Resume from April 20, 2023 PRO

Інга

Адміністратор, діловод, менеджер по роботі з клієнтами, оператор ПК

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
53 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kropyvnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з кадрового діловодства

from 09.2019 to 08.2021 (1 year 11 months)
"Юністафф-Україна", Київ (Пошук персоналу, HR)

- підготовка розпорядчих документів за особовим складом (накази про прийом, переведення, звільнення, надання відпусток, заохочення, стягнення);
- підготовка облікових документів з кадрів (особиста картка П-2, особиста справа, книга обліку руху трудових книжок, графік відпусток);
- ведення регістрів кадрової документації (журнали реєстрації наказів з особового складу, трудових договорів, відпусток, обліку аркушів непрацездатності)
- підготовка трудових договорів та додаткових угод;
- формування типових довідок з місця роботи на запит співробітників;
- контроль за працевлаштуванням інвалідів 4%, а також 5% квота відповідно до Закону "Про зайнятість населення";
- формування табеля обліку робочого часу в обліковій програмі;
- ведення штатного розкладу;
- підготовка управлінської звітності та взаємодія з контрольно-наглядовими органами;
- формування та своєчасне подання регламентованої звітності до контролюючих органів.

Інспектор відділу кадрів

from 12.2017 to 08.2019 (1 year 8 months)
А-Мега Авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Кадрове діловодство:
- створення, ведення, архівування особових справ, карта П-2.
- оформлення прийому, звільнення, переведення співробітників згідно з КЗпП.
- облік, заповнення, зберігання трудових книжок. Підрахунок виробничого стажу.
- складання та внесення змін до штатного розкладу.
- оформлення відряджень. Замовлення квитків, бронювання готелів.
- створення графіка та наказів на відпустку. Контроль графіка відпусток.
- оформлення лікарняних листів. Складання протоколів засідання комісії із соціального страхування.
- розробка посадових інструкцій.

Рекрутмент:
- розміщення вакансій на сайтах, аналіз резюме шукачів.
- попереднє телефонне інтерв'ю кандидатів
- допомога у проведенні тестування.

Адміністративна робота:
- реєстрація , надсилання вхідної/вихідної документації.
- оформлення наказів усіх видів діяльності компанії.
- виконання функцій координатора корпоративного мобільного зв'язку.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 10.2016 to 08.2017 (10 months)
"Казгипронефтетранс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Організація документообігу підприємства (реєстрація, зберігання, архівування).
2. Ведення звітної документації та баз даних щодо відряджень співробітників.
3. Підготовка пакета документів для відкриття віз.
4. Бронювання, замовлення авіаквитків.
5. Кадрове діловодство:
- створення наказів: прийом на роботу/звільнення, направлення та продовження відряджень, відпустка;
- ведення табеля робочого дня;
- складання та контроль графіка відпусток;
- оформлення особових справ співробітників.
6. Прийом, розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції.
7. Взаємодія з кур'єрськими службами та страховими компаніями.
8. Забезпечення життєдіяльності офісу.

Cекретар/Адміністратор

from 02.2012 to 12.2015 (3 years 10 months)
ТОВ «Ексклюзив-Груп», дизайн-студія "Естате", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Прийом/надсилання вхідних-вихідних дзвінків та документації.
2. Консультування покупців про товари та послуги, представлені в салоні.
3. Продаж товарів подарункової групи (вироби з кришталю Baccarat, зі срібла Christofle).
4. Підготовка документації.
- робота у програмі1С:Підприємство 8.2:
- оформлення оплат, створення звітів щодо залишків/руху товару,
- ціноутворення, формування цінників,
- створення розпоряджень та накладних на переміщення товару,
- підготовка актів списання/уцінки.
5. Робота з РРО, ведення книги обліку розрахункових операцій.
6. Ведення графіка робочого дня.
7. Контроль та оптимізація видаткової частини бюджету салону.
8. Підготовка службових матеріалів, необхідних для роботи та внесення поточної інформації до банку даних.
9. Ведення картотеки представників фабрик в Україні, організація та контроль звітності про зустрічі з представниками фабрик, контроль та облік каталогів та зразків фабрик.
10. Участь в інвентаризаціях та переобліках.
11. Забезпечення робочого стану оргтехніки, контроль наявності офісних засобів та матеріалів, необхідних для роботи салону.
12. Організація та контроль роботи тех.персоналу

Офіс-менеджер

from 10.2009 to 12.2011 (2 years 2 months)
ПП "Візит", Київ (Видавництво, поліграфія)

- ведення клієнтської бази,
- прийом замовлення, облік введених заявок клієнтів/продажів,
- ведення первинної документації,
- надання рекламної та інформаційної продукції,
- пошук та аналіз інформації в інтернеті,
- робота з кур'єрськими службами та логістичними компаніями,
- організація роботи офісу,
- прийом клієнтів та гостей компанії.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 03.2008 to 09.2009 (1 year 6 months)
АКБ "Аркада", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією,
- обробка, аналіз службової документації,
- оформлення та контроль за відправкою спец. пошти,
- прийом/розподіл телефонних дзвінків,
- надання інформаційних послуг,
- виконання поточних доручень керівника.

Education

Харківський Державний педагогічний інститут

Біологія і хімія, вчитель, Харків
Higher, from 1987 to 1992 (5 years)

Additional education and certificates

Навчальні семінари на теми: "Кадрове діловодство від А до Я". "Нововведення у кадровому законодавстві"

2018г.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Робота з оргтехнікою

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Якщо Ви хочете знайти відповідального, комунікабельного, старанного співробітника, Вам підійде моя кандидатура, бо я:
- домагаюся поставленої мети;
- легко встановлюю контакт, ввічлива та приємна у спілкуванні;
- уважна до деталей;
- прагну до професійного зростання та не відмовляюся від можливості отримати додаткові нові знання;
- вмію слухати та чути, аналізувати, розставляти пріоритети;
- доброзичлива, зі стійкою психікою та позитивним ставленням до життя.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: