Resume from February 27, 2018 PRO

Олена

Помічник бухгалтера, бухгалтер-обліковець, 8 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
59 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер-ревізор, внутрішній ревізор-аудитор

from 10.2014 to 06.2017 (2 years 8 months)
ТОВ "АДК ЛЛІР", Київ (оптова торгівля/дистрибуція)

• складання плану перевірок на звітний період;
• проведення фактичних інвентаризацій та перевірок операційної діяльності підрозділів підприємства, дотримання політик та регламентів підприємства (склади продукції, відділ транспорту та логістики (технічний стан автомобілів, ремонтні витрати, витрати пального), відділ торгово-рекламного обладнання (облік, склад, дислокація, фактичне місцезнаходження на території), касові операції);
• розробка рекомендацій на підставі виявлених недоліків;
• розробка та впровадження політик та регламентів роботи підрозділів підприємства з урахуванням вимог чинного законодавства;
• складання звітів та саме звітування перед радою директорів за результатами перевірок;
• контроль виконання рекомендацій по усуненню виявлених порушень;
• розробка наказів, інструкцій, розпоряджень та інших документів, пов’язаних з діяльністю підрозділів підприємства.
Досягнення: налагодження обліку та контролю за витратами палива, витратами на ремонтні роботи автомобілів підприємства; налагодження обліку та контролю за рухом торгово-рекламного обладнання, комплектуючих, та заставної тари, розробка та впровадження первинної документації та ії обігу у відповідності до порядку встановленому законодавством та внутрішніми регламентами.
Результат: зменшення витрат підприємства та максимальна прозорість і контрольованість робочих процесів та документообігу підрозділів згідно до розроблених та впроваджених політик та регламентів.

Бухгалтер-касир

from 10.2013 to 10.2014 (1 year)
ТОВ "АДК ЛЛІР", Чернівецька філія, Чернівці (оптова торгівля/дистрибуція)

• ведення касових операцій, інкасація;
• оформлення касових документів у відповідності до порядку встановленому законодавством;
• оформлення прибуткових та видаткових документів на товар (видаткові накладні, прибуткові накладні, ТТН, довіреності);
• операційне обслуговування контрагентів (розрахунки, акти звірки, контроль дебіторської заборгованості);
• розрахунки з постачальниками (клієнт-банк);
• контроль та регулювання складських запасів, замовлення постачальникам;
• документальний супровід передачі в оренду/суборенду та контроль за спрацюванням торгово-рекламного обладнання.
Досягнення: налагоджено облік та контроль філії «з нуля».
Результат: самостійна робота філії, щодо документообігу та руху інформації, згідно до облікової політики та регламентів головного підприємства.

Бухгалтер

from 02.2011 to 10.2013 (2 years 8 months)
ТОВ "Егіда-Тау", Київ (оптова торгівля/дистрибуція)

• внесення первинної інформації в базу даних;
• оформлення прибуткових та видаткових документів на товар (видаткові накладні, прибуткові накладні, ТТН, довіреності);
• контроль залишків складу;
• логістичний супровід автомобілів (покупці, постачальники, автомобілі підприємства, складання маршрутів, контроль автомобілів на маршруті);
• розрахункові операції (постачальники, покупці).

Менеджер по тарі

from 09.2005 to 10.2006 (1 year 1 month)
ТОВ "Оболонь-Вишневе" (ТОВ "КАМА"), Вишневе (Харчова промисловість)

• внесення первинної інформації в базу даних;
• оформлення видаткових документів на товар (видаткові накладні, ТТН, довіреності);
• контроль залишків складу;
• контроль заборгованості по тарі контрагентів;
• логістичний супровід автомобілів (постачальники, автомобілі підприємства).
Досягнення: налагоджено рух та облік тари «з нуля».
Результат: закриття заборгованості по тарі контрагентів перед підприємством на 93% та на 96% підприємства перед постачальниками.

Бухгалтер (єдиний)

from 01.2005 to 10.2005 (9 months)
ФОП, Київ (Вантажний транспорт та перевезення)

• введення автомобілів в експлуатацію (дозвільні процедури та документація);
• реєстрація діяльності підприємства у відповідних інстанціях (інспекції, фонди, ліцензування);
• ведення первинної документації в повному обсязі (розрахунок норм та списання витрат палива відповідно до чинного законодавства, документальний супровід вантажів, дозвільна документація для водіїв, нарахування з/п);
• складання та подача звітів до інспекцій та фондів в повному обсязі;
• договори з АЗС та контроль за співпрацею;
• супровід переобладнання на ГБО (контроль за технічним виконанням та документальний супровід);
• здача авто в оренду (договори, супровід).
Досягнення: діяльність підприємства «з нуля» до самостійного функціонування.

Education

Донецький інститут Радянської торгівлі

Економіка торгівлі, економіст, Донецк
Higher, from 1985 to 1989 (3 years 8 months)

форма навчання заочна

Київський технікум громадського харчування

Технологія приготування їжі, технік-технолог, Киев
Unfinished higher, from 1982 to 1985 (2 years 6 months)

форма навчання денна

Additional education and certificates

Київський навчальний центр "Курсор", "Бухгалтер в комплексі з 1С+головний бухгалтер"

2017-2018, в процесі навчання

Київський навчальний центр "Курсор", "Аудит"

2017, 3 місяці

ТОВ "ІТСтолиця" "Аудит"

2017, 2 місяці

МП "Кий" "Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому підприємстві"

1991, 1місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Продаж Управлінські навички Комплексне проведення перевірок оперативної діяльн. підпр-ства Аналітика роботи та взаємодії підрозділів підприємства Розробка рекомендацій щодо налагодження роботи підрозділів підпр Налагодження обліку «з нуля» згідно специфіки роботи підпр-ства Транспорт:розрах норм витр.палива,облік,аналіз та контр ремонтів Управлінський облік в повному обсязі Первинний бухгалтерський облік Клієнт-банк, готівкова каса та касова дісципліна Проведення компл перевірок оперативної діяльності відділів підпр - проведення комплексних перевірок оперативної діяльності Налагодження обліку «з нуля» згідно специфіки роботи

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

- налагодження обліку «з нуля» згідно специфіки роботи відділу підприємства;
- первинний облік;
- управлінський облік в повному обсязі;
- транспорт:розрахунок норм витрат палива, облік, аналіз та контроль ремонтів;
- клієнт-банк, готівкова каса, касова дисципліна;
- розробка та впровадження політик та регламентів роботи відділів підприємства (управлінський напрямок);
- проведення комплексних перевірок оперативної діяльності різних відділів підприємства та їх взаємодії згідно встановлених політик та регламентів в повному обсязі (планування, проведення, аналітика, складання звітів, розробка рекомендацій, саме звітування);
- проведення загальних зборів та тренінгів співробітників підприємства;
- досвід проходження перевірок (зовнішній аудит, УБЕЗ, ВБРСВ).
Особисті якості: принциповість, скрупульозність, вміння аналізувати, відповідальність, вміння самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, наполегливість та прагнення до професійного росту та вдосконалення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: