Resume from October 24, 2017

Надежда

Бухгалтер по первичной документации, помощник бухгалтера, 9 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Володіння комп’ютером – досвідчений користувач: MS Office (Micro

Additional information

ЛЕВШАНОВА НАДІЯ ЄВГЕНІВНА

Дата народження: 29.03.1982
Сімейний стан: незаміжна
Адреса: м.Київ, вул.Червонопартизанська 25, кв.27
Конт.координати: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль:
вдосконалення та подальший розвиток професійних навичок та здібностей, робота на користь компанії, підвищення її добробуту та іміджу, збільшення власного достатку
Досвід роботи:
06.2014 р. – 06. 2015 р.
Помічник керівника, координатор проектів ТОВ «Глобал Віжн»
Основні функціональні обов’язки:
- відслідкування за сроками етапів роботи зі створення Інтернет проектів. Етапи роботи: написання ТЗ (технічного завдання) зі створення сайтів, дизайн сайтів, верстка сайтів, программування сайтів, тестування сайтів, наповнення сайтів.
- відслідкування роботи зі просування сайтів у пошуковій системі (відслідкування готовності звітності та аналіз проектів з виконання завдання)
- контроль та перевірка роботи співробітників Технічного відділу (дизайнери, верстальники, програмісти, seo- спеціалісти, копірайтери, контент – менеджери)
- комунікація з відділами продаж у Києві, Москві, Чикаго через електронну пошту, skype, тел. та інш.
04.2013 р. – 04. 2014 р.
Адміністратор реєстрації ПАТ «Науково-дослідний інститут інформаційно-прикладних технологій»
Основні функціональні обов’язки:
реєстрація нових Вузів для подальшої подачі електронної звітності;
перевірка, ведення документації та особистих справ юридичних осіб;
генерація ЕЦП та формування сертифікатів для Вузів України;
формування справ для подальшого подання до архіву.
01.2013 р.-04. 2013 р.
Керівник Київської філії Акредитованого центру сертифікації ключів ТОВ «АРТ-МАСТЕР».
Основні функціональні обов’язки:
реєстрація клієнтів, надання послуги ЕЦП, реєстрація БПД юридичних осіб;
технічна підтримка зі встановлення програм з електронної звітності;
формування документів і звітів;
реєстрація корпоративних клієнтів, ведення документації для фондових бірж;
розробка та реалізація нових проектів для залучення клієнтів;
володіння 1С 8, формування документації;
складання інструкцій з користування програм
10.2011р.-01.2013р.
Адміністратор реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів ТОВ «АРТ-МАСТЕР».
Основні функціональні обов’язки:
реєстрація клієнтів, надання послуги ЕЦП;
технічна підтримка зі встановлення програм з електронної звітності;
формування документів і звітів;
володіння 1С 8, формування документації.
09.2008р. – 07.2010р.
Кореспондент-перекладач на СДТРК (Севастопольська держтелерадіо компанія)
Основні функціональні обов’язки:
пошук матеріалу та інформації для знімання репортажів;
перекладання текстів новин з російської мови на українську.
06.2008р. – 09.2008р.
Менеджер з реклами на севастопольському кабельному телебаченні «Девком-інформ», м. Севастополь
Основні функціональні обов’язки:
розробка рекламного макету на замовлення заказника;
розробка та малювання рекламних слоганів за допомогою комп’ютерних графічних редакторів – програм Adobe Pagemaker, Adobe Photoshop
07.2006р. – 05.2008р.
Інспектор відділу кадрів ВАТ «Югрефтрансфлот», м. Севастополь
Основні функціональні обов’язки:
працевлаштування та звільнення працівників (підготовка наказів);
ведення діловиробництва;
оформлення пенсій.
Освіта:

2000р. – 2007р. Українська Академія Друкарства. Факультет: «Облік та аудит». Спеціальність: «Видавнича справа та редагування» Кваліфікація: «Видавець, редактор». Диплом з відзнакою.
2000р. – 2003р. Навчання у Поліграфічному технікумі Української академії друкарства за спеціальністю «Видавнича справа та редагування». Кваліфікація: «Молодший редактор».
2003р. – 2007р Навчання в Кримському інституті інформаційно-поліграфічних технологій Української академії друкарства за напрямом підготовки «Журналістика». Кваліфікація: «Видавнича справа та редагування».
02.2017р. – 06.2017р. Навчання в Інституті Економіки, Права та Систем Управління Песоцьких. Кваліфікація: «Бухгалтер зпрограмою 1С: Бухгалтерія 8.2

Професійні знання та навички:
Володіння комп’ютером – досвідчений користувач: MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Power Point), Internet, MS Outlook, MS Project, 1 С Бухгалтерія 8.2

Володіння мовами:
Російська, українська – рідна; англійська – на рівні Intermedia.

Власні якості:

комунікабельність, висока працездатність, здатність до швидкого навчання, здатність працювати у команді, цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність, здатність приймати самостійні рішення, пунктуальність, гнучкість мислення.

Бажаний рівень з/п

9000 – 10000 грн.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: