можливість покупцеві, легко і швидко орієнтуватися по зонам і групам товарів;
• Розроблено унікальний рітейл-концепт оформлення нового формату магазину, першого гіпермаркету в східній Європі загальною площею 1500 м.кв., включаючи сервісну модель обслуговування, екстер'єрні та інтер'єрне рішення, рекламно-інформаційну систему, навігаційну систему управління категоріями товару і виконаний підбір матеріалів та підрядників для реалізації проекту. Мета даного концепту є - створення нового, позитивного купівельного досвіду за допомогою: нового і універсального підходу представлення товару, зручних і чітких сервісних послуг, створенням приємною і сучасної атмосфери.

Управління роздрібною мережею
Основні зони відповідальності:
• Стратегічне планування продажів компанії.
• Визначення товарної, цінової і мотиваційної політики компанії.
• Розвиток роздрібної мережі.
• Контроль якості обслуговування клієнтів.
• Категорійний менеджмент

Ключові досягнення:
• Приріст EBIDTA + 30% рік / рік
• Відкрито 15 успішних супермаркетів
• Управління товарними залишками
• Запустив сервіс зворотного зв'язку «SARAFAN»
• Запустив програму таємного покупця

Операційний директор

from 10.2009 to 11.2016 (7 years 1 month)
ТМ "ringoo" Fozzy Group, Київ (Роздрібна мережа магазинів)

Роздрібна мережа магазинів з продажу мобільних телефонів, аксесуарів і послуг.
В управлінні: відділ продажів, відділ маркетингу, відділ оренди, адміністративно-господарський відділ, склад товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, регіональна служба безпеки, регіональні HR і тренера з навчання.
2009 - мережа налічувала 20 магазинів.
2010 - поглинання роздрібної мережі «Менс» 85 магазинів.
2011 - поглинання роздрібної мережі «Евросеть» 215 магазинів.
2012 - поглинання роздрібної мережі «Мобидик» 35 магазинів.
355 магазинів, 1500 співробітників у підпорядкуванні.
Запустив і впровадив проекти:
- «сезонні магазини», відкриття тимчасових 30 магазинів (в літній період, в курортних зонах АР Крим);
- «кредитний брокер»;
- «електронна вітрина»;
розробив:
- ексклюзивне обладнання під аксесуари (відкритий доступ), зростання продажів на 20%;
- нові формати магазинів «магазин Флагман», «магазин аксесуарів», «бутік аксесуарів», «острів аксесуарів».

Основні зони відповідальності:

• Стратегічне, оперативне управління роздрібною мережею
• Бюджетування (планування та контроль бюджетних показників, дохідна і витратна частини).
• Прогнозування і виконання планів продажів філіалами роздрібної мережі.
• Проведення регулярного фінансового і економічного аналізу діяльності компанії.
• Розробка та впровадження стратегії розвитку мережі: позиціонування на ринку, сегментація покупців, вибір цільової аудиторії, управління конкурентними перевагами, розробка програм лояльності.
• Управління персоналом: підбір, профадаптація, навчання, формування команди, побудова систем мотивації і оплати праці, атестація.
• Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії, вжиття заходів щодо підвищення ефективності роботи компанії.
• Розподіл повноважень, показників компанії-магазину-персоналу, розробка системи KPI's, оптимізація бізнес-процесів, розробка регламентів бізнес-процесів, організація контролю в роздробі, звітність і чек-листи.
• Рішення адміністративно-господарських та фінансово-економічних питань мережі магазинів.
• Розробка асортиментної політики і політики ціноутворення для магазинів різних форматів: управління, класифікація, розвиток асортименту.
• Підвищення ефективності існуючих магазинів.
• Розробка та запуск нових форматів магазинів.
• Відкриття нових об'єктів. Переговори з ключовими орендодавцями.
• Управління фінансово-господарською діяльністю мережі магазинів.

Education

Одеська юридична академія

Менеджмент підприємств і організацій \ Менеджмент, Київ
Higher, from 2010 to 2012 (2 years)

Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова

Телекомунікації \ Інформаційні мережі зв'язку, Одесса
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)

Київський коледж Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій

Телекомунікації \ Монтаж, обслуговування та ремонт автоматичного електрозв'язку, Київ
Specialized secondary, from 2001 to 2005 (4 years)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: