Resume from April 20, 2023 PRO

Катерина

Account, sales manager, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City of residence:
Nikopol
Ready to work:
Pokrov, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Account Manager

from 12.2020 to 12.2021 (1 year)
IPLAND, Київ (IPLAND – український IT-сервіс провайдер)

Операційні обов'язки:
• Прийом контрактів після запуску проєктів;
• Консультація клієнтів у разі звернення з питань підтримки та адміністрування;
• Організація та узгодження з клієнтами спільного плану розвитку проєктів (Zoho Project);
• Організація внутрішнього плану зміцнення та розширення співпраці з клієнтом у (Zoho CRM);
• Організація заходів щодо підвищення залучення клієнта до проєкту;
• Консультації щодо можливостей сервісу та роботи запущених процесів;
• Контроль вирішення багів (JIRA);
• Рішення звернень клієнтів на службу підтримки (ITMS);
• Участь у ретроспективах.


Комерційні обов'язки:
• Консультація клієнтів у разі звернення з питань документообігу, зміни обсягів тарифу;
• Пролонгація договорів: контроль закінчення термінів дії додатків і договорів, відстежувати виконання інших спец. умов за договорами;
• Документальне оформлення та продовження додатків до договору;
• Сприяння рішення питань щодо дебіторської заборгованості.

Key Account Manager \ Account Manager

from 10.2017 to 10.2020 (3 years)
Listex.info (ТОВ "РІТЕЙЛ КОНТЕНТ СЕРВІС"), Киев (Харчова промисловість)

Ведення 300 клієнтів серед яких міжнародні і національні виробники, постачальники: ДП "Лакталіс-Україна", Danone, "Бритіш Американ Тобакко Україна", ПрАТ "Філіп Морріс Україна", ТОВ "МАРС УКРАЇНА, ТОВ "МОНОМАХ", ТОВ "ОРІМІ УКРАЇНА", ТОВ М'ЯСОКОМБІНАТ "ЮВІЛЕЙНИЙ", ТОВ "ДДС", ТОВ "ГЛОБАЛ СПІРІТС ЄВРОПА", ТОВ "ХІПП УКРАЇНА", ТОВ "ЕССІТІ УКРАЇНА", ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД", ДП "САНТРЕЙД", ПАТ "Сан Інбев Україна".

Операційна частина роботи:
• Щоденний контроль і аналіз поставлених завдань в Jira для Help Desk, PH;
• Трекінг контенту по оцифруваню нової продукції фото, ВГХ (вагогабаритні характеристик), атрибути/специфікація (FPI);
• Щоденне здійснення інформаційної підтримки клієнтів по роботі в особистому кабінеті із вже існуючими даними про їх товари.
• Формування звірок нового і введеного у базу асортименту.


Комерційні обов'язки:
• Організація документообігу з Клієнтами: договір, протоколи розбіжностей, додаткові угоди, рахунки, АВР.
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Аналітика клієнтської бази та контроль тарифних планів по пере ліміту;
• Врегулювання конфліктів/розбіжностей зі "складними" клієнтами;
• Щоквартальна робота з підготовки й пролонгації договорів;
• Формування індивідуальних умов для кожного клієнта, проведення зустрічей і успішне закриття угод.

Додаткові обов'язки:
• Адаптація і навчання нових співробітників в операційному відділі та у відділі продажів;
• Внесення змін в адмін панель для оптимізації робочого процесу відділу продажів;
• Планування власних завдань відповідно до цілей керівництва;
• Робота з країнами ближнього зарубіжжя.

Account Manager / Sales manager

from 02.2017 to 10.2017 (8 months)
WEBSMART.center Портал професіоналів розвитку особистості, Киев (Реклама, просування особистого бренду)

• Пошук і залучення нових клієнтів (холодні продажі);
• Обробка вхідних заявок с подальшим плануванням зустрічей с керівництвом;
• Укладення договорів;
• Підтримка взаємовідносин з існуючими клієнтами;
• Розширення тарифних пакетів новими пропозиціями;
• Ведення квартальної звітності;
• Контроль контент відділу за термінами публікації рекомендованого матеріалу.

Account Manager / Sales manager

from 03.2016 to 01.2017 (10 months)
"SICORE" LTD ART-PIRAMIDA GROUP, Днепр (євроінтегрована фірма з виробництва зовнішньої реклами)

• Приймання та обробка вхідних дзвінків, листів електронної пошти;
• Внесення повної інформації про замовлення клієнта в 1С;
• Координування замовлення між відділами від макета до повного запуску замовлення у виробництво і монтажу;
• Відстежування термінів виконання;
• Введення історії проєкт в SRM;
• Узгодження із замовником усіх деталей замовлення;
• Укладення договорів і розрахунок вартості кошторису;
• Підтримка зв'язку з існуючими клієнтами та пошук нових;
• Робота с державними тендерами.

Education

Університет митної справи та фінансів

Міжнародна економіка, Днепр
Higher, from 2011 to 2017 (5 years 5 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook CRM Jira Zoho CRM Confluence

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: